Jump to content
FAS Goran

zokas

Members
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About zokas

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Garage
    Punto 1.9D (DS) 2002 gp.
  1. *bem li ga NOV je ugrađen, ili je smeće kinesko ili je fabrički neispravan. Kopam po internetu danas popodne i načitah se svega oko punta i termostata. Skinuo sam SATIZ program i HAYNES uputstva. Uglavnom tremostat se otvara na 88C (+-2C), ozračuje se na 3 ventila, i kod mene vidim po uputstvu da ima separator ulja od vode koji je u sistemu sa tekućinom za hlađenje. I da njavažnije, slike originala Kod meme ovaj dio što je kao od mesinga je crna plastika i nema niti jednu oznaku na sebi (barem ju ja nisam uspio vidjeti kad je montiran. A vidim i da je odvrnut stari davač temperture (ovo zeleno čudo na slikama) pa prepakovan na ugrađeni dio. Ma uvalio mi smeće jeftino od djela garant. Kud se prije neraspita budala. Sorry ako puno spama temu ali me izbilo ovo sa djelom. Fino platiš pa patiš.
  2. Nema druge, vozim ga sutra na reklamciju. Što Sale napisa šta kad bude -10 C. Možda mi majstor da dva jorgana kao utjehu .
  3. Danas sam sve provjerio, nema zraka definitivno (na oba ventila za ozračivanja pušta samo rashladnu tekućinu), nivo tekućine na MAX i ne gubi je. Jedino što ostaje da ne radi je NOVI termostat koji mi je ugrađen. Mislim da nema logike da spušta temperaturu ako motor u leru radi 5 min. sa upaljen grijanjem i ventilatorom na 2, a vani tempertura 7-8 stepeni. Što duže radi u leru to ju više supsti sve dok ne krenem da vozim auto, onda je sve OK i sa uključenim grijanjem. Gledao sam i crjeva koja idu od termostata do hladnjaka. Jedno koje izalzi iz samog termostata i ide prema hladnjaku je mlakasto a temp. motora je na pola do radne. Po nekoj logici nebi trebo da ga otvara tako rano. ne znam ali mi se sve čini da je ovo kod mene jakoooooooo loš termostat. Ajde ako neko ima isti motor kako kod mene (1.9DS) da provjeri kako je kod njega, da me majstor ne zavlači sa pričom da "tako treba" kad odem da reklamiram. Prosto ne mogu da vjerujem da ovaj motor može tako da se pothladi sa novim termostatom, nevjerujem da tako treba da bude.
  4. Došlo malo hladnije vrjeme i vidim Puno jakooooo sporije dostiže radnu temp. i kad uključim grijanje temperatura krene lagano da pada pogotovo kad čekam u koloni ili na semaforu. Odem do majstora i zamjeni mi on termostat na Puntu 1.9D, ali nije mi jasna jedan stvar sa ovim novim termostatom. Auto postigao radnu temperaturu brže nego sa starim termostator, kazaljka na sredini nemiče se. Stanem na 5 minuta i ostavim ga da radi i "odvrnem" grijanje do kraja i upalim ventilator na položaj 2. Vratim se u auto i imam šta da vidim, temp. pala za 2-3 crtice a napolju temp. 10 stepeni. Krenem da vozim dalje temp. se vrati u normalu. Dođem kući i namjerno ostavim auto na leru da radi, temp. motora na sredini skale (koliko i treba da bude), odvrnem grijanje do kraja i upalim ventilator na 4 (max duvanje). Vratim se poslije 7-8 minuta a temp. pala skor na 1/4 skale a vani 10 C. Šta će biti kad vani bude 0 C ili ispod toga. Ima da se oladi E sad čini mi se da sam čuo i lagano klokotanje vode, ali ne mogu odrediti odakle dolazi zvuk, a i jako slabo se čuje od rada motora. Prećešljam malo forum i čitam da bez obzira na vanjsku temp. i upaljeno grijanje kad se motor zagrije na radnu temp. nebi smio da tako obara temperaturu motora. Sva auta koja sam prije vozio i vozim sada (osim ovog mog čuda), po zimi kad se ugrije i upalim grijenje nespuštaju temp. motora. Biće da ću opet morati posjetiti majstora, a još mi on reče da je ugradi jeftinij termostat, a bio je i skuplji za kupiti. Ako ima neko od vlasnika Punta 1.9D da provjeri da li je ovo noramlno da obara temp. motora na leru sa upaljenim grijenjem i ventilatorm na najjače.
  5. Ovaj mius mi je već ubio akumulator a sad i drugi problemi. Dođem sa posla i gasim auto, on nastavi da radi još otprilike 2 sekunde bez ključa u bravi. Reko ajde da ga probam upaliti i ugasiti da vidim hoće li se to ponoviti. Poslije dužeg verglanja upali, sa povećanim obrtajima, pa se sam ugai. Nako drugog vreglanja upali normalno. Prvi put kada mi se to dogodilo vani je bilo -10 C i gorivo je bilo na rezervi. Krenem na pumpu da naspem gorivo i pred samom pumpom mi se sam ugasi i neće nikao da upali. Pomislim mora da je nafta smrzla i pumpa povuka parafin i ko zna šta sve ne smrznuto sa dna rezervoara. Doguram ga do pumpe, naspem D4 do pola rezervoara, pričekam malo i opet nakon dužeg verglanja nekako upali. Poslije toga auto normalno pali, gasi i normalno se ponaša u vožnji. Prošlo otprilike 5 dana od prvog slučaja ,u rezervoar ostalo nešto malo više od 1/4 dizela D4. Danas ujutro upalim normalno na -17 C i pošto sam napravio jako kratku relaciju (2KM) ostavi auto da radi na leru jedno 15-20 minuta. Dođem da ugasim auto, okrenem ljuč da se ugai a on opet nastavi raditi još 2 sekunde i onda se ugai. Probam da ga upalim i opet isti scenario. Duže verglanja, povećani obrtaji, ugai se. Verglaj opet i upali se normalno. Ugasim ga da probam opet i on se normalno upali i gasi sa oretanjem ključa. Čisto za napomenu filter nafte sam mjenjao u decembru, pošto znam da i on nekada "zaledi". Pitanje je šta bi mogao da bude uzrok da auto neće da se ugasi i poslije toga teško pali? Nadam se da je do jako niske temeperature, koja traje već preko 10 dana, i nafte. Da li nasuti aditiv potiv smrzavanja? Negdje sam pročitao da se on mješa sa naftom ako je temperatura iznad -3 C. Da li držati minumum pola rezervoara punog da opet ne smrzne nafta/dizel? Da li je neko imao sličnih problma da mu punto ostane raditi poslije vađenja ključa iz brave?
  6. Mjenjao sam termostat prije godiu i po (ne znam koji proizvođač), simptom je bio da kada idem nizbrdo auto počne da se hladi. Koliko vremmen/klimetara treba Punt-u 1.9DS da postigne radnu temperaturu ako je vani -2 do 0 stepeni? Motor postiže radnu temperaturu i kazaljka stoji "zakucana" na polovini ali mu treba barem jedno 25-30 minuta vožnje sa uključenim grijenjem na max i ventilaortom na 1-2. Da li je to normalno? Neko je već postavio ovu sliku pa ju ja opet postvaljam sa istim pitanjem. Da li crjevo pokazano sa crvenom strelicom preba da je ledeno dok motor ne postigne radnu temperaturu. Kod mene kada je kazaljka na prvoj četvrtini skale (prva deblja crtica) to crjevo bude mlakasto. Sve mi se čini da je temostat opet zaglavo pa ne zatvara do kraja nego ostane polu tovoren, pa mi se zato motor sporije ugrije.
  7. Pročitaj ovu temu. mikisxy kaže a i Kele101 Tako da sam ja zaključio da tu ima nekakva gumica koja pravi problem oko isparavanja/špricanja ulja po hladnjaku i ventilatoru. Da to sa klapnom je "protokomjer" ili ispravno "modifikator protoka". Inače u sklopu njega je i senzor temperature vazduha (čisto edukacije radi da dodam). Uglavnom koliko vidim to crjevo treba pregledati da nije negdje puklo, da nije popustila šelna ili je jednostavno zapušeno od prljavštine i masnoće. Samo još da nemoram skidati dekl. Je se može prići tom šarafu na šelni da se neskida kompletan dekl?
  8. Ovo kod mene definitivno nije do Lucas pumpe. Dijagnostika je rađena tokom vožnje i svi paramteri su u normalni. Papučica gasa takođe reaguje normalno tj. na diajgnostici daje normalne postotke (na dijagnostici se vidi % od 0 do 99) kada se pritišće i nema oscilacija. Sljedeća faza je vraćanje starog ECU-a pa da vidmo kao će se ponašati. Majstor kaže da ne može vjerovati da je do toga pa hoće da vrati stari. @silenci Što se tiče tog crjev od filtera zraka pa do dekla, našao sam ovde na forumu da ima jedan gumeni prsten između crjeva i dekla, na mjestu gdje se spajaju, koji vremenom ode i treba ga zamjeniti da ulje više ne isparava. Ne znam kao si ti skinuo to crjevo ali valjda treba da se skine kompletan plastični dekl da bi se to zamjenilo, a kad skineš dekl ne gine i novi dihtung dekla. Pokušaću da nađem post o tome.
  9. Update Poslije zamjene ECU-a motor se ponaša normalno. Zamjenjen ECU ispod haube na kojem piše "Lucas" (vjerovatno kontrola pumpe), zatim dio računara koji se nalazi u samoj tabli sa osiguračima (dolje ljevo od volana) i komplet kućište i uložak od brave (valjda zbog "kod" ključa koji je vezan za taj računar). Trenutno je sve ispod volana raskupusano i tako vozim 2 dana i za sada je sve OK. Displej od kilometar sata bljeska ali majstor reče da će to srediti preko dijagnostike. Valjda će i "kod" da prebaci u novi ECU da ne moram imati dva ključa. Trenutno jednim kjučem ključavam auto, a drugim ga palim.
  10. Zaboravio sam napisati da motor normanlo vuče, ima snagu i potrošnja je normalna. Pedala gasa je već probana, doduše polovna sa 1,3D MJ i normano radi li se motor isto ponaša. Modifikator protoka nažalost nisam našao polovan. Ovaj moj sam rastavio i ima jedna gumena membrana koja je pukla. Nešto sam pokušao skrpati ali ne znam da li to radi, zato i pitam kako se ponaša motor bez tog djela. Da li je iko mjenjao modifikator protoka? To za isparavanje ulja ću rjašavati poslij samo sam mislio da možda to neutiče na dodavanje gasa. Ako isparava ulje znači da ima rupa kroz koju može da ulazi vazduh. Danas sam ostavio auto kod majstora da proba sa zamjenom ECU-a (koji se sastoji iz 3 djela). Da li je ovo možda jedan od simptom LUCAS pume? Dijagnostika neprijavljuje nijednu grešku vezanu za pumpu. Kada sam upovao auto rečeno mi je da je pumpa mjenjana. E sad da li je repariran ili nova ne znam ali je baš odudaral od ostatka motora po blještavilu. Majstor mi je još rekao da bi mogli biti i neki elektro motorići na pumpi, tzv. actuator-i.
  11. Pozdrav svima na forumu. Prvi post i prvi problem sa Puntom. Punto mk.2 1.9D sam dodaje gas na leru i u vožnji, obično kada se ugrije mada nema pravila. Dešavalo sa i kada je hladan mada jako rjetko. Nekoliko minuta vožnje sve je u redu pa onda poludi i dodaje gas pa se opet smiri pa opet sve ispočetka. Pri tom se pali lampica engine check pa kada presatne sam dodavati gas ona se ugasi. Na dijagonstici uzbacuje četiri greške: PO120 - pedala akcekeratora isprekidano, PO510 - modifikacija protoka leptira isprekidano, senzor temperature, glavni rele. Kada se iz modifikator protoka vazduha otkači konektor koji vodi do ECU-a, auto se isto ponaša mada imam utisak da rjeđe sam dodaje gas. U servisu su mi mjenjali pedalu gasa i opet isto. Kakvi su simptomi kada se na 1.9D motorima otkači modifikator protok vazduha? Majstor mi je još predložio da pokuša zamjeniti ECU pa da vidim kako će se ponašati. Kada se ponište sve greške ECU prvo izbaci grešku PO120- pedala gasa. Samo za napomenu 1.9D nemaju MAF senzor nego modifikator protoka vazduha koji se nalazi odmah poslije zračnog filtera a na koji se kači jedan konektor i crjevo od vakuma. Novi dio je preko 100 eura. Još jedan proble je da imam ulja na ventilatoru i hladnjaku ali to sam našao na forumu da treba promjeniti gumicu koja se nalazi između dekla i crjeva od vazduha. Ne znam da li to utiče na ovaj moj simptom, moža da vuče falaš vazdu? Pitanje, da li je neko imao istih/sličnih problema i kako ih je rješio. Svaka sugestija je dobro došla.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...