Jump to content
FAS Goran

urosko

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About urosko

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    kragujevac

Previous Fields

  • Garage
    Fiat punto 1.2- 16v
  1. Puk'o je zupcasti kais na fiat palio 1.6 16v god proizvodnje 1998, pa me interesuje da li je tom prilikom pokrivio ventile? Unapred zahvalan.
  2. Interesuje me da li ima neka razlika u menjacima mislim na brzinu. Da li je menjac od 1.2 16v brzi od 1.2 8v. Morao sam da zamenim na mom puntu i sad me ubi sugestija.
  3. Kao sto sam i obecao javicu ako resim problem.Stavili smo komplet levu poluosovinu zajedno sa zglobovima od drugog punta probali auto narocito na kriticnom opsegu od 50-80 km/h,i od problema ni traga, auto ni da mrdne.Onda me interesovalo sta je to kod te poluosovine problem.Kad smo skinuli zastitnu gumi ili mazetnu na svernom zglobu koji ulazi u diferencijal nije bilo ni grama tovatne masti, znaci potpuno suva ,a vidi se da je krst i boju promenio kao da je nagoreo.Znaci auto je treso zbog problema sa poluosovinom a zamena seta kvacila ispada kao kolateralna steta.Poenta od svega ovoga ubuduce ce za mene biti gde i kako i kome oterati auto.
  4. Znam brate Oktopode ,potpuno si u pravu ali i u Bg-u treba znati gde otici,a gde da ja odem kad nikog ne poznajem.Danas probam sa poluosovinama od drugog punta pa ako resim problem javicu,da se jos neko kao ja ne zlopati.
  5. Jos nisam resio problem, bio sam dvadesetak dana odsutan i sutra opet krecem u akciju istorijske popravke mog punta. Samo da napomenem da mi je majstor opet skidao menjac promenio ceo set kvacila, 9000 hiljada dinara "VALEO", ali kad smo auto probali on opet trese. Resio sam da idem do kraja i moram pronaci kvar. Toliko me iznervirao da ga planiram prodati cim ga popravim. Sada je na red da probamo sa promenom prvo jedne, pa druge poluosovine komplet sa zglobovima ne bi li utvrdili da li trese zbog toga, ako i to nije onda cu probati sa komplet drugim menjacem i sve tako dok ne resim. Mnogi majstori se cude i kazu da se dosad nisu sreli sa ovakvim problemom, niko ne moze sa sigurnoscu da kaze sta je u pitanju nego svi idu metodom eliminacije kvarova. Pa i ja to znam tako kao laik.
  6. Postovani forumasi imam veliki problem sa puntom koji ne znam kako resiti. U poslednjih 15-ak dana pri ubrzanju od 50 do 80 km/h bilo u trecem ili cetvrtom stepenu prenosa auto pocinje ceo da se trese, osecaj je slican onome kao da je guma nenormalno kriva. Jos sam primetio da sto ga duze vremenski vozim to tresenje je izrazenije dok kad je hladan nesto manje.razni majstori mi prognoziraju razlicite kvarove, pocev od menjaca, seta kvacila, poluosovina, zglobova, balansiranja guma i td. Gume nisu sigurno jer su sve cetiriu nove vintera izbalansirane u "najboljem servisu". Jedan majstor mi je skidao diferencijal i kao navodno debljom podloskom eliminisao luft ali kad smo auto probali u voznji on opet trese. Auto dobro vuce, pri polasku nema nikakvih problema sve do navedenog opsega brzina, al kad pritisnem kvacilo prestaje da trese. Da li je neko imao ili cuo za slican problem jer ja ne mogu sve te delove da izmenjam da bih eliminisao jednu po jednu mogucnost.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...