Jump to content
FAS Goran

DarkoG

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

  1. Na 60500km mi je izašla greška za menjanje ulja zbog servisnog intervala la, kako sam uspeo da obrišem grešku resetuje servisni interval Reset servisnog intervala menjanja ulja u motoru Flashing oil light - how to reset Fiat 500l reset service light 1-turn on the ignition key, 2-press the gas pedal and hold it, 3-press the brake pedal 7 times without relesing the gas pedal, 4-keep pressing the gas pedal for 60sec. 5-Release the gas pedal and turn of the ignition key, 6- Wait for 60sec. Then turn on the ignition key and start the engine. Check if the service/oil change light turned off. That's all! The vehicle is Fiat Doblo, works on Linea, Qubo/fiorino also vauxhall combo. 2012 forward... Reset oil light after service... that is very important. And don't skip the oil change either. 1-turn on the ignition key, 2-press the gas pedal and hold it, 3-press the brake pedal 7 times without relesing the gas pedal, 4-keep pressing the gas pedal for 60sec. 5-Release the gas pedal and turn of the ignition key, 6- Wait for 60sec. Then turn on the ignition key and start the engine. Check if the service/oil change light turned off. That's all! The vehicle is Fiat Doblo, works on Linea, Qubo/fiorino also vauxhall combo.
  2. U redu, hvala na iscrpnom odgovoru. U suštini moja vožnja se slaže sa kopijuterom koji pokazuje, sad ubaci menjač u višu brzini sad u nižu sa onim trouglićem za viši i niži stepen prenosa. Zadovoljan sam i tim što je auto ovako trom, zbog kazni prekoračenje brzine plaćanja kazni po gradu itd.. Kad mi treba ja iskoristim njegovu snagu, samo ne znam gde bi je iskoristio, u uslovima gde nema milicije po ovim zakonima možemo da vozimo i bicikle a kamoli jugiće . Gde da ga punim osim na autoputu. Auto je fenomenalan na autoputu gde vozim između 130 - 150, tu sam oduševljen. Još jednom hvala puno na iscrpnim odgovorima i savetima, naučio sam dosta Sad bi mi i stari kec koji sam vozio bio furija .
  3. Što je štetna navika, vozio sam astru dizel 1.7cdti istim načinom voznje od 2006 do 2017 i prodao isti drugi koji je prešao dosad 10.000 km sličnom vožnjom od 1.500 do 2.000 obrtaja,. astra i dalje nema problema sa motorom
  4. procitao sam da moze da se pokrene ciscenje DPF-a ako se vozi preko 3.000 obrtaja 20min do pola sata npr na auto putu konstantnom brzinom obrtajima moja standardna voznja da ne prelazim 2.000 obrtaja, voznja mi je od 1.500 do 2.000 obrtaja
  5. U redu, pratio sam nivo i praticu ga, ako ima jos nekih saveta rado prihvatam Hvala,
  6. Postovani, potrebna mi je pomoc Fiat 500L 1.3mjet 2013. da li stvarno postoji problem "razvodnjavanja" ulja, tj povećanje koncentracije goriva u ulju kao posledica više neuspelih procesa regeneracije DPF-a. Koliko puta javlja za problem ciscenja DPF-a? koliko puta blinka lampica i koliko voznji tj.paljenja i gasenja auta? i posle koliko "sipa" naftu u motorno ulje zbog tj. te greske?!?!?!?! mislim da nisam na vreme uocio alarm za potrebu ciscenja dpf-ia i nisam siguran da li mi je zato izasao alarm posle voznje od oko 100-200KM da moram da menjam motorno ulje u motoru, (koje sam inace promenio pre mesec dana i pre 2000km) da li sada opet moram da menjam ulje u motoru??? ili treba da se resetuje neki servisni interval?? auto mi je otprilike tada pokazao ukupnu kilometrazu 60.500 km da li i zbog toga ima neki servisni interval? Da li je moguce da mi nisu resetovali servisni interval za zamenu ulja u servisu, da su zaboravili? Da li auto ima senzor za proveru kvaliteta ulja u motoru i da on kaze da treba da se menja ulje, a to je dovelo zbog "razvodnjavanja" Problem je sto sam na 1000km od kuce i servisa i da li mogu da se vratim kuci ili ovde u grckoj da opet menjam ulje? Probao sam sam da resetujem servisni interval sa davanjem kontakta , 3 puta stiskanja papucice gasa, cekanja 10 sekundi i iskljucivanja kontakta i nisam uspeo. Da li postoji fora za resetovanje servisnog intervala na ovako neki nacin ili mora da se ide na dijagnostiku i racunarom resetuje servisni interval? Da li moguce da se zbog "razvodnjavanja" tj.ne ciscenja DPF-i pojavljuje visak ulja u motoru tj, preko maximuma na meracu i da li se taj nivo stalno povecava ili ubrizga naftu samo taj put kada ne odradi regerenaciju filtera i to je to? Da li moze da sam iniciras/pokrenes ciscenje DPF-a? Hvala UNAPRED

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...