Jump to content
FAS Goran

gnr

Members
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

  1. Pozdrav Miloše, protokomer sam stavio nov pre nekih mesec dana (inace sam vozio dugo sa iskljucenim prokomerom) i nakon ugradnje novog protokomera primetio sam da auto malo bolje ide i da je potrosnja malo opala.
  2. Pozdrav svim članovima. Listajući forum nisam naisao na temu vezano za benefite softverskog isključivanja EGR ventila. Na jednoj temi sam samo video da je jedan član napisao drugom da je za razliku od JTD motora na Multijet motorima pored fizickog zatvaranja EGR-a potrebno isti i softverski ugasiti. Jos pre par godina vozeci svoj Bravo 2008 1.9 8V multijet desavalo se to da je auto poceo da se gusi prilikom dodavanja gasa sve do nekih 3000 obrtaja nakon cega bi prodisao i dobio naglo ubrzanje. Majstor je ustanovio da je EGR problem i fizicki ubacio parce lima izmedju dva creva, blokirao ga i rekao mi da ce mi check engine lampica stalno svetleti ali da ne brigam i samo da ga vozim. Od tada je auto opet dobro isao ali posto ga ja sto se kaze znam u dusu cinilo mi se da ipak nije isao kao sa ispravnim EGR-om pre njegovog zatvaranja. Takodje potrosnja mi se malo povecala. U razgovoru sa nekim ljudima saznao sam da bi EGR trebalo i softverski ugasiti ali mi niko nije znao reci da li bi njegovo softversko gasenje uticalo pozitivno na performanse. Stoga moje pitanje je koji su benefiti softverskog gasenja EGR-a osim sto check engine lampica nece svetleti tj. kompjuter nece prijavljivati tu gresku? Unapred se izvinjavam ukoliko temu nisam postavio na dobro mesto ili ukoliko ista već negde postoji na forumu. Inace jedan od razloga zasto bih to probao uraditi je to sto mi se mnogo dugo vremena cini da auto slabije ubrzava u drugoj brzini, nekako vise buke pravi no sto lepi u sediste i cini mi se da ni u prvoj nesto nije agilan prilikom kretanja pa tu ponekad cak zna nekako i da se zagusi kada pustam kvacilo i stisnem gas, nekako mi je trom tu ponekad. U svakom slucaju pokusao sam sto sazetije izneti problematiku a da opet izdvojim najvaznije. Unapred hvala na razumevanju i potencijalnim savetima i diskusiji.
  3. Pozdrav ljudi. Vreme je da osvezim ovu temu i samim tim, na svu srecu je i zakljucim. Proslo je dosta od poslednjeg posta. Vi koji ste pratili upoznati ste sa problematikom pa necu da duzim ponovo sa opisom problema i simptoma. Problem je bio u regulatoru visokog pritiska. Rezervoar je ranije ciscen dva puta i svi dovodi su produvani, bosch pumpa je ciscena tri puta ali uzrok nije resen sve dok kompjuter nije konacno prijavio problem sa pritiskom, nakon cega je majstor skinuo regulator visokog pritiska i oprao ga u ultrazvucnoj kadici. Nakon ciscenja auto je normalno palio i radio. Narucen je novi regulator i jos jednom je za svaki slucaj opran rezervoar, svi dovodi i ociscena pumpa. Razlog iz koga sam cekao ovoliko dugo da ovo napisem je taj sto sam hteo da predjem nekoliko hiljada km da bih se uverio da smo konacno resili problem i da bih ponovo stekao odredjenu sigurnost u auto i samim tim ovde izneo validnu informaciju o uzroku problema. Takodje sam spominjao i neravnomeran rad motora u temperaturnom intervalu od 50-tak stepeni do radne temperature, uzrok tog problema je bio u regleru i jos necemu oko struje i padu napona sto je kod elektricara reseno za 7000 rsd. Dakle, presao sam oko 5000km i sve je u najboljem redu. Hvala svima koji su savetima pokusali da pomognu i svima koji su ispratili ovu temu. Ukoliko imate neka pitanja budite slobodni da ih postavite. Nadam se da ce ovaj slucaj biti od koristi nekome ko mozda bude imao slican problem kako se ne bi nervirao i cupao kosu kao sto je kod mene bio slucaj Jos jednom hvala svima!
  4. Zato sto kazu da je poslovna tajna. Citiram ''ko ih j... kada ne znaju, mi cemo resiti''. I u pravu su, sta mene briga sta je sa diznama, ne zanima me, samo nek ih rese. Ali to se ne desava, vec problem ostaje . Danas sam konsultovao jednog starog majstora (ne barata laptopima I dijagnostikama, ako mu bas zatreba to, nazove nekog da dodje I da mu iscita to) , nazvao sam ga telefonom I ukratko izneo problem, reko sta moze da ucini da dizne svaki put zapeknu. A on meni kao iz topa kaze Regulator visokog pritiska. Nisam mogao da poverujem. Dok sam mu objasnjavao sta se desava ni u jednom momentu mu nisam spominjao regulator I ultrazvucnu kadicu I te bakrace, znaci ni na koji nacin ga nisam naveo da to kaze. Mislim da smo vrlo blizu resenja. Hvala svima koji su ucestvovali u ovoj temi I savetima pokusali da pomognu, problem jos nije resen ali mislim da smo blizu, nekada izgleda sitnice mogu zadati opasne glavobolje. Nadam se da cu se do utorka - srede javiti sa konacno lepim vestima.
  5. Buduci da me nije bilo nekoliko dana nadovezacu se na pretposlednji post I reci sta se desavalo u medjuvremenu. Stigle su dizne iz tog renomiranog servisa I auto je upalio, imao je nepravilan rad na leru, u voznji se ne primeti nista, kada se da gas on ide kao blesav, ali na leru je problem. Parkirali ga, ugasili, ponovo da upalimo, duze verga ali upali. Malo radio ugasili ga, ponovo palili dugo vergal ali upali. Skinuli dizne I vratili u taj servis, ljudi javili da su dve od cetiri zapekle I da nije problem da ce to da rese I posalju nam nazad, ali da mi skinemo rezervoar I mesto njega da probamo staviti neku cistu kantu. Tako smo I uradili, u novu cistu kantu smo usuli gorivo I u nju potopili pumpu goriva I povezali je crevima za dovod, dizne smo namontirali I upalili kola. Rad na leru katastrofalan, nemiran, auto gasili palili turiralii nista, cak se gasio kada mu stisnes gas. Sve u svemu jako lose. Kompjuter prijavi da je previsok pritisak. Majstor skine regulator visokog pritiska I stavi ga u ultrazvucnu kadicu da se cisti dva puta po 10 minuta. Vratili regulator nazad, auto upali na zub, radi najnormalnije. Malo isturirali , ugasili, da upalimo, on ponovo na zub upali bez problema. Pali dobro I radi dobro sve, sem jedne stvari koju dosada nisam pisao kako ne bih dodatno opterecivao temu a mozda sam I gresio sto to nisam ranije podelio na ovom forumu. Naime, nepravilan rad motora se sada a I svaki prethodni put kada su montirane ''nove'' dizne javljao u temperaturnom intervalu od recimo nekih 55 stepeni do radne temperature. I to je bilo bas svaki put, ali to nisam pisao zato sto posle auto nije hteo da pali I dizne su svaki put zapekle pa sam mislio da ce to da prestane kada dizne vise ne budu lepile. Medjutim, sada nakon ciscenja regulatora visokog pritiska auto pali dva dana najnormalnije ali se nepravilan rad u tom intervalu temperature zadrzao I dalje. Kada motor postigne radnu temperature nepravilan rad prestaje I sve je ok. Racunar nista ne izbacuje I pokazuje da su svi parametri dobri. Naisao sam na jedan forum gde je jedan momak iz Trebinja imao slican problem ali tema nije do kraja zavrsena pa taj momak nije napisao da li je resio problem I kako ga je resio. ( ovom prilikom obecavam da to nece biti slucaj sa mnom) ovo je taj link, mozda ga cak neko od vas I poznaje pa moze da pomogne: http://www.elprog.com/forum/topic-12763-nemiran-rad-u-leru-peugeot-hdi-66-kw.html Vrlo slican problem, samo sto su se njemu palile neke lampice dok kod mene kompjuter nista ne javlja. Sada smo poslednji put poslali pumpu, dizne I stari I novi regulator visokog pritiska u bosch servis na proveru. Nismo stavili novi regulator zbog toga sto je na starom bilo nesto crvenkasto pa nismo hteli da ga zeznemo, nije ni on jeftin a I moramo naci sta je to crvenkasto. Ili je nesto od goriva ostalo u pumpi ili se pumpa ''kruni'' pa baca neke opiljke. Zbog toga smo sve to poslali ponovo. Da li je moguce da je do tog regulatora sve vreme bio problem pa da je sad samo toliko eskalirao da ga je kompjuter konacno prijavio? Kazu da je moguce da dizne zapeknu ako se usled neispravnog regulatora do njih dovede veci pritisak nego sto treba da bude. U svakom slucaju, javljam sta se desava dalje.
  6. Pozdrav, eto mene ponovo, nisam bio u mogucnosti da se javim I odgovorim na neke postove buduci da nisam imao pristup racunaru a preko mobilnog nisam imao zelju ni da pokusavam Da sam resio problem prvom prilikom bih se javio I izneo resenje, kako bih mozda nekom sutra olaksao zivot ako ga isti problem snadje ali na zalost problem jos uvek nije resen. Sutra se javljam pa cu malo detaljnije da opisem desavanja koja su bila u medjuvremenu. Kazem sutra zbog toga sto se nadam da cu sutra konacno znati ipak nesto malo vise.
  7. Ne bih ovde spominjao imena ko je sta radio i sta jos uvek radi jer smatram da nije u redu prema ljudima. Niko tu nije imao zle namere vec jednostavno eto meni se zalomila glupost koja se koliko vidim skoro nikome nije desila pa samim tim ti majstori nisu imali slicna iskustva. Veliki servis je odradjen pre 13000 km. A kada se ovo prvi put dogodilo onda je zajedno sa prvim polovnim diznam zamenjeno ulje i filteri. Ulje je koliko znam sinteticko, nisam siguran koji je proizvodjac ali znam da je kostalo 5000 rsd. Receno mi je da je to odlicno ulje. Ne baratam bas nesto sa uljima ali verujem u to. Neko je pitao i za dijagnostiku, ni to nisam siguran koja je u pitanju, secam se nesto kao ''Fiat ECU Scan'', u svakom slucaju dva razlicita majstora sa dva razlicita kompjutera su trazili greske i nije ih prijavljivao. Cak i kada dizne zapeknu i kada auto ne pali kompjuter ne izbacuje gresku. Najnovije informacije od danas: Naime onaj drugi bosista sto je dva puta neuspesno resavao problem, pre par dana je uzeo dizne i odneo ih u servis da ih treci put napravi i kada ih je vratio majstoru ovaj logicno nije hteo da ih namontira vec ih je poslao u nama treci po redu bosch servis koji ujedno vazi za ''top'' servis u Srbiji u fazonu ako ih ovaj ne resi onda mogu uzeti kanister benzina politi kola i ... dalje znate U svakom slucaju oni su te ''popravljene'' dizne uzeli i stavili u neku masinu koja simulira rad motora, temperature itd, u procesu koji traje 5 sati. Nakon toga su ustanovili da je kvalitet neke zavrsne obrade los, tj. obrada je gruba, 2 od 4 dizne su pustale vise goriva i neke iglice u njima su se zaglavljivale ... Znaci ni sam ne znam sta pisem, oni kazu majstoru on prenese meni, puno toga ne razumem, informacije se svakim prenosenjem gube tako da to je nesto sto sam kao zapamtio. Dakle oni su proveravali i nasli greske na diznama koje je bosista pre njih spremio da namontira u kola. Da li je moguce da je ipak do dizni i da ovi pre njih nisu odradili dobar posao znacemo za dva -tri dana.
  8. Sto se tice lampica on sve odradi, pogasi sve lampice, sve najnormalnije i posle vergla al ne pali.
  9. Iskren da budem ovo mi je prvi forum na koji sam se ikada prijavio, tako da moram priznati da ta neka ''pravila'' ponasanja mi jos uvek nisu poznata, tako da hvala na sugestijama. Ko zna, da sam dosao jos ranije nekim lepsim povodom mozda bi me ovaj problem i zaobisao Sto se tice scenarija sve sto si napisao je tako. Dakle, nove dizne, novo gorivo, cist rezervoar i dovodi, auto upali i moze da se vozi, mislim cak da bih ga mogao poterati i 200 km ali da ga ne ugasim. Kada ga ugasim onda je gotovo. Sutradan opet nista. Dizne su zapekle i tu je kraj. Sto se majstora tice, ovo je mi drugi majstor. Prvi mi je odmah vikao gorivo, gorivo pa sam odatle otisao. Ovaj je zvao i Stojanova u NS za neki savet i misljenje i jos neke kolege ali ni njima nije jasno, a ni on sam ne veruje bosistima da je gorivo posto ga je on sam dva puta sipao nakon pranja rezervoara. Pa da u gorivo sipam meda i da dodam malo abraziva duze bi dizne izdrzale
  10. Gorivo smo menjali, NIS i Lukoil. Sto se senzora tice jos ranije sam pitao majstora i kaze nije to. Kaze gledao je on to sve tamo i sve je u redu a da nesto nije u redu onda bi kompjuter to prijavio. E sad, nedavno sam cuo neku teoriju a ona kaze , da mozda grejaci ostanu ukljuceni iako se meni u kabini ugasi lampica. I da mozda ako stalno rade , ostanu usijani i kada se auto ugasi zapeknu gorivo na diznama. Ima smisla. Ali majstor kaze, da bi se to onda videlo na diznama, kaze promenile bi boju na krajevima. Ali sam mu rekao da ipak iskopca grejace sada kada opet stignu dizne. U svakom slucaju taj moj kompjuter nista ne prijavljuje. Pitam da nije do kompjutera da nesto brljavi, kaze nije, da brljavi pokazao bi.
  11. Palo mi je to na pamet. Ali ko bi lud dao svoje ispravne dizne, ne bih to ni trazio od nekog. Dvoje razlicitih bosista radi te dizne, obojica su na nekom glasu, pa majku mu valjda ih dobro naprave.
  12. Pozdrav svima, novi sam na ovom forumu, posecivao sam ga dok sam sakupljao informacije o kolima a sada sam se i registrovao kako bih mogao da potrazim vasu pomoc vezano za problem koji cu vam sada izneti. Post ce biti malo poduzi ali i ujedno najkraci moguci s obzirom na problem koji me je zadesio i traje vec oko 2 meseca. Zeleo bih jos samo da se unapred zahvalim svima koji ce ovo procitati i imati zelju da pomognu nekim svojim savetom i iskustvom. U pitanju je Fiat Bravo 2008 1.9 8V mjet a problem je sledeci: Stizem kuci i primetim da auto malo trese u kabini, kao da radi na 3 cilindra. Ugasim ga. Kada sam hteo ponovo da ga upalim, on nece da startuje, nece pa nece. Odem kod majstora, on poveze na dijagnostiku, ne prijavljuje ni jednu gresku. Kompresija i pritisak pumpe su u redu. Kaze ako upali na slepanje onda su dizne. Poslepamo ga i upali. Stignu polovne dizne, on namontira, auto upali, presli 10-15 km ugasili ga, on ponovo nece da upali. Vratili te dizne, stignu druge 4 polovne ubacili dizne, ista prica. Vratimo i te 4 dizne. Pumpu i moje stare dizne saljemo kod bosiste u NS ( necu da imenujem) on cisti i remontuje pumpu i reparira dizne , stavlja im nove uloske. Montiramo to na kola i opet ista prica. Auto upali hladan, malo se vozi i kada se ugasi nece vise da upali. Vracamo dizne kod tog bosiste i on kaze da su sve 4 zapekle, no kao prihvati reklamaciju i odradi ih ponovo i kaze pazi sta sipas u kola. Montiramo i ponovo isti problem. Saljemo kod drugog bosiste, covek javlja da su zapecene sve 4 ali da zna u cemu je problem i da ce da resi. Resi jednom, opet isti simptomi, resi drugi put OPET isto. Kaze da su oba puta bile zapecene kao na njima ima neka lepljiva masa . Svi pricaju da je lose gorivo. To prosto ne mogu da prihvatim buduci da sipam na NIS-u i to uglavnom premijum evro dizel. Cela Srbija vozi na to gorivo a samo moja kola imaju problem, malo neverovatno.Ponovo da napomenem da dijagnostika nista ne prijavljuje i da kada se tek reparirane dizne namontiraju auto upali i svi parametri su u granicama. Kompresija je takodje odlicna. Majstori kazu da nema sta drugo da bude nego dizne a kada dizne ''zapeknu'' onda bosisti kazu da je uzrok lose gorivo. Inace rezervoar i dovodi, magistrala sve je to vec dva puta ocisceno iako ni prvi put nije bilo prljavo, rezervoar je bio cist kao suza ali smo ga svakao oprali. Filter goriva nov, i stari je bio cist kao nov. i tako se vrtimo u krug. Meni se cini da se mi sve vreme bavimo posledicama umesto uzrokom problema. Dakle, ako bi neko mogao da mi kaze sta bi mogao da bude uzrok ''zapeknutih'' dizni a da nije gorivo u pitanju, jer ponovo kazem sipam iskljucivo na NIS-u uglavnom premijum evro dizel. Jos jednom hvala svima koji su uopste imali volje da procitaju ovaj post a kamoli da odgovore na njega.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...