Jump to content
FAS Goran

gost23

Members
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

  1. Pitanja za drugove servisere i one koji su imali slicne nedoumice/problem: 1. vozim Bravu 1.6, '98, sa sekvencijalnim plinom. Otkako sam je kupio, po savetu prethodnog vlasnika sipam Seleniu Gold, ulje redovno menjam na 6-7.000 km. Blizi mi se rok zamene, pa razmisljam da predjem na Seleniu 20k. E sad, i Selenia Gold i Selenia 20k su polusisnteticka ulja, pretpostavljam stoga da sistem ne mora da se pere nekim "posebnim" sredstvom pre prelaska s jednog tipa na drugi? Dovoljno je da ga ostavim da se lepo sacedi, zamenim filer i to je to? 2. Prosle godine sam uradio ceo trap, zamenjeno rame, obe spone, i do pre nekoliko meseci prednji deo auta je bio necujan. Medjutim, od skora pri svakom polasku iz mirovanja, kada se prednji deo auta minimalno podigne, tj. zadnji deo spusti, iz prednjeg trapa se cuje neko lupkanje, znaci uvek i samo jednom "tak". Kasnije u voznji ga nema, ili ga bar ja ne cujem. Sta mislite, sta je u pitanju? Hvala unapred na odgovorima.
  2. Problem sam odavno resio, zaboravio da napisem.... zamenjeno rame i obe spone.
  3. Vozim Bravu 1.6, '98 godiste, problem je sledeci: pri namotavanju volana u desno, cuje se skripanje u desnom tocku, tj. desnom delu trapa kao kad tockom pridjete preblizu ivicnjaka i zastruzete po ivici istog, dakle tupo, bez cijukanja. Primetio sam da je izrazenije nakon penjanja na trotoar, ili prelaska preko vecih neravnina ili udubljenja u afaltu. E sad, interesantno je da se najjace cuje kada auto miruje, ili ga ja mozda ne cujem zbog buke prilikom voznje. Primetio sam i izvesno lupkanje na prednjoj desnoj strani prilikom prolaska preko neravnina-nije da se ne cuje i sa leve, ali je mnogo jace sa desne. Volan ima mali luft, gotovo neprimetan. U voznji se ponasa potpuno normalno. Auto je prethodni vlasnik odrzavao onoliko koliko je i kada bilo neophodno. Pomenuto skripanje se ponekad culo i jesenas, ali je nekako prestajalo samo od sebe. Desna viljuska je zamenjena pre nekoliko meseci, ali sam pre mesec dana, za vreme zadnjeg snega, tj. bara koje su iza njega ostale, imao neprijatan "susret" sa povecom i podubokom rupom u asfatu, i to bas na desnoj strani. Udar nije ostavio traga na prednjem desnom tocku, tj. felni, ali sam za svaki slucaj otisao da lokalnog majstora da proveri kako stoje stvari, i po njemu je navodno sve OK. Medjutim, cini mi se da se u poslenjih nekoliko nedelja skripanje pojacalo, i da se sada cuje pri doslovce svakom motanju volana u desno, cak i u voznji pri malim brzinama. I da, jos nesto: otkako sam kupio auto, cini mi se da su prednji tockovi mnogo blize karoseriji nego zadnji, tj. kao da je auto sve vreme nagnut napred, kao prilikom ostrog kocenja. Da li je ovo ispravno i da li je uobicajeno kod ovog auta ovakvog godista? Iritira me jer ne znam koliko je opasno-ipak je upravljacki sistem posle kocionog najvazniji sto se tice sigurnosti.I iskreno, strepim da negde na putu, ne daj Boze, ne ostanem bez tocka. Zato dajte da cujem vas koji imate iskustva u mehanici: sta bi mogao biti uzrok ovoga i sta mi je dalje ciniti?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...