Jump to content
FAS Goran

Storm

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About Storm

  • Rank
    Il Nuovo

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Marea Weekend 2.0 20V
  1. Sad sam se sjetio da na onoj slici kraj Brava Marea je imala gume 205/60/15 i morao sam ih zamjeniti nakon 1000 km jer su mi znale strugati na zadnjim blatobranima kad bi auto malo poskočio na nekoj neravnini. A po konfiguratoru su kao trebale pasati a na kraju niš. Ma stavio bi ja i veće felge s manjim profilom guma ali bi se izgubilo na komoditetu a i sa lošim stanjem naših lokalnih cesta brzo bi mi nešto otišlo na ovjesu.
  2. Samo za 2.4 JTD Weekend i 2.0 20v Weekend je 195/60-15 a ostale 195/55-15 imaš i u User Manualu, za HGT-a su bile serijski 195/55/15 ali zbog skupoće te dimenzije je češće stavljena 195/50/15
  3. ^^^ Hvala na pohvalama Lik koji je kupovao Bravo je htio spustiti cijenu pa sam pristao uz uvjet da uzmem felge s Brava a Mareine stavim njemu na Bravo.Inače felge su bile malo oštečene pa sam ih dao sredit na novo prije nekih 8 mjeseci. Bravo je serijske visine i niži od Maree, a inače sam gledao i druge Weekend izvedbe i sve su niže, samo ta zadnja serija iz 2002 je nekih 3 cm viša + gume na Marei su serijski 195/60/15 a na Bravo su bile 195/50/15
  4. I eto da predstavim zamjenu za bivšeg HGT-a. Marea Weekend 2.0. 20V HLX paket opreme (sve osim kože). Auto je 2002 godište, 53000 km je iamo na satu kad sam ga kupio danas ima 103.000 km. Zahvati koji su napravljeni na njemu nedugo nakon što sam ga kupio : -original filter zraka promjenjen sa K&N zamjenskim -sicevi presvučeni u presvlakama po mjeri (POL) -napravljen veliki servis - kompletno izmjenjeni svi remeni, ulje u motoru, servu, kočnicama i mjenjaču te nove sviječice -ručica mjenječa od Fiat Cupea -original radio zamjenjen sa PIONEER DEH-P65BT -nove gume BRIDGESTONE TURANZA ER 300 195/60/15 H na starim felgama OT TITAN uzetih sa HGT-a -ugrađen plin -xenon 6000k -zatamnjena sva stakla osim prednjih bočnih i vjetrobranskog -remap centrale Kao i bravo auto se redovno servisira svakih 10.000-15.000 km i od večih zahvata do sad je mjenjano kvačilo i brtva poklopca ventila. Jedini problem koji imam a još nije riješen je sa centralom ABS-a koja se zna iskopčat pa mi se pale 2 lampice na kontrolnoj tabli. Jednu sam centralu več mjenjao ali je bila več otvorena i silikonirana i nije dugo prošlo i počeo se opet iskopčavat ABS, čekam majstora da mi nabavi još jednu rabljenu pa če možda biti više sreće s njom. U budučnosti se nadam nač interijer iz verzije s kožom pa da i to izmjenim mada pretpostavljam da pašu i sicevi od Alfe 156 sw ili 166-ice jer sam na netu vidio da je netko stavioi kompletne siceve od Alfe 166. Slijede par novijih slika i one koje sam napravio jutros kraj friendove Alfe 155 Q4 . http://s297.photobucket.com/albums/mm237/Storm33333/Marea/?action=view&current=Marea-Rupaizmedjudrugogizadnjeglonc.flv
  5. Da malo predstavim prvo svog "starog" Brava Kupio sam ga 2003 sa 102.000 km na satu i imao sam ga do 10mj. 2007 i prodao ga sa 180.000 i nešto sitno km ali ga je novi vlasnik brzo slupao . Motor 2.0 20v sa verzija sa 147 hp (108kw), plin ugrađen 2005 (sistem na flanđu i rezervoar umjesto rezervne gume). Mjenao sam kompetan interijer (mjenjao se s jednim dečkom koji je imao original kožu a on je dobio moju unutrašnjost koja je bila ful očuvana i crne presvlake rađene po mjeri - koža mu je smetala za bubrege ). Auto sam bio i prefarbao izvana 2005 jer je bio na par mjesta malo izgreban (kupljen takav) a i neki mali mi se zabio na parkingu s bicikolom izmedju gume i zadnjeg branika pa mi je bio oštetio branik i malo karoseriju (duga priča, neki mu je lik presjekao put s autom i da ga izbjegne se zabio u moj auto a ja sve vidio iz trgovine u kojoj sam radio jer je auto taman bio parkiran ispred nje). Pošto se farbalo mjenjao sam i predni i zadnji branik (u biti zadnji je original s produžetkom) i mjenjan je zadnji lonac jer original lonac je bio pri kraju. Drugo šta reč, auto je super išao, redovno svakih 10.000 na servis, osim standardnog potrošnog materijala (diskovi, pločice, razno razna ulja, remeni zatezači itd.) mjenjalo se i ono što se s vremenm i kilometrima istrošilo (killer u kabini, neka crijeva ispod motora i motor prednjih brisača). Pošto se 2007 rodio moj sinčić morao sam preć na nešto malo prostranije pa je odluka pala na Mareu Weekend 2.0 20v verzija sa 150hp (110kw) po papirima - u stvarnosti 148hp izmjerenih na valjcima a sad ravnih 160hp nakon remapa. Detaljnije o njoj kasnije, sad slijede par slika Brava nešto prije nego ga prodam i uz Mareu čim je kupljena.
  6. Ciao svima ja sam Danjel , inače sam iz Umaga u Istri - Hrvatska. Vozim Fiat Mareu Weekend 2.0 20V zadnja serija iz 2002 godine. Nadam se ugodnom druženju i da nešto novo naučim o autima a i pomognem ako če nekome šta trebat

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...