Jump to content
FAS Goran

dragan_bg

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About dragan_bg

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Beograd
  1. Hvala,Ticma, prvo sam mislio da je je izliveno zajedno sa blokom motora,ali su me čudili ta dva šrafa,koja imaju na njemu,i da je kao od bakelita,kada sam izvukao parče iz creva,koje je puklo,ovde je slikano pregledno,ja nisam mogao da vidim od filtera vazduha,o čemu se radi,sad nešto gledajući po netu,spazih da je ovo isto kao kod mene,jer se slika dobro vidi. Ma ja bih zamenio ceo senzor,sa kućištem,jer mi divlja kazaljka za temperaturu,ne znam da li ovo može da se skine odozgo,da mu se pridje,mislim da nije teško zameniti,ima samo ova dva šrafa,jer sam ja tek po ovoim slikama ukapirao da se to menja, da nije izliveno u sklopu sa blokom motora,tek kad sam video ove slike na netu,
  2. Pozdrav svima, ,gledao sam po netu da nadjem kako izgleda i gde se nalazi senzor temperature na fiatu mk2 1.2, 8v ,2001 god.,pošto sam imao problema,kada sam hteo da zamenim antifriz,prvo mi je pukao onaj šraf na za odrazčivanje vazduha kod hladnjaka za grejanje,pa stavio metalni šraf,medjutim kada sam i to namestio,poterao maler,pa sam primetio da mi curi antrifriz posle toga, na kraju ovog creva kao na slici Interesuje me da li ovo crevo ide na temperaturni senzor,kao na slici dole,pošto mi se ranije dešavalo da mi padne u toku vožnje kazaljka temperature na dole i onda se naglo skoči na gore. Ja sam tu gde mi je puklo,premostio cvrevo sa nekom aluminijuskom,cevčicom,fi 8 mm, sad po malo isparava,ali ne gubi nešto mnogo antifriza, interesuje me ako je ovo temepraturni senzor,da jednstavno zamenim,jer u prvu ruku nisam znao šta je to ustvari puklo,a kao da je od bakelita,sve se smrvilo,kao da ga je kamenac pojeo.
  3. Hvala druže na podršci, ,mada sad treba naći kao što kažeš "krstenu radionicu",teško da se ko zeza sa takvim stvarima,uglavnom je princip,skidaj vadi stavljaj drugi deo.... Kapiram,teško je danas naplatiti ruke za ovakve zezancije,mnogo muke a teško naplatiti,još ako mora da se vadi motor,da bi se prišlo,a po svemu sudeći malo je zavučeno,tako da će to verovatno morati. Probacu sutra ,imam jednog drugara mašin bravara,da probam da napravim nastavak od plastične cevi za vodu,da nekako ubaciim u blok nastavk cevi,i da stegnem šelnama nekom gumom,znam da igleda ko budževina,ali bar da pemostim dok ne vidim kod majstora koji želi da to odradimo,dal da vari ili da narezuje alu cev da se napravi taj nastavak,da se uvrne u blok,ma najgore je što se mora vaditi motor za takav poduhvat,a to nije mala stavka,ili ako bude moglo se prici ispod dizalice,ali sve to dok nevidim je nagadjanje,ni sam ne znam.
  4. Hvala,svima na savetima,probao sam i ja da ugrejem,šrafciger,ubodem ga, sačekao da se ohladi,ali džabe,okretao,okretao,ma nema šanse,okrunio se ceo navoj što je ostao unutra,na kraju sam od sve muke,uzeo aku bušilicu,burgiju 4mm,i polako,izvadio ostatke plastičnog šrafa,probao da uvrnem M6,nema šanse,na kraju sam uzeo 6mm samorezac,stavio staru dihtug gumicu,i na nju stavio još jednu gumenu podlošku,i polako uvrnuo u plastiku,i zategao nekako. Reko super,vidim ne vlaži,na šrafu,upalim auto,da okrenem kruga malo da zagrejem motor,kad vidim nešto puši ispod haube,reko 100% popustio šraf,otvorim haubu,vidim šraf suv,malkice, vlaži,ali ne dimi na njemu,i ima šta da vidim, Crevo ono kraće sto ide do bloka motora,curi li curi antifriz na njemu,izgledalo mi kao da je šelna popustila,ugasim auto,reko da zamenim šelnu,kako sam pomerio crevo imam šta da vidim A ono nije popustila šelna,nego se odlomilo parče aluminijumske cevi koja ide iz bloka što se na nju se navlači crevo,odlomilo se od bloka i trulo u crevu,kao da je pojeo antifriz,svo se smrvilo,i ostalo samo onako ukosa cevka,na koju nema šanse da navučem crevo ni pod razno. Pokušao sam nekako na to prače da navučem crevo,ali džabe,nema za šta šelna da stegne,spada,i curi opet.Prosto ne mogu da verujem koliko ga je pojelo,kao da je istulilo,i kako sam ja valjda cimao oko račve,da namestim onaj šraf,krc i aj zdravo,puče. Kad se nisam srušio, pored auta,em,hladno,ruke mi se zaledile,znači maler neopevani. Sad iskreno nemam predstavu šta da radim,gore nego što je bilo,onaj nastavak što je pukao od bloka,verovatno je auluminijumski,to sad, dal može da se navari neko parče cevi,na blok, ,da se odeseče taj patrljak što je ostao da se poravnja,pa da se alu cev manjeg promera malo ugura,i zavarli okolo,da može da se navuče crevo,a aluminijim variti,to več ko zna,i ume,čak sam i razmišljao da probam da nadjem parče plastične cevi,koje je manjeg promera,pa da uguram,u taj deo na bloku,a na njega onda da navučem crevo,koliko će i to da drži,nisam ni sam pametan. Sad verovatno moram da se vadi motor,da se vidi da li može da su navari parče alu cevi,stvarno ljudi nemam predstavu sta da radim,klasičan maler,jbm,ti antifriz i kad sam krenuo da ga menjam .
  5. Hvala, Marko,na savetu ,video sam malopre čitajući forum,da je bio isti problem,kod jednog člana ovde,on kaže da je to rešio sa metalnim šrafom M6 10 mm,pa sam mislio sutra da ja isto probam,super što je on napisao da je dužina šrafa 10 mm,jer je moj pukao otprilike na pola,pa nisam znao koliko je u stvari on dugačak. Uzeću sutra na aku bušilicu da stavim burgiju,4 mm,pa polako da probam da izbacim ostatak plastičnog šrafa sa njom,da ne oštetim navoj okolo,pa da skinem dihtug gumicu sa starog plastičnog šrafa,jer mi izgleda ok,da nije oštećenja,pa da probam da stegnem taj metalni šraf M6 10 mm,ili sam još razmišljao ako je navoj se zeznuo,da uzmem od drugara ureznicu M7-8,da probam da napravim nov navoj,ako ovaj nevalja,pa da zavrnem metalni novi. Jbg,znam da izgleda baš zezanje sa ovim,ali sad nit mogu da idem sa autom po otpadima,a teškoooo da će neko dati samo šraf,jedino cela račva,a i nešto sam gledao ima na njoj 4 creva,(2 u mali hladnjak,2 u blok motora), šelne su orginal,tako da nema na njima šrafa za odvrtanje,moraju da se seku,predpostavljam,a prići im je blagi užas , bar ako ovo uspem,da mi rešim problem,za neko vreme,pa ću pratiti šta se dešava,da li curi antifriz,da vidim posle kolika je nova račva (ili polovna na otpadu) sa crevima i plus ruke,teško da će ispod 40-tak evra cela zezancija koštati.
  6. Pozdrav svima, Uzeo sam danas da zamenim antifriz u hladnjaku,odradio sam po proceduri kao ovde na forumu,skinuo šelnu sa donjeg creva ka hladnjaku,skinuo crevo,ispustio stari antifriz,vratio sve nazad,pomešao antifriz (2 l antifriza sa 2l vode),upalio auto da upalio vrentilator 2-3 puta,i sad kreće maler Reko da odvijem čep na slavini ka malom hladnjaku,da ako ima vazduha,ispustim ga,medjutim kada sa okrenuo malo čep poče da izlazi vazuh,i krene antifriz,ja da zavrenem,ka poče da se čep okreće u mestu,ja ugasim auto reko da ne izabcim sav antifriz iz sitema,pogledam čep,kad ono navoj na čepu pukao na pola,a pola ostalo u slavini. Sad ne znam sta da radim,niti mogu da upalim auto da odvezem do majstora,ima sav da mi izbaci antifriz,iz hladnjaka,da li je neko imao sličan problem,da nekako zatvorim čep na slavini,razmišljao sam da možda malom burgijicom probusim rupicu za neki šraf na čepu,pa da tako pokušam da uvrenem,čep u slavinu,da to nekako zakrpim,da odem do majstora. I da li se ta slavina posebno kupujue,ako je uopštei ima za kupiti,ili da idem na otpad,mada kako sam ja gledao,creva su uvucena u slavinu,tako da ne verujem da se skidaju sa nje,nego idu u kopmletu sa slavinom. Evo slike kako igleda ta slavina sa čepom:

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...