Jump to content
FAS Goran

alekco

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About alekco

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Barajevo

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Doblo Cargo 1.9 JTD
  1. Pozdrav, u naslovu sam napisao da se radi o Fiat DOblo Cargo 1.9 Jtd. Presao je 237 000 km. Elem, u servisu su nasli u cemu je problem. Rastelovala se dva ventila na cilindru. Tj bili su pritegnuti pa nisu zatvarali kako treba. Eh sada, zbog cega se to desilo, ne znam. Vazno je da sada na minusu pali na pola kljuca i da mnogo mirnije radi. Hvala svima na pomoci
  2. Grejaci su ispravni, kao i rele grejaca. Problem je u kompresiji, tj iz nekog razloga nema kompresije na 2 cilindra. Pisem sta se dalje desava
  3. @ Abarth, hvala puno na odgovoru. Ne znam do sada nikad nisam vozio dizel, pa mi sve ovo malo nepoznato. Ali evo cim je otoplilo, pali bez problema. Jedino na dijagnostici sto je pokazao, pored greske u preheat, koja je obrisana. Neka temperatura goriva koja je 450 i nesto C. Neki senzor, od kud znam. Slucajno, ovaj drugar sto je radio dijagnostiku, imao je ceo taj deo, kod filtera za gorivo. Zamenili i opet pokazuje veliku temperaturu goriva. Kaze da je greska ili u instalaciji ili u ECU. Cekam 17.januar kada sam zakazao servis pa da vidim. Pisem ovde sta se desava, pa mozda nekome znaci.
  4. Postovane kolege forumasi, nov sam na forumu i procitao sam skoro sve teme sto se tice grejaca na JTD motorima. Naime, ja imam problem od pre neki dan, kada je pocelo ovo hladno vreme. Grejace sam menjao prosle jeseni, kad je bio crkao samo jedan. Bili su Bosch a sad su neki, nemam pojma koji. Da li su Beru ili nesto slicno, slagacu vas. Na dijagnostici je pokazao gresku nesto tipa preignition module. Rele sam zamenio, i ako je stari ispravan. Auto dosta tesko upali, govorim o prvom jutarnjem startu. Vergla se vise puta po 10ak sekundi. Da ne slazem ali upali iz 5-8 verglanja. Sacekam i grejace da odrade, cak i vise puta ponavljam kontakt. Grejace sam ispitivao i preko unimera (ohm) i preko ampermetra. Prilikom prvog kontakta na konektor, povuku 15-16 A i kako se zagrejavaju tako amperi padaju na 9-8-7 A. I uz pomoc probne lampe. Nekada, ali samo nekada se prilikom starta posle par sekundi pojavi greska lampicom za grejace. Blinka neko vreme i prestane. Kada ce se i da li ce se ponovo upaliti stvarno nema pravila. Kasnije u toku dana nije problem paljenje. Ne pali kao mina, kao sto je ranije palio, ali nije kao ujutru. Gorivo skoro uvek sipam na NIS pumpama. Servis sam uspeo da zakazem tek za 17. Januar, pa ako neko ima neku ideju sta da radim do tada, bio bih veoma zahvalan.
  5. Pozdrav svim forumasima. Vlasnik sam Fiat Dobla 1.9 JTD iz 2002 godine. Radni auto. Vecito je natovaren alatom, i to minimum 300 kg. Sto se tice problema, nisam ih imao. Veliki servis je uradjen odmah posle kupovine. Tada je zamenjeno i senzori bregaste i radilice, i jos neke sitnice. Menjani cilindri kvacila, zadnji amortizeri.. i ono redovno sto se odrzava. Trap, kocnice, mali servisi... EGR ventil je zatovren, jer je ostao u otvorenom polozaju. Uradjen je chiptuning. I imam samo reci hvale za ovaj auto. Kupljen je sa navodnih 175 000 i kod mene je presao jos 130 000.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...