Jump to content
FAS Goran

marko_lo

Members
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

About marko_lo

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 09/29/1987

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Brava 1.9 TD 100ks SX
  1. Haha, procitao sam ovo oko EGR ventila, i nisam izvukao nikakav zakljucak! Jbg, hiljadu ljudi hiljadu cudi, svako ima svoje misljenje! Auto trosi oko 7L prosecno, mozda cak i manje!
  2. Meni je jedno vreme, kad upalim auto, dok je hladan, dimio plavo dok se ne zagreje! To sam resio tako sto su mi u Sapcu u servisu zamenili neki "ugao paljenja" na Bosh pumpi i nastelovali paljenje! Tad mi je auto isao kao lud! Ali sad samo pri stajanju kao da samo stucne i izvaci plav oblak! A i npr. kad gazim malo jacem tipa, preko 3000 obrtaja, stvara lep crni dim, mada su mi rekli da je to normalno! E, sad me interesuje to oko tog EGR ventila, cemu on sluzi? Je l' steti motoru ako se zatvori? Inace, drugar moj ima servis i on mi je rekao da treba ocistiti taj EGR ventil i usisnu granu, i to je to!
  3. Vrlo malo, fazon, izmedju zamene ulja na godisnjem nivou (12-14000 km predjem za god. dana) dospem mozda pola litre. Ali ipak je auto 1998 god. i presao je 250.000km!
  4. Pozdrav svima, Moja ljuta masina ima neki problem! Naime, tokom voznje se normalno ponasa, ali kad stanem npr. na semafor ili raskrsnicu izleti plavi dim i skoro svaki put pri zaustavljanju se to desava! Sta li mu fali? Hvala unapred
  5. Sto se tice naglog kocenja sa velikih brzina, nisam imao problema, sem jednom, kad sam naglo kocio auto je vibrirao tj. podrhtavo, pa sam samo skinu diskove i odneo kod komsije metalostrugara. Skrese pola milimetra i to je to...
  6. Nisam nista radio. i dalje mi je kako je i bilo. Ne bih rekao da je glavni kocioni cilindar, jer kad zakocim i posle toga nastavim da vozim, kocnice ostaju hladne. Najvise mi se greju u gradu, kad je non-stop kreni stani... Inace, isao sam na more i posle 450km, kad sam stigao, kao da nisam ni koristio kocnice. Stvarno ne znam sta bi moglo da bude....
  7. Ok, to zadnji, ali zasto se greju prednji tockovi? Bas sam sinoc "gazio" po gradu, dosao kuci, parkirao i mogao sam jaje da ispecem na felni! Stvarno mi nije jasno.... Vozim ga vec 5 godina, nisam bukvalno nista radio na njemu, sem onih standardnih zamena (ulj, filteri, zupcasti...)
  8. nemam pojma, ali znam da mi se nekoliko puta desilo da kada kocim, zadnji deo bukvalno potanja i onda odem, i kada sam otisao na tehnicki pregled, lik mi je rekao da mi zblokira cilindar (ali ne secam se koji) i dok je auto na valjcima, on gurne zadnji deo nadole i on posle toga normalno koci tj. bez tog potanjanja....
  9. menjao sam i ulje i neka creva, nista. Dodjem kod vulkanizera da mi izbalansira gume, ne moze covek srafove da odvrne koliko su vreli... ali, npr. isao sam na more presao 430km u jednom pravcu, stao pipnuo felne, one mlake! on normalno koci, bez problema... Ali me buni jedno. Matori moj kupi Lukasove paknove i uzme neke paknove sto on koristi za njegovu zastavu. E, onda uzme magnet i Lukasovi paknovi se zalepe za magnet, a zastavini ne! da li je moguce onda da u njima ima metala? pa onda od trenja tako se greju?
  10. skidao sam celjusti i razradjivao ih, ali su se normalno vracali i pre toga. Nego mi cudno sto se i dobosi greju?
  11. Imam fiat bravu 1.9 td sx 1998 godiste i imam problem sa kocnicama. Naime, prilikom kratke voznje i sa par malo jacih kocenja, same kocnice, a i felne su vrele! Cak jednom prilikom se "istopio" ventil na gumi koliko je felna bila vrela. Menjao sam paknove, ulje i nista. cak se i dobosi pozadi greju, ali ne toliko... unapred zahvalan na savetu.. PozZ

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...