Jump to content
FAS Goran

stefansd79

Members
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About stefansd79

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Velika Plana

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo 1.2 16v
  1. Pozdrav kolege, imam pitanje u vezi benzinske pumpe. Jel su za stilo kućište pumpe, pumpa i regulator pritiska isti za sve benzince ili se razlikuju. Konkretno me zanima, jel mogu u stila 1.2 da stavim komplet pumpu od 1.6 ?
  2. Konačno sam utvrdio u čemu je problem. Filter goriva je toliko zapusen da meni nije jasno kako je uopšte radio auto. Uglavnom, da ne bi kupovao celo kućište ja sam filter goriva premostio tako da pumpa gura direktno u dokaznu cev, a ispod haube sam presekao crevo koje ide na sinu i na njega postavio normalan filter.
  3. Nije utisak, jer na nekom položaju papucice 1/3 gasa radi kao da sam patosirao papucicu, onda ako pritisnem još malo jače on onda prekine toliko da ubrzava. Izgleda da je neko "tjunirao" papucicu gasa ili je možda nešto drugo u problemu??? Inače auto nema ni jednu motornu grešku, ove druge greske standardne za stila, ubedjen sam da ne mogu da utiču na vozne osobine. Pre njega sam imao punto mk2 jtd koji je isto drive bu wire, tako da ne verujem da je utisak
  4. Od skora sam vlasnik stila 1.2 16v i da kazem da sam zadovoljan sa dobijenim osim sto imam problemcic koji cu pokusati da opisem. Naime auto lako pali i ne variraju obrtaji ni kad je hladan ni kad je vruc, medjutim u toku voznje na odredjenom broju obrtaja, ako ga vozim 110-120km/h imam osecaj kao da motor malo uspori, pa malo zaleti i to konstantno radi dok mu ne stisnem papucicu gasa i zaletim ga vise ili oborim brzinu. Kad pocnem da ubrzavam auto na pr. do 50km/h 3. brzinom auto i dalje nastavi da ubrzava i ako ja ne pritiskam papucicu vise. Ako ima neko sa slicnim iskustvom bio bih zahvalan. Mozda je bilo reci o slicnom problemu, ali sam ja nov na forumu pa mi search ne ide bas najbolje.
  5. Pa šta misliš ti, da li može loša pumpa da pravi takva dešavanja. Drug ima isti auto, samo druge boje i istu grešku i tako vozi auto već par meseci jer kod njega potrošnja nije alarmantna i vuče sasvim zadovoljavajuće. Zaboravih, danas sam mu skinuo onaj kanister za benzinska isparenja i primetio sam (možda i subjektivno) da se malo manje guši, ali snagu i dalje nema.
  6. Dijagnostika pokazuje samo grešku p0135 i ništa više. Nisam radio ništa oko motora osim servisa i čišćenja dizni, ali i pre i posle čišćenja isto naliva. Pitam se da li je moguće da je pumpa za gorivo loša(nemam čime da proverim pritisak) i kako se kod njega manifestuje kad oslabi pumpa?
  7. Pošto diagnostika očitava grešku l. sonde, a auto troši dosta,mislio sam da će se potrošnja malo smanjiti ako je isključim, jer onda bi trebalo da budu usvojene neke srednje vrednosti, medjutim i sa njom i bez nje isto radi loše. Davi se pri kretanju i vrlo često se desi kao da je pod sauhom pa moram da ga isturiram da počne da prima gas. Paljenje ujutru je trenutno, bez verglanja, dok se svako sledeće sa verglanjem i uz pomoć gasa. Dok je hladan i vuče nekako, a kad se ugreje mnogo slabo vuče. Zamenio sam svećice danas i stavio bosch po preporuci prodavca koji je gledao u katalog i dao mi baš za punto. Svećice koje sam skinuo su crne od bogate smeše. Možda ne treba ovde da postavljam ovaj tekst, tako da ako admin pročita neka prebaci ovo gde treba.
  8. to mi je screenshot sa diagnostike, ako neko od vas može da pomogne ok. lambda sonda je otkačena
  9. Od skoro sam napravio neku kombinaciju da uzmem manji auto pošto sa prethodnim (alfa 164) nisam mogao da udjem u garažu, a da ne zakačim retrovizore. Da krenem prvo od pozitivnih stvari. Prvo relativno mlad auto 2003 god. motorić 1.2 nema da dimne, enterijer jako dobro očuvan, ima neku opremu: city, manuelnu klimu, prednje podizače, trip kompjuter, fabričku muziku i follow me home svetla. Jako je dobro stegnut i iznenađujuće dobro upija neravnine po putu, za razliku od korse c sport koju takođe vozim, a koja izbija kamen iz bubrega. Punto je spolja u nekom srednje očuvanom stanju, treba da se prefarbaju prednji i zadnji branik i da se vidi šta se dešava sa benzinskim sistemom ili strujom. Inače auto pali i ide, ali slabo vuče i loše pali kad je vruć, dok kad je hladan pali bez verglanja. Po gradu mi troši više nego tenk, a nikad ga ne vozim oštro, a na otvorenom mi se čini da nije toliko strašno, a i tu vozim do 100kmh, lokal oko 15-16 l/100 a na otvorenom oko 6,5 L. Dijagnostikom sam očitao jednu grešku gornju lambda sondu i isključio sam je dok ne nabavim drugu, ali i pored te lambda sonde vidim da je dugačak period otvaranja dizni. Planovi za auto osim farbanja branika i sređivanja vuče i potrošnje : zatamnjivanje zadnjeg i zadnjih bočnih stakala, neke alu felne, možda malo spuštanja, i xsenon bi mu stavio jer ima jako loša svetla. Ako neko ima neku sugestiju, otvoren sam za sve opcije što se sredjivanja tiče. Slike ću okačiti uskoro. Pozdrav!
  10. Pozdrav ja sam Stefan iz Velike Plane i od skoro sam vlasnik puntića 1.2 8v iz 2003 god. Veliko razočarenje za sad.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...