Jump to content
FAS Goran

Marko001

Members
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

  1. ..moj auto je uvezen pre par meseci i na satu ima oko 110 000, a po stanju deluje da nije vise od toga presao, jer je super ocuvan, ali ko zna.. uglavnom rekose mi u servisu da nema potrebe da menjam kais jer se menja valjda na 80-90 000 i kao 100% su ga u italiji zamenili... sta mislite koliko je ispravna ova njihova teorija i da li je tacno sto sam cuo da kod 1.2 8v kad pukne kais ne mogu da se pokrive ventili itd itd?
  2. znaci verovatno biksna ventilatora dobila lufta + termostat zeza... sto rece abarth, koliko para da spremim?
  3. A gde se nalazi taj servis cika mixija? meni licno nije jasno kako da objasnim to sto nekad radi normalno a nekad zvizdi/pisti/sisti i pada kazaljka za temperturu...
  4. U pitanju je benzinac 1.2 8v. pa bilo je hladno i radilo grejanje, vozio auto putem, pretpostavljam da je zbog toga kazaljka bila otprilike na 1/4 ili malo iznad... inace je pre bila na oko 1/2,tacnije milimetar ispod 1/2 kad je bilo toplije i kad nije paljeno grejanje... i da se razumemo nije mi postepeno padala kazaljka 80km nego je 80 km sve bilo normalno nije padala uopste i onda samo odjednom pocne da se cuje to zvizdanje i naglo da pada kazaljka i slabi grejanje... i padne skroz dole za par minuta. i sta mi to uopste zvizdi toliko glasno, znaci bukvalno kao da sam vatrogasac... ljudi kod kojih smo isli su sedeli u kuci u dnevnom boravku koji je u suprotnom delu kuce i culi to zvizdanje kad smo se mi parkirali na 10 metara od njihove kuce,sa druge strane... i izlaze i pitaju sta je to toliko sviralo, ja im odgovaram ma to nas auto prozvizdao...
  5. ^^^ Pa tad kad sam isao u servis proverili su antifriz i ventilator i sve je bilo ok. znaci auto pali normalno ventilator (bez zvizdanja) kad kazaljka dodje na oko polovine skale, on odradi svoje, ugasi se itd... a antifriz mi je ok, stavljali su onu spravu za konstrolu antifriza, sad sam zaboravio kako se zove i pokazala je do -40 stepeni.
  6. Imam cudan problem sa puntom mk 2a, naime stvar je u tome sto je to auto moje supruge koji se uglavnom vozi na kratkim relacijama tj. po gradu i oko grada i 95% vremena se ponasa najnormalnije. Medjutim ponekad se desavalo da auto kada duze radi na leru (kad se stoji u guzvi, kreni-stani voznja itd) dodje mu kazaljka temperature na pola ili malo iznad pola i onda pocne da se cuje nekakvo zvizdanje... potom kad se krene za par stotina metara auto se malo rashladi, kazaljka temperature ode na malo ispod pola i auto se opet ponasa najnormalnije... e sad to se ne desava uvek, nekad se samo ukljuci ventilator, odradi svoje i to je to, bez bilo kakvog zvizdanja. a kad god je isao na malo duzi put van grada ponasao se isto najnormalnije ali je vozen lagano, 90ak km/h po cajgeru. E sad stvar se zakomplikovala kad smo isli s njim pre neki dan na malo duzi put ali tako da sam ga JA vozio a ne zena, dakle vozio sam malo brze od nje (130 po cajgeru) i prvih jedno 80km sve je bilo ok a onda odjednom pocne opet bukvalno da zviždi i to prilicno jako,jace nego u gradu i tada pocne i da pada kazaljka za temperaturu, bila je otprilike na 1/4 skale i onda je pocela da pada postepeno i otisla skroz dole, do kraja,kao da auto nije ni upaljen... kad kazaljka pocne da pada onda postepeno slabi i grejanje i na kraju uopste nema grejanja... nakon toga to zvizdanje se povremeno cuje, povremeno prestane ili se smanji njegov intenzitet, pa onda zvizdi nekad i 10ak km pa opet prestane 10-20km ili se smanji, pa opet pocinje,prestaje itd, nekad na par stotina metara, nekad na par km, nekad na 10-ak km itd, nema pravila. posle odjednom opet postepeno mi proradilo grejanje (ali slabo) a kazaljka i dalje zakucana dole kao da auto nije ni upaljen. nakon 20-30 km upali se check engine lampica i kasnije na bukvalno 500 metara pre kuce mi se upali ona gore lampica kao da se auto pregrejao... i ja naravno predjem i tih 500 metara i ugasim ga. kad se auto ugasi postepeno u roku od 10ak sekundi prestane i zvizdanje. nakon toga auto se ohladio i kad sam ga za par sati upalio opet se ponasao najnormalnije, nije se upalila check engine lampica, nema zvizdanja, kazaljka za temperaturu se normalno podigne kad se zagreje, grejanje radi, kad doje na pola kazaljka ukljuci ventilator bez zvizdanja itd. nakon toga vozen je opet na kratkim relacijama po gradu par puta bez ikakvih problema. Kad sam isao na redovan servis rekao sam im za ovaj problem ali ko za Q imali su guzvu a i tada se auto ponasao najnormalnije i nikako nije hteo da prozvizdi i normalno palio ventilator itd. pa su me gledali cudno kao da sam Stevo Zigon u "majstorskoj radionici" i rekose mi nesto u stilu kad pocne tako da se ponasa da ga doteram onda tj. otkacise me... sta je u pitanju i ima li neko neki savet?
  7. Moguce da je ipak bilo ono sa benzinom. sipao sam do vrha i stanje se postepeno normalizovalo. a akumulator je izgleda ok, pali iz prve
  8. Nisam sipao uopste :? ima u rezervoaru skoro 20 litara jos. znaci da sipam do vrha?
  9. Pa dobro na letovanju si bio verovatno 10-15 dana a ne mesec ipo i jos je bilo leto. a ovaj nije paljen mesec ipo i to zimi kad je bilo i do -10, tako da nadam se da mozda jos i ima neke nade za ovaj akumulator :mrgreen: auto je skoro kupljen pa ne znam koliko je star aku. :?
  10. Pa i ja sam mislio da ne bi trebalo nista da mu bude ali promenio je zvuk dosta. :? i drugo pitanje, sta se moze zakljuciti o akumulatoru ako nakon mesec ipo dana ne paljenja nije hteo sa njim nikako da upali a hteo je malo i relativno slabo (vise puta) da zavergla... da li to znaci da je akumualator vec slabiji i pri kraju karijere ili ne? pri tome treba imati u vidu da su bile vrlo niske temperature i da je u toj garazi hladno jer garazna vrata ne dihtuju... stvarno nisam nikad probao da auto ostavljam duze i da ga ne palim, ali se zato tast pobrinuo
  11. Ostavili smo punta 1.2 8v, kod tasta i tašte u garazi pre otprilike mesec ipo dana. i naravno dogovorili se sa tastom da ga otprilike jednom nedeljno upali bar na 5 minuta i jednom u 2 nedelje malo i provoza barem po ulici. i on kao ok nema problema. medjutim, proslo mesec ipo dana, ni jedan jedini put ga nije ni upalio bem mu sve :mad: i jbg akumulator oslabio i auto malo verglao al nije hteo da upali, upaljen na kablove, medjutim sad ima neki cudan zvuk motora, znacajno ruznije i bucnije radi i kao da mu zvekecu ventili malo a pre je radio super kultivisano i tiho. :mad: sad smo ga doterali u Bg, ali i dalje radi tako, promenio zvuk skroz... dakle moje pitanje je kakve mogu posledice da nastupe zbog ne paljenja od oko mesec ipo dana?
  12. Manfred ti je odlicno rekao, ja sam neki dan kupio punta i ne radi mu servo a ni lampica airbaga mi se nikad ne pali, izgleda da mi ne radi air bag,da mu je zamenjen volan-stavljen sa ispucanim airbagom obrati na te stvari paznju.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...