koshke 0 Posted April 19, 2010 Kako sam da popravim taj otpornik posto mi se ventilator ne ukljucuje u prvoj brzini.Ne bih zeleo da se upustam u sve to bez prethodnog uputstva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Xepoj 1 Posted April 19, 2010 Lako!kupis i zamenis!ili das majstoru 200tinjak dinzi da on uradi ono za sta je tebi-meni-bilo kome potrebno 3 minuta i 42 sekunde Quote Share this post Link to post Share on other sites
koshke 0 Posted April 19, 2010 ne ucim za dzabe za masinskog inzinjera da bih dao majstoru da me zavrce.Zanimalo me je da li se skida cela "KUTICA" ili sta? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Xepoj 1 Posted April 19, 2010 Vidi ovako (nisam strucan ali posto sam imao isti problem mislim da znam gde se nalazi taj otpornik) mislim da nije u onoj kutijici (ako na tu kutijicu mislis) ispred akumulatora (kad stojis ispred auta) nego se nalazi na hladnjaku, s leve strane dole na dnu hladnjaka... imao sam negde i sliku (slikao kad sam kupio) al nikako nemogu da je nadjem, verovatno sam obrisaoal' strpi se malcice, objasnice ti ovde ovi strucniji likovi sta i kako, isto k'o sto su meni objasnili Quote Share this post Link to post Share on other sites
koshke 0 Posted April 20, 2010 hvala puno!!! skorije cu se baciti u popravku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
fandjo 1 Posted April 20, 2010 A sta je ovo pod brojem 279 pise engine coolant temperature twin sender unit?Ima tri zice jedna je masa a dve idu u ecu na pin 11 i 16.Zasta to sluzi pretpostavljam da daje informacije ecu o radnoj temperaturi motora?Jel to termodavac za ventilator? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted April 20, 2010 Jedna ide na instrumet tablu za pokazivac temperature, a druga u motorni racunar i njemu daje informaciju o temeraturi. Ovaj auto nema termo prekidac nego mu rad ventilatora regulise motorni racunar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
fandjo 1 Posted April 20, 2010 To znaci da kad ovaj temperature unit zabrljavi da termostat nemoze optimalno da regulise temperaturu.Recimo pokazuje nizu temperaturu i tad ecu salje gorivo kao da se radi o hladnom startu i automatskom coku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neurolog 0 Posted June 13, 2013 (edited) Pozz svima....imam problem sa mareom 1.9 jtd 105 ks,2001....pre neki dan sam zamenio termostat i sad ventilatori se ukljucuju kad treba aili se vise ne iskljucuju...stari termodavac je bio bele boje sa tri pina...uz novi termostat sam dobio namontiran zeleni termo davac sa tri pina... Edited June 14, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
elektro123 1 Posted June 13, 2013 ja kad sam kupovao pitali su me sa koliko pinova i da li ima klimu mislim da vam nisu da liodgovarajuci ali neka kaze neko ko se bolje razume. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neurolog 0 Posted June 13, 2013 Da li da vratim stari termodavac? I ovaj novi ima tri pina...samo je zelene.boje,a stari je beo...nisam siguran da li ima neka podela po bojama Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted June 13, 2013 Verovatno ima razlike cim se tako ponasa da ranije pali ventilator.Ja sam menjao termostat na bravi 1.8 i nije dosao termodavac vec sam morao da prebacim stari i bio je bas zelen kao kod tebe taj novi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neurolog 0 Posted June 13, 2013 Ventilatori se pale normalno,kao pre zamene termostata...nego je problem kad se ukljuce,onda se.ne iskljucuju dok ne ugasim auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted June 13, 2013 Nisam se bas dobro izrazio.Pogledacu sta ima u Tecdocu kad dodjem kuci mada te boje na njima nisu bezveze i mislim da ih ne bi trebalo mesati zbog razlike u samim senzorima,otporima senzora koji su predvidjeni za benzinske i dizel motore koji nemaju istu radnu temperaturu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neurolog 0 Posted June 13, 2013 Aj pogledaj pa napisi sta si nasao....cim zavrsim smenu,pravac garaza da vratim stari termodavac,ipak ne moze da skodi Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted June 13, 2013 Ima nekih raznih kombinacija boja senzora i broja pinova (2 ili 3) zavisno od proizvodjaca ali nigde nisam video da ide zute boje senzor rashladne tecnosti,obicno su beli,sivi i eventualno plavi ili crni.Nasao sam i komplet termostat sa senzorom i po slikama mi se cini da je senzor kao beo-siv.Koji je proizvodjac termostata da bas vidim taj konkretno?Palo mi je na pamet da se to desava mozda ako je ostalo vazduha u sistemu pa se stvori neki dzep blizu senzora pa da se zato ne gase ventilatori.Jesi li video da li na tom motoru ima jos jedan senzor temperature za kazaljku ili sve ide preko toga jednog? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted June 14, 2013 Stavi stari i videces na cemu si. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neurolog 0 Posted June 14, 2013 E pa drugari sve sam pokusao...cekak sam probao i sa zamenom.cepa na exp.boci(boci za vodu) ....ostaje da se proveri vodena pumpa i dimhtumg glave...vratio sam i stari termodavac,i stavio jos jedan i ne vredi...sad se javlja problem podizanja temerature i nabijanja pritiska u boci... Tox sve ide preko tog jednog.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted June 14, 2013 Prekontrolisi sa dijagnostikom sta se desava sa vrednoscu temperature koju ECU dobija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted June 14, 2013 Ako ti dize temperaturu onda to nema veze sa senzorom temperature koji je verovatno na kraju krajeva ispravan.Da nije termostat neispravan iako je nov?A nisi nam ispocetka rekao zasto si uopste menjao termostat,mozda je tu resenje?Ako ti se sa starim termostatom desavalo da isto dize temperaturu onda je vrlo moguc problem dihtung glave ane termostat i senzor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neurolog 0 Posted June 15, 2013 Sutra cu da odvezem malu kod majstora pa neka resava problem....vec 5 dana pijem lekove za smirenje zbog auta JAe iz pocetka....prvo sta sam primetio je povecan nivo tecnosti u boci,cesto ukljucivanje ventilatora...odem kod druga koji je mehanicar,on pogleda i kaze mi da ne valja.dzek koji ulazi u termodavac...na putu do prvog fiatovog otpada da bih uzeo taj dzek,auto.mi prokuva....vratim se nekako za kv,odem kod mehanicara koji mi odrzava auto,kaze da je termostat..zameni termostat,auto normalno radi,ali kad se ukljuce ventilatori,onda se vise ne iskljucuju....zamenim termodavac,i sve bude super do juce ujutru kad je pocela da skace temperatura i da se o5 ne iskljucuju ventilatori,verovatno jer je auto pregrejan Quote Share this post Link to post Share on other sites
neurolog 0 Posted June 18, 2013 Ii mala je popravljena...kolo vodene pumpe se odvojilo i pumpa nije radila svoj posao... I da dodam da sam sa tom pumpom presao samo 26000 km od velikog servisa Quote Share this post Link to post Share on other sites