Jump to content
FAS Goran

duskom

Members
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

About duskom

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 09/25/1979

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Čačak

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Punto 2 1.2 8v
  1. Puntic mi je bio kod majstora, zbog gore navedenog problema, skinuo ECU i poslao na reprogramiranje, ali nije bio problem do nje. Vratio je ECU, zamenio bobinu br. 1 i makina sad prede. Eh radosti, jupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
  2. Pozdrav svim forumasima. Posto sam naisao na temu u kojoj se razmenjuju iskustva itd. a o problemcicu koji je i mene mucio na mom punticu, evo mojih dogodovstina. Kupio sam Punto 2 2001 god. elx (klima, abs, podizaci...) i od prvog dana je motor poceo da cima, upali zutu lampicu, nece da vuce, stanem pored puta a on se mucenik trese kao kultivator. 2 klipa rade a dva kuliraju. Odem do servisera (decko radi fiat-e za medalju) koji mi rece: "budi srecan ako je bobina, kablovi ili svecice, u protivnom ECU crkava". Decko ga prikljuci na dijagnostiku koja prijavi da bobina br 2 ne radi kako treba, a meni laknulo. Zamenimo je (2500 din), zamenimo i svecice koje su inace bile dosta lose (ugradi neke francuske proizvodnje), proverimo kablove (kaze da su ekstra), otklonimo gresku i makina prede. Ja se obradovah kao kuce, malisa radi kao satic. I radilo je narednih 10 dana kao satic. E sad, da bi stvar bila jos gora posle tih 10 dana opet pocne da se pali zuta lampica, trokiraju 2 cilindra, teze pali, centralna brava nece da zakljuca sva vrata vec samo ona koja zakljucavam, opet isto. Upalim i ugasim auto 2 -3 puta i lampica se ugasi, a auto radi normalno. Majstor mi rece da moram da uradim ECU jer ce definitivno da crkne ako ga budem vozio duze vreme sa tom greskom. Tako da je zakljucak sledeci: - obavezno menjajte svecice na vreme, - ako svecice ne valjaju struja se vraca preko bobina na ECU, - ako vas vec zeza ECU racunajte da mu je lek popravka koja kosta oko 150 evrica - reprogramiranje, - obrtaji vam nece pomoci da masina bolje radi, samo cete ga brze unistiti, - kompletan ECU moze da se zameni ali moraju da se poskidaju svi delici (ECU, kljucevi...) a to kosta od 35000 do ..., - moze da se proba da se zameni neka polovna garnitura pa da se vrati vasa stara - ono nikako ne pokusavajte sa novom garniturom jer staru necete moci da vratite zbog kodiranih kljuceva (ako ugradite novu - morate je kupiti), - obavezno radite servise na vreme i menjajte sve kao sto je proizvodjac propisao sta se i na kojoj kilometrazi menja, - ne zalite pare za kvalitetnije delove, isplatice se jer i autu treba paznja kao i malom detetu. Bice mi drago ako sam vam koliko - toliko pomogao , ovo su moja iskustva.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...