Jump to content
FAS Goran

Pedja91

Members
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About Pedja91

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pozdrav svima Danas otvorih haubu na puntu i nadjem jedan kabal sa konektorom da visi skroz dole do pk kaisa.Konektor je zute boje (vidi slike) i izlazi negde iz instalacije oko desnog fara.Gledao sam odakle bi mogao biti ali nisam uspeo da nadjem.Kabal je dugacak sigurno jedno 60-70cm.U pitanju je punto 1.9jtd.Jos da dodam da nikakvu gresku nije prijavio i da je,makar za sada,sve uredu ali me zanima od cega je to. Ostavljam slike u prilogu
  2. Nema na cemu,drago mi je da sam pomogao koliko sam mogao Pozdrav
  3. Koliko sam ja shvatio mehanicara nalazi se na pumpi ili na onoj conji u koju se ubacuje pumpa ali pre ce biti da je na pumpi.
  4. Druze meni je problem pravila pumpa u rezervoaru,bar tako kaze mehanicar.Kaze da ima neki nepovratni ventilcic ili klapna koja sluzi da ne vraca gorivo i na pumpi u rezervoaru i da mi je ona zaglavljivala tj ostajala otvorena i uvlacio je auto vazduh.To je resio i bilo je sve ok jedno mesec dana i bas danas mi se opet desilo da mi se ugasi auto dva puta medjutim ponovim kontakt par puta da opet stvori pritisak i istera vazduh i upali iz drugog verglanja.Moram sad pocetkom nedelje opet oterati da vidim o cemu je rec.
  5. Meni je sva muka pocela posle malog servisa (menjanja filtera nafte) ne bas isti dan ali malo posle toga...tako da sumnjam na taj filter ili nesto u vezi njega jer meni nece da upali odmah posle nego moram probati par puta.Pri tom kad dam kontakt klokoce nafta negde pozadi i sve dok to "klokotanje" ne prestane on nece upaliti.Meni kao laiku se cini kao da vrati gorivo i isprazni filter ali mi nije jasno kako to uradi u voznji ili na leru,ne znam da li je to uopste moguce.Nisam imao puno kontakta sa dizel motorima pa ne znam...
  6. Hahaha ista prica i kod mene ugasi se a prvi na semaforu...i onda krece redom kao sto kazes cestitke,javljanje itd itd e razlika je samo sto moj upali nekad posle 2 min,nekad posle 2 verglanja a nekad posle 22 :/
  7. Pa i mene to sada zanima npr da se izvadi taj a pre filtera da se stavi najobicniji nepovratni (mada verovatno ne moze)
  8. Opet mislim da je jeftinije uzeti taj nosac nego seci zabice i posle opet to prepravljati A kad smo vec kod nosaca filtera zanima me i za sta sluze ovi silni dzekovi na njemu mozda je glupo pitanje ali ja na mom imam cini mi se tri komada pa me zanima da li su i tu neki senzori ili nesto tome slicno?
  9. Hvala puno na predlogu,probam ove nedelje i javljam rezultat.A cenis da nije pumpa u rezervoaru u problemu?
  10. Mogu ti reci da si mozda upravu jer mi se ovo pocelo desavati odkako sam uradio mali servis (zamenio filter nafte),ne bas isti dan ali kroz par dana jeste...Meni je majstor menjao te regulatore pritiska medjutim nije do njih ocigledno,sada mu je u planu da menja bosch pumpu...E sad,da li bih,makar privremeno,mogao da stavim nepovratni ventil pre filtera tj da li bi to resilo problem makad da utvrdim da li je sigurno do nosaca da ne bih kupovao bzvz...?
  11. Pozdrav svima Naime imam problem sa Fiatom da se gasi u voznji ili na leru.Nema nekih posebnih simptoma kada ce to da se desi (bio pod opterecenjem ili ne,hladan ili vruc,sa malo goriva u rezervoaru ili pun) jednostavno se ugasi kao da "okrenem kljuc'' u sred voznje.Na diagnostici svaki put izbacuje "Fuel Pressure Regulator" i po nekad "Fuel Pump".Menjana su dva regulatora i problem se nastavlja.Kada se ugasi u voznji tesko pali tj moram verglati bas 5-6 puta i u rezervoaru mi se cuje "klokotanje" goriva na svakom davanju kontakta i ponovnom verglanju.Inace auto je po ovim minusima palio odlicno,super ide,nema nikakvih dimova na auspuhu.Da li je neko imao slican problem?Unapred hvala

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...