Jump to content
FAS Euroauto Goran

bestprice

Members
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About bestprice

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Before: Alfa Romeo 159 16v
  1. 225/50/17 imas li samo 2 gume ili komplet 4? Koja je cena?
  2. Upravo se to desava, i meni se cini da je normalno. Ispusta vazduh i cini se kao da dishe..
  3. Upravo tako, na leru je kazaljka pritiska turbine UVEK na nuli, ni jednom nisam primetio da je odstupila ni za milimetar. U voznji nema nikakvih trzaja, auto konstantno ubrzava, odnosno kada se desi da pritisak u turbini malo padne, kao i obrtaji, auto ne gubi na brzini. U pitanju je velika brzina, mozda on u toj sekundi prestane da vuce. To se desava kada dam patos gas i drzim ga tu, ukoliko ravnomerno konstantnom brzinom pritiskam papucicu gasa do kraja, ravnomerno ubrzava, to se ne desava. Dakle prilikom naglog pritiska na papucicu gasa do kraja, pritisak turbine dostize jako brzo maksimum, obrtaji brzo skacu, a takodje i naglo ubrzava. Medjutim kazaljka pritiska ne stoji zakucana na maksimumu vec malo padne, kao da udahne vazduh i nakon toga vuce jos jace do maksimuma i to se ponovi vise puta. U subotu idem na put, malo duza deonica autoputa pa cu da ga bolje testiram. Ne bih ni ja to primetio da nemam manometar za pritisak turbine. Kao sto rekoh auto vuce mnogo dobro. Probaj da naglo stisnes patos gas u sestoj brzini od 2000 obrtaja.
  4. Šestom slobodno možeš da voziš i 80 na sat, pa i manje. 140 u četvrtoj je mučenje za taj auto i njegov motor. Nema potrebe za tim. Sigurno da znam kako se voze automobili, pogotovo ovaj vozim ekonomicno, sa povremenim izletom u visoke obrtaje. Elem, danas sam isprobao ponovo sestu brzinu, od 2000 obrtaja patos gas i desavanja su sledeca: Pritisak turbine skace na maximum pa se malo spusta, obrtaji rastu ali prate pritisak pa i oni padaju sa pritiskom, ne mnogo za 200 obrtaja na primer, ali auto sve vreme ubrzava. Kao da se turbina puni sve vise. To se desava par puta, 2-3, a za to vreme skala brzinometra dodje do 160 km/h. E sad, ako neko ima iskustva sa ovim autom i motorom (1.9 jtdm, 150ks, 6 brzina) neka prenese svoja zapazanja.
  5. Da to mi se cini da je ok, samo moram da proverim da li pri patos gasu u sestoj, a vuce od na primer 2000 obrtaja, da li se desava ono sto sam opisao gore. Po meni izgleda da je to ok ukoliko kazaljka obrtaja u isto vreme napreduje konstantno ka vecim vrednostima. Inace zvao sam Ivana - Kicu, rece mi da ne vredi samo dijagnostika jer ona moze da odredi jedino pravac u kom da gleda, a za dalje mora auto da se ostavi na proveru kako bi se videlo da li i sta nije u redu.
  6. Nisam bio siguran, sada sam ga probao, vozio u cetvrtoj 140 i nije bilo nikakvih problema, nisam stigao do 6. zbog uslova u saobracaju.. Elem, mislim da sam preduhitrio sa pitanjima ali videcemo. Auto ne gubi snagu, vuce sve vreme, slucaj je sledeci, kada se ustali na odredjenoj brzini kazaljka se spusti, opet dodavanjem gasa podize se na maksimum i zadrzavanjem papucice gasa na novom polozaju ona se opet malo spusti. Pre neki dan kada sam i posumnjao u nepravilan rad cini mi se da naglim pritiskom papucice do kraja u sestoj ona je skakala do maksimuma i zatim se malo spusti pa opet dodje do maksimuma (sve vreme drzim papucicu do kraja), sve vreme auto ubrzava, mislim da je to normalno za ovaj auto, vase misljenje?
  7. Pa u pitanju je i prilicna brzina, nisam siguran da li izgubi vucu jer i dalje nastavlja da ide brzo, moracu ponovo da ga poteram pa da primetim da li opadaju i obrtaji motora...
  8. Pozdrav svima, Od skoro sam vlasnik Alfe 159 16v JTDm, pravo je zadovoljstvo i uzivanje voziti je ali imam par problema Primetio sam da kada ga poteram u sestoj brzini (mozda i petoj, moram ponovo da proverim), i kada kazaljka pokazivaca pritiska turbine dodje do maksimuma, za trenutak padne i malo se spusti (ne ispod polovine), pa se opet podigne na maksimum. Ovo moze da se desi i par puta u toku jednog ubrzanja. Zna li neko u cemu je problem?
  9. U kojoj felni je bila ta plastika koju imas i imas li navrtaj koji drzi tu plastiku?
  10. A celicne felne 15 i koja bi bila cena?
  11. Prikljucujem se temi, potrebne su mi celicne felne za novi Bravo 15-tice, ako neko ima neka ponudi, moze na pp ili poziv/poruka na tel: 064/880-2125. Takodje bi me zanimao i zimski set 195/65/15.
  12. Imas li celicne felne za novi Bravo i zimske gume 195/65/15 ili zimske 205/55/16 i koja je cena?
  13. Pozdrav svima, ima li ko da prodaje copavac za grande punta, hitno mi je potreban? Ili da li neko zna gde bih mogao da ga nadjem da kupim?
  14. Pozdrav svima na forumu, imao bih jedno pitanje: Naime, na haubi na jednom mestu se oljustio lak u obliku kruga (farba nije ostecena), interesuje me da li mora da se farba komplet hauba ili bi moglo drugacije da se sredi a da se ne primecuje ostecenje laka? Isto tako da li moze sada po zimi to da se radi, koliko traje susenje i moze li auto posle tretmana (farbanja) da stoji napolju na parkingu, pitam zbog eventualnih posledica od hladnog vremena kada je jos sve sveze?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...