Jump to content
FAS Goran

bijocanin

Members
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About bijocanin

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Interests
    Skoro sve

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Croma 1.9 mjtd
  1. prednja vrata , zadnja vrata, povukao je malo zadnji kos, zadnje i prednje krilo. Prakticno cela leva strana. citava je sajtna i stakla su prezivela i ja.
  2. Kakve sam srece i vezan ker bi me ujeo. U medjuvremen sam slupao auto. Uglavnom Pojedini clanovi su bili upravu. Majstori su stavili plocu na egr-u sa rupama koje treba da smanje zapreminu vazduha, koja prouzrukuje da se smesa pojacava i zbog toga je vise trosio, nakon toga prestalo je i trzanje i cimanje auta. Sustinski razlog je u softveru, majstori ne znaju kad se to dogodilo ili zbog cega se dogodilo da kompjuter ne moze da ispravno kontrolise rad egr-a. Rekli su da ponovno reprogramiranje odn. rad na zahtevu kosata oko 100 eura (za sta nisam spreman da placam).. Inace tu plocu su sami napravili. Popravka me kostala 3000 dinara. Dakle EGR sam bezveze kupio (koja budala). Ako bilo koga jos nesto interesuje u vezi ovog problema stojim na raspolaganju.
  3. juce sam ga odvezao u servis, danas mi javljaju sta je pa cemo videti.
  4. Nisam cuo neki specifican zvuk, osim sto ceo auto poskakuje u tim trenucima. Da li to znaci da sam bezveze kupio novi egr, kad moram da ga blokiram i softverski iskljucim?
  5. Bas tako, zato sam i kupio novi misleci da ce da se resi problem, ustvari tako mi je i majstor predlagao, s tim sto je on spominjao polovan, a ja sam uzeo nov Pierburgov. Nisam siguran da je proverao parametre na diznama, . Pitam se da li turbina moze da izazivava ovakve stvare , obzirom da se desava kad ubrzavam.
  6. Kad se zatvori? Merio sam potosnju pre i posle zatvaranja. Pre je bila 7,5 a do ke stajao lim bila je skoro 9. Merio sam metodom punog rezervora , pa kad predjenm 100km ili jos bolje 200 sipam i vidim tano koliko trosi. Dok je egr bio zatvoren nisam mogao da se nasipam goriva, jedina sreca je sto je tad pocela cena da pada.
  7. Trza kad prebacujem u vecu brzinu, iz prve u drugu ili iz cetvrte u petu. Kad je konstantntna brzina sve je u redu. Imam DPF.
  8. Pozdrav svima.(Croma 1.9 mjtd 120hp 2006g) Hteo sam da se raspitam kod vas za jedan problem koji ne mogu da resim vec neko vreme(od pocetka vlasnistva ), a na ovom forumu i na netu generalno nisam naisao na nekog ko ima istu manifestaciju problema sa trzanjem. U toku kupovine Crome vozio sam oko petnestak minuta i nisam primetio bilo kakav problem sa trzanjem i kakav sarm maler posle pogodbe i kupovine krenem autom kuci i osetim da auto secka - gubi na trenutke snagu kad pritiskam gas. Mislio sam da je mozda do filtera goriva ili od duzeg stajanja, ali definitivno nije do toga Majstor koji je radio mali servis na dijagnostici nije uocio nikakav problem i izgleda nije hteo da se udubi u problem. Kad sam otisao kod drugog majstora i kad ga je on vozio ukljucila mu se greska EGR-a ui auto je prsao u Safe mod, (kaze dobro je sto se desilo dok je kod njega), on je onda stavio lim na egr-u i rekao da moram da kupim novi egr. Ciscenje nije morao da radi obzirom da nije bio znacajno prljav. Moram da priznam da nakon toga nije vise trzao, ali je potrosnja porasla na 9 litara (medjugradaska), do tad je bila 7,5 Pa sam ja resio da kupim novi egr. Kupio sam Pierburgov I jbg kad mi je majstor zamenio EGR ih predao mi auto opet sam provalio da trza secka kad dodajem gas. Da li je neko imao slicno iskustvo? Generalno auto ide kao mecava, ali je seckanje precesto da bi mogao da ne obracam paznju.
  9. Zdravo svima, Moje ime je Miljan, imam 34 godine i iz Nove Pazove sam. Bavim se prodajom delova za komercijalna vozila. Otprilike mesec dana sam vlasnik Crome 110hp i i mogu reci da je dobar osecaj kad ganjam 1,9 mjtd pod nogama.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...