Jump to content
FAS Goran

stevva

Members
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

  1. ^^^ Hvala na savetu! Veruj mi da mi to nije palo na pamet, jer sam taj lim vukao htedući da ga pomerim sa šrafa ali jedva da se pomeri milimetar, a treba bar 1-1.5cm. Baš je krut. Problem je i nedostatak prostora da zavučem i klešta ili šta već, ali OK.
  2. Dosla zima i moj Punto ne dostize ni blizu radne temperature. Na otvorenom se kazaljka jedva odlepi za crticu, dve, a ni u gradu nije mnogo bolje. Naravno, odlucio sam da menjam termostat. Kupio ga za 5000din i krenuo u popravku. Kako sam video u Uputstvu za popravku postoje dva tipa termostata na ovim masinama: - verzija 85cv - laka i jednostavna zamena - verzija 100cv - komplikovano do neba Naravno moj je ovaj drugi. Posle 3 sata rasklapanja, skidanja creva i kidanja shelni naisao sam na problem zbog kojeg sam morao sve ponovo da povezem, ostavljajuci stari termostat. Donji sraf na termostatu ima jednu maticu koja se da skinuti, ali je iza nje postavljen nesavitljivi nosac metalne cevi za neki izduv gasova sa motora (mozda za turbinu). Taj nosac treba izvuci sa tog, donjeg srafa, da bi se doslo do jos jedne matice koja drzi termostat prisrafljen za blok motora. Nosac je nesavitljiv i zavaren za metalnu cev. Da bi se pomerio sa srafa treba odsrafiti prednji kraj te metalne cevi za izduv. E, tu je moguce odsrafiti samo gornji sraf, a donji je totalno nedostupan. Kako ga skinuti ili ima neka caka i bez skidanja? Da li je neko menjao ovakav termostat na Puntu 1.9 JTD i naisao na slican problem i kako ga je resio? Glupo mi je da mi stoji nov termostat na gajbi. Pomagajte!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...