speedplus
Members-
Content Count
29 -
Joined
-
Last visited
About speedplus
-
Rank
Il Nuovo
-
speedplus joined the community
-
Koji motor?
-
To sa slepom koliko vidim mnogi pocinju da praktikuju isplatljivije je a bez maltretiranja.Kako se zovu Brada i Mix,pitam te jer sam dugo ziveo u UD. tako da znam dosta ljudi(iz YU).Sto se tice majstora najjaci je za Friuli.Tip radi ne samo auta vec i motocikle a ima i jednog koji vozi za njega sa zavidnim rezultatima.Ako ti bude trebala koja inf. evo ti mail pa me kontaktiraj. speedplus@veze.net A da imam spisak radova za tvoj coupe gde se dize oko 120-130cv ako hoce skeniracu pa da ti posaljem na mail.
-
Milano: Autofficina BONALUME via Enrico Cialdini 85 proizvode i dosta komponenti za tuning ja sam na mom autu stavljao njihov program i jedni su od najboljih u Italiji.Sto se tice rada ceka se dugo za appuntamento ali vredi. Udine: POWER MOTOR via Udine 34 Pavia di Udine tel 0432/67 59 62 Steffano ovog poslednjeg ti preporucujem jer ce ti izvuci maximalno koliko moze snage a da to traje,ako budes isao obavesti me pa ce te odvesti neko od mojih prijatelja. P.S. Kog znas u Udinama?
-
Reci mi u kojoj zoni boravis u Italiji da te uputim gde da uradis auto,da se ovo ne bi puno otezalo (ja mislim,ti mislis,onaj zna itd...)
-
Se mi dici dove ti fermi quei quattro mesi l'anno in italia,ti daro la dritta dove andare a preparare la bestia che hai
-
Postoji i u Bologni jedan od preko 600 cv ali ima motor,menja? i trapove od Integralke
-
Kao što sam gore napisao,imao sam ve? jednog koji sam podigao na oko 180 cv bez mnogo muke.Pop-off,waste-gate,over i na kraju je uradjena i centrala.Sa tim poduhvatom na tom motoru se dobilo preko 40 konja.Do pre 5 godina sam bio redovni posetioc tuning skupova u Italiji i se?am se dobro jednog punta kome je izmeren ?ak koji konj više od 300.Na autu je bilo uradjeno slede?e -Kubikaža na 1600ccm,kovani klipovi,radilica i klipnja?a promenjene i olakšane(mariani tuning),glava i ventili XXXL... (sartori racing-cornuda),Intercooler (bonalume),Turbina garret T4,Regulator pritiska benzina na kolektoru (bonalume),Pumpa benzina od Lancia Evoluzione,Extra veliki injektori,Izduvni kolektor od Inox-a,Katalizator je završio u mašini za mlevenje mesa :lool: ,Centrala je takodje modifikovana i bilo je još toga ali se više ne se?am
-
Postiže se i preko 300 cv ali treba puno evri?a
-
Pa za te konje, treba uraditi mnogo toga.Nije bas jednostavno otici preko 200 cv na 1.4gt.Prva stvar je popeti ga na 1600ccm,promeniti turbinu,pop-off,vast-gate,bregastu,regulator pritiska benzina... i jos puno toga da bi taj motor trajao
-
Znaci da izgleda niko od nasih jos nije uspeo da nasvira konje na tom motoru a da ne napravi stete. Ipak treba slusati Italiane (one pametene)
-
Znam za italijane jer sam tamo bio 9 godina,i na puntu koji sam vozio 98 sam imao 158 cv sa promenom pop-off ventila vast -gates i dogradnjom over-bosta da bi kasnije sa cipovanjem dobio jos 20 cv i to je bilo ok (sa malo para dosta cv bez nekog extra kidanja motora).Moze se raditi i na 240 cv ali treba spremiti nekih 7000e za kvalitetno sviranje(kod zabara). Ali sve u svemu voleo bih znati da lineko kod nas to radi posto planiram da opet kupim azdaju
-
Koliko konja jos mogu dobiti (bez nitra) i gde?
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".