kole 2 Posted March 11, 2009 Maserai Qatroportte IV 1994-2000Šta mislite o ovom automobilu?Znam da nije izašao u velikoj seriji. Zadnjih 60 su bukvalno razgrabili Japanci. Tamo se inače mnogo više ceni nego u domovini. Smatralo se da je za jednog Quatroportte-a premali. Dužina samo 455 cm, kao Mercedes C klase tada 449cm,da ima premali motor 2000 cm3 za tu klasu (taj je bio bi-turbo sa tričavih 287KS).Inače je u to vreme bio jedini serijski automobil sa četvoro vrata koji je išao preko 250 km/h i to u svim varijantama.motori koji su bili na raspolaganju:2.0 V6(287KS) Vmax=260km/h ubrzanje: 0-100= 5.9S2.8 V8(284KS) Vmax=260km/h 5.9S 3.2 V8(335KS) Vmax=270km/h 5.8SMaserati Qartoportte od 1963 pa sve do danas nudi ono što Ferrari nikad nije, limuzinu sa četvoro vrata trkačkih performansi kakve nisu imali sportski kupei toga vremena. Izašao je u V varijanti.Meni je lično ova IV evolucija prelepa. Prepoznatljiv klinasti oblik u vreme masovnog zaobljavanja linija. Video sam ga uživo par puta. Beše jedan sa NS tablama svetlo zelen, često je stajao ispred Rodićeve pivare. Zvuk iz 4 cevi je priča za sebe. Kad nađem slike staviću. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevtic_ognjen 19 Posted March 14, 2009 (edited) do sada sam video dva u beogradu jedan srebrni u losem stanju i jedan beli pozarevackih registracija dobar......vrhunski auto, zar ih toliko ima kod nas ??? Edited March 14, 2009 by jevtic_ognjen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto Abarth 18 Posted March 14, 2009 ima jedan ovakav u NS, svetlo zeleni metalik, skroz ocuvan. Spolja makar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 10 Posted September 7, 2009 (edited) Ovaj model quatroportea je jedan od onih koji može da poremeti bračnu stabilnost, kućni budžet, a Bogami i da vas glave košta. Do nedavno se jedan ne tako dobar primerak prodavao u Nemačkoj za 14.000 e - što u svakom slučaju čoveka natera da razlišlja da je bolje takav jedan unikat nego neka ispodprosečna nemačka konfekcija. Medjutim, ta biturbo kombinacija i performanse koje su navedene su za strahopoštovanje. Enterijer mu je još lepši. Ne smeta mi 4.5 metra dužine... Taman je. To je ručno radjen auto, kao uostalom i svaki drugi Maserati. (pod ovim ne podrazumevam način proizvodnje na koji se nekada pravio RR ili Bentli, nego bez robota, polako i na tenane...) Edited September 7, 2009 by Damjanović Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevtic_ognjen 19 Posted September 7, 2009 da da to su te 90te, bas sam odgovorio u jednom postu ovaj maserati i lancia thema 8.32....skoro kad je bio ovaj uvoz gledao sam sa drugarom ovaj auto na nemackim oglasima jos uvek ih ima podosta mislim da je ovaj na slikama V8 evoluzione top model sa 3.2 motorom...kad imas ovakav auto ne razmisljas o registraciji jer je ovo cista egzotika, dizajin koji je klasican italijanski tog vremena po meni najlepsi ostre ivice sav siljat i kockast a opet ima fenomenalnu liniju...klasicni primeri alfa 155, thema, dedra, croma, pa cak i tipo sedicivalvole najlepsi klasicni automobili.Moj drugar se cak seca salona u sindjelicevoj 90tih i ovog modela u izlogu (drzali su ga neki crnogorci kratko)....performanse + elegancija = maserati Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 1 Posted September 7, 2009 Mislim da su prve dve slike onog Quatroportte-a sa sajma automobila u BG negde 96,97 ako ne gresim? Tu sam ga prvi put video i dolazio na sajam 7 dana za redom da ga gledam! Imam negde i par fotki, probacu da ih pronadjem! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoni147 51 Posted September 8, 2009 Ufff i ja se secam tog sajma... Cak je moj cale poznavao tog tipa koji ih je uvozio pa znam da me je uveo preko ogradice da udem u svaki i pogledam...Ovo je po meni mozda i najlepsa limuzina ikad... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted September 8, 2009 jako cudan i nesvakidasnji dizajn, ali ultra lux mashinerija... carski prevoz! Quote Share this post Link to post Share on other sites