Jump to content
FAS Goran

Tomisla_

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About Tomisla_

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

318 profile views
  1. Pozdrav, problem sa paljenjem, a desava se to da kad dam kontakt pumpa goriva se ne cuje i normalno vergla, ali ne pali ili pumpa se upali nekoliko sekundi nakon sto dam kontakt isto vergla, ali ne pali i dam kontakt pumpa se čuje, vergla i opet ne pali. Znaci u sva tri slučaja auto nece da pali i to se uglavnom desava kad auto duze stoji ugasen. Kad auto upali konacno, posle mogu sto puta da ga palim i gasim, upalice se. Jedan od mehanicara mi ne spominjao neki BSI, nesto vezano za elektroniku, ali on to ne radi nego moram ici kod auto elektricara.
  2. Nista konkretno, al kao tu bi trebalo sad otvarati motor i traziti dalje. Razmislicu jos oko promene majstora, nije mi ovo sad trn u oku i nije mi toliki trosak dolivati ulje s vremena na vreme jer ne prelazim velike distance, uglavnom gradska voznja, al opet ne volim videti iza sebe dim
  3. @Martin U Rumi, tip se zove Zoran i radi samo italijane.
  4. Sipam Shell 10 40w. Znam sve to oko sipke za merenje ulja sto si napisao i da dobar jtd jedva da potrosi nesto ulja od servisa do servisa. Na turbinu sam i ja opet posumnjao, al majstor ko sto rekoh kaze da nije. Mada planirao sam sam na svoju ruku da skinem crevo sa turbine da vidim kakvo je stanje unutra. Inace radjena je u Sremskoj Mitrovici, turbo centar Radosavljevic, to nam bilo najblize da je odnesemo, jer sam iz Rume. Ne nije to moj stilo, ja imam standardnu verziju jtd-a
  5. Prelistavao sam i ove teme, ali nigde nisam nasao nesto slicno mom problemu. Majstor mi odbacuje sumnju na turbinu i gumice, znaci ostaju jos karike, al koliko sam slusao da kada odu karike auto dimi konstantno ili ne nora da vazi to pravilo, moj dimi ko sto sam rekao kada dostigne radnu temperaturu i preko 2000 obrtaja i posle par jacih stisaka na gas, dim nestaje.
  6. Pozdrav, treba mi pomoc kako bih utvrdio sta treba da popravljam. Problem je taj da auto izbacuje plavicasto beli dim u toku voznje kada se pritisne papucica gasa. To je slucaj kada auto vec dostigne radnu temperaturu i kada su obrtaji od 2000 i navise, dovoljno je par puta da stisnem malo jaci gas i dim je jedva primetan, verovatno se negde nakupi pa dok ne sagori. Na autu je radjen remont turbine pre 12000km , pre 1000km je odradjen mali servis i zamenjene gumice ventila. Pre zamene gumica potrosnja ulja je bila oko 4 dcl na 1000km,sad posle predjenih 1000km nakon malog servisa ulje palo za nekih 2,5-3mm(nisam dolivao). Auto pali lako kako leti tako i zimi, ne dimi u leru i ima miran ler gas, ali kad se stane pored njega oseti se miris iz auspuha, verovatno sagorelo ulje.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...