Jump to content
FAS Goran

speedplus

Members
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

  1. To sa slepom koliko vidim mnogi pocinju da praktikuju isplatljivije je a bez maltretiranja.Kako se zovu Brada i Mix,pitam te jer sam dugo ziveo u UD. tako da znam dosta ljudi(iz YU).Sto se tice majstora najjaci je za Friuli.Tip radi ne samo auta vec i motocikle a ima i jednog koji vozi za njega sa zavidnim rezultatima.Ako ti bude trebala koja inf. evo ti mail pa me kontaktiraj. speedplus@veze.net A da imam spisak radova za tvoj coupe gde se dize oko 120-130cv ako hoce skeniracu pa da ti posaljem na mail.
  2. Milano: Autofficina BONALUME via Enrico Cialdini 85 proizvode i dosta komponenti za tuning ja sam na mom autu stavljao njihov program i jedni su od najboljih u Italiji.Sto se tice rada ceka se dugo za appuntamento ali vredi. Udine: POWER MOTOR via Udine 34 Pavia di Udine tel 0432/67 59 62 Steffano ovog poslednjeg ti preporucujem jer ce ti izvuci maximalno koliko moze snage a da to traje,ako budes isao obavesti me pa ce te odvesti neko od mojih prijatelja. P.S. Kog znas u Udinama?
  3. Reci mi u kojoj zoni boravis u Italiji da te uputim gde da uradis auto,da se ovo ne bi puno otezalo (ja mislim,ti mislis,onaj zna itd...)
  4. Se mi dici dove ti fermi quei quattro mesi l'anno in italia,ti daro la dritta dove andare a preparare la bestia che hai
  5. Postoji i u Bologni jedan od preko 600 cv ali ima motor,menja? i trapove od Integralke
  6. Kao što sam gore napisao,imao sam ve? jednog koji sam podigao na oko 180 cv bez mnogo muke.Pop-off,waste-gate,over i na kraju je uradjena i centrala.Sa tim poduhvatom na tom motoru se dobilo preko 40 konja.Do pre 5 godina sam bio redovni posetioc tuning skupova u Italiji i se?am se dobro jednog punta kome je izmeren ?ak koji konj više od 300.Na autu je bilo uradjeno slede?e -Kubikaža na 1600ccm,kovani klipovi,radilica i klipnja?a promenjene i olakšane(mariani tuning),glava i ventili XXXL... (sartori racing-cornuda),Intercooler (bonalume),Turbina garret T4,Regulator pritiska benzina na kolektoru (bonalume),Pumpa benzina od Lancia Evoluzione,Extra veliki injektori,Izduvni kolektor od Inox-a,Katalizator je završio u mašini za mlevenje mesa :lool: ,Centrala je takodje modifikovana i bilo je još toga ali se više ne se?am
  7. Postiže se i preko 300 cv ali treba puno evri?a
  8. Pa za te konje, treba uraditi mnogo toga.Nije bas jednostavno otici preko 200 cv na 1.4gt.Prva stvar je popeti ga na 1600ccm,promeniti turbinu,pop-off,vast-gate,bregastu,regulator pritiska benzina... i jos puno toga da bi taj motor trajao
  9. Znaci da izgleda niko od nasih jos nije uspeo da nasvira konje na tom motoru a da ne napravi stete. Ipak treba slusati Italiane (one pametene)
  10. Znam za italijane jer sam tamo bio 9 godina,i na puntu koji sam vozio 98 sam imao 158 cv sa promenom pop-off ventila vast -gates i dogradnjom over-bosta da bi kasnije sa cipovanjem dobio jos 20 cv i to je bilo ok (sa malo para dosta cv bez nekog extra kidanja motora).Moze se raditi i na 240 cv ali treba spremiti nekih 7000e za kvalitetno sviranje(kod zabara). Ali sve u svemu voleo bih znati da lineko kod nas to radi posto planiram da opet kupim azdaju
  11. Koliko konja jos mogu dobiti (bez nitra) i gde?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...