Jump to content
Goran
ilijagti

Stilo 1.8 16v Turbo - velika potrošnja ulja

Recommended Posts

Ovako nedavno sam uzeo stila pre nekih 3 meseca iz nemacke presao pravih 110000km presao sam nekih 3000km,naravno pre toga sam promenio ulje na nekih 3000km na naglo kocenje je poceo da mi prijavljuje da je nivo ulja mali i da ugasim motor...

Nedavno sam posle toga auto rasturio i motor poslao u tunerc gde je nabrijan maksimalno i ugradjen je turbo od audija 1.8 turbo...Naravno skaracenje hoda klipova je uradjeno kanali komplet elektronika je uradjena i komplet remapa sa 7100blokada je uradjena na 8300,i menjac je uradjen ovde u srbiji sa manjim prenosom i jacim deferencijalom....kada je auto spakovan na testu meri oko 220ks al nastaju problemi kao i pre potrosnja ulja i ako je sve novo uradjeno i ako je sve sredjeno tip top presao sam oko 3500 sa novim motorom i na vecim obrtajima u proseku preko 5000 obrtaja i svukao mi 9l ulja....Kako tu resenje postoji jel nije moguce da toliko potrosi ulja kad izvucem crevo sa poklopca gore nema truncice dima cak ni pare,a na auspuf nema plavog dima samo crnog jel u mestu kad ga turiram ne moze da sagori benzin zbog izbacenih sondi i katalizatora,al u voznji ubija kako ide asr ne moze da postigne kad mu se da gas i prijavi asr failure..

Neke specifikacije auta
Kocnice:Brembo klesta napred brembo diskovi i plocice
Nazad:Klasicni diskovi i klesta ferodo racing 3000+ plocice.
Amortizeri Fk automotive original 1500e placena sva 4. + fk opruge.
Izduv 4-2-1 remus original lonac.
Inter kuler Audi a.6 2.5 tdi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vratiš ga u tunerc pa nek oni razbijaju glavu (valjda imaš neku garanciju).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazalost nemam nikakvu garanciju,iz razloga sledeceg,oni ljudi su sasvim korektni ispali i da lisu mi garanciju na hvalitet izrade motora tacnije na to sto su oni radili i na hvalitet njihovoih delova,a ja ne mogu da posaljem kod njih motor ili ceo auto kad motor ne duva truncicu jednu i nema plavog dima,auto sabija kako ide ne gubi snagu ne menja zvuk na opterecenju u brdu posle duzeg stiskanja i td al potrosnja ulja je problem...da motor duva ili cadi ili tako nesto ja bih lako izvadio motor i poslao..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa pazi presao sam negde oko 3500km od kad je uradjen motor,a potrosio je 9 litra ulja tacno.to mu dodje 2.9l na 1000km,a kada je motor uradjen sipana je selenia racing,i tih 4l je potrosio pa sam sipao motul 5w40 505.01 Full.

Share this post


Link to post
Share on other sites

auuuu druze to je previse. jeste da ti visokoturazni motori znaju da trose ulje ali koliko ja znam mislim da je max tolerancija do 1l na 1000 km sve preko je preterano..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj da vozis 1000km normalno, bez izivljavanja da utvrdis kolika je tada potrosnja.

Koja bregasta ti je na usisu, sa variatorom ili bez?

Lambda sonde nemas uopste na motoru?

Ajde slikaj motor, turbinu ,usis, motorni komp. pa okaci slike ovde.

Edited by kičerica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam...zato sam i potrazio pomoc ovde i mislim da cu naci odgovor.

@kicerica:
Bregasta je sa variatorom..
Sonde nemam uopste...posto i da ih imam nemaju funkciju jel je radjena grana 4-2-1.
 

Uslikacu sutra sada mrak brate,i kisa.

Edited by ilijagti

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sto imas granu 4-2-1 ne znaci da ne treba da imas sonde, kako su resili sonde u motornom racunaru?

Koliko ti trosi goriva?

Edited by kičerica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kazem ti dzabe mi je i da stavim sonde kada nece im ati funkciju,jel taj motor sa fabrickim hitachi kompljuterom ne moze da radi bez sondi mislim moze al trosi 3 puta vise trza trokira i td,al posto je meni radjena grana 4-2-1 naravno i katalizatori su izbaceni i koja bi bila funkcija kada bi stavio sonde sve 3 na cevi? kada on meri gasove pre ulaska u katalizator i gasove po izlasku iz katalizatora,a goriva  trosi oko 15 mozda i manje al tu je negde kada se stiska,a normalne voznje ne verujem da trosi vise od 8 do 10 mada iskreno nisam testirao..

@Neo:
Oko glave nije nista specijalno radjeno,iskreno da ti kazem ni ja ne znam u detalje,znam da je spustena do neke granice,nije max,zbog gubljenja snage u brdima,kanali su prosirivani i polirani grana je prohromska,al nisam zadovoljan sa granom posto prolazi ispod kartera i preniska je plus dodatno greje ulje verovatno al to jos nisam proverio dok ne nadjem neki dobar sat za temperaturu ulja al verovatno cu voziti negde da mi ugrade hladnjak ulja kad nakupim malo para...

Edit:I zaboravio sam da napomenem da su dizne fabricke znaci klasika pa verovatno i zbog njih ne tosi preko 15,a i te dizne treba da resim da bi se dobilo jos na snazi.

Edited by ilijagti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prijatelju meni je 1.8 16v u Puntu HGT-u kad ga stiskam trosio od 20L pa na vise,nznm kako tebi sa turbom trosi 15?!A normalne voznje trosi od 8-10 i to u gradu,ali da ne prelazis 2000 obrtaja!Pa sa tim diznma mi je Punto trosio i do 35L na 100km,ne stavljaj ti nista vece,zazalices!Znaci odradjena je glava,promenjene gumice,sve zaptivke?!

Edited by neo abarth

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stand Alone elektronika....

Neo:Stvarno ne znam kako ti je auto trosio toliko nije to 3.0 motor,tu ce pre biti da su ti sonde pocrkale pa je malo brljavio...bez ljutnje..
A verovao ti meni ili ne kada sam ga povezao iz nemacke uhavatio sam mu prosek 6.8 na bordu 5 na 120km...al tad je bio klasika,a turbina ga rasterecuje,plus elektronika nije ne znam kakva ipak je to gradski auto nije za trke radjen...

Edited by ilijagti

Share this post


Link to post
Share on other sites

17781.jpg

 

Ovo je grana za 1.8, sta mislis zasto ima mesta za sonde i cemu sonde sluze (nebitno da li je turbo ili ne)?

Tvoja prica ne pije vodu zbog vise stvari i da te ja ne bi zbunjivao svojim pitanjima, koje ti smatras ne potrebnim, necu ti vise smetati.

Srecno.

Edited by kičerica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stvarno si lik....Zaboravio si da je moj auto turbo to je grana za 1.8 obican ne turbo....Kod mene ti ide ovako....

ploca na glavi pa 4 cevi pa turbo,turbina je ravna sa poklopcem ventila posto dole nigde nema mesta da se stavi,pa ide ploca na iduv turbine pa 2 cevi koje prolaze ispod kartera i prave mi problem jel mi izgleda greju ulje i mnogo su niske i kace pa imam strah da cu naleteti negde i udariti mali jace i plasi me da mi ne cvrkne deklo od turbine....nego da se mi vratimo na potrosnju ulja zbog koje sam otvorio temu....

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni je trosio 4.2 na 100km u 5brzini,na 70km/h,a sta zelim reci,da taj auto i taj motor bukvalno trose koliko mu dajes gas,tako da je i taj tvoj podatak 5brzina,120km/h,sigurno tacan,ali kad se gazi kako treba,veruj mi da ubija koliko trosi,a ne ljutim se daleko bilo,al mi je auto bio uvek utegnut maksimalno!  :rambo: A prijatelju,tebi ne trosi,nego ubija sa potrosnjom ulja,meni je trosio 2L na 5000km,znaci od zamene do zamene,al to je zbog dotrajalih gumica,a tebi to nije,posto je radjena i glava i sve ti je novo! :crazy:

Edited by neo abarth

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa pazi presao sam negde oko 3500km od kad je uradjen motor,a potrosio je 9 litra ulja tacno.to mu dodje 2.9l na 1000km,a kada je motor uradjen sipana je selenia racing,i tih 4l je potrosio pa sam sipao motul 5w40 505.01 Full.

To je ulje za diesel motore , tačnije VW standard za PD motore .

Toliku potrošnju ulja mora da pokaže (nije voda da ispari). 9 litara proteranih kroz auspuh mora da se vide.

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iber suv ko barut,na auspuf roka crn dim zbog zagorevanja al to sam dobro gledao a ortak je davao gas i nisam primetio da se mesaju dimovi cist crn dim nema plavkasto...

A za ulje znam da je za pumpa dizna motore,vw al ne skodi mu ulje je vrhunskog hvaliteta..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne postoje džabe ulja za turbo dizel i ulja za turbo benzinske motore. Nisu isti kriterijumi. 

9 l bi napravilo poprilične tragove da negde curi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa verovatno je vrhunsko,al mu mozda ne odgovara,sipaj slobodno gusce ulje,sigurno ce trositi manje,a hladnjak za ulje ti generalno nije skup,a i deo na koji se kaci,nego kako ces ti to da stavis na tvoj blok,bice bas tesko,a valjalo bi da imas hladnjak ulja! :o



Ne postoje džabe ulja za turbo dizel i ulja za turbo benzinske motore. Nisu isti kriterijumi. 

9 l bi napravilo poprilične tragove da negde curi.

Pa i ja to kazem,ne odgovara mu ulje sigurno,a verovatno bi trebao da vidi da curi,nego mi nije jasno gde ode toliko ulje?!?Hudini je u motoru,he,he! :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ovako ljudi samo da se oglasim izgleda da sam nasao problem....i problem je do mene(razrada :S) :S danas sam bio kod jednog drugara koji se bavi tjuniranjem manje vise,decko mi je izgleda nasao problem 90% je siguran da su spale sa vodjice vise od 2,3 gumice,i da je izbacivao ulje kroz auspuh al da se nije moglo uociti posto auto cadi crno zbog sagorevanja i elektronike,al danas smo ga turirali i kad se bas bas zagledas ima malo plavkastog dima al jedva uociti....ostalo mi je da se javim u tunerc da vidim jel prihvataju reklamaciju...jel ja debil cim je auto sklopljen odmah po punom gasu a nista nije leglo daj boze da nije i karike svukao.

Edit:Sto se tice ulja koje god da sipam ne sme da potrosi kada je sve dobro,Imao sam i dalje imam juga 1.6,sipam mu na svaku zamenu ulje koje mi dodje pod ruku i grama jednog ne trosi a vozi se u iber non stop...tako da to i nije nesto bitno,al ne kazem da ulje nije bitan faktor u motoru.

Edited by ilijagti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zbog cega si radio tuning za +90 konja na motoru koji trosi ulje? 

 

Kako znas da je auto presao pravih 110 000 km? Mozda mu je menjan ceo racunar pa i ne mozes da vidis koliko je zaista presao... predpostavljam da je auto 2004. god. ili stariji, i sumljam da je za 9+ godina presao samo 110 000 km... mada necu da gresim dusu mozda je zaista tako...

 

Da trosi 3L ulje na 1000 km to bi se moralo videti itekako... Ili na iberu ili kroz auspuh ne moze toliko ulje da nestaje a da mu nema ni traga ni glasa...

 

Koliko ja vidim ti taj auto cepas samo tako :D:p:D startujes ga, driftujes sa njim i ostalo, probaj bas normalno da ga vozis 1000 km i onda vidi koliko trosi ulja...

 

A nije mi jasno zasto sipas ulje za turbo dizele? Nije tacno da mu nece skoditi... Znam za mnoga nenormalna iskustva koja su ljudi imali sa uljima... Drugu je na stilu jtd trosio auto 1L ulja na 10 000 km a sipao je bio seleniu turbo dizel... kada je presao na propisano ulje 5w-40, skoro i da nije imao potrosnju ulja... Kada bi se moglo sipati bilo koje ulje u bilo koji motor onda bi pravili samo jedno ulje i sipali ih u sve motore od motorne testere do lokomotive... Svaki proizvodjac auta je propisao ulje za svoje automobile, za nemce je to obicno castrol, za italijane selenia... Tebi treba selenia za turbobenzinske motore... nikako ulje za turbodizele... takva ulja su naprimer selenia racing 10w-60 ili selenia sport 10w-60... inace ulja su nesto skuplja, ali su vrh... Svi frizirani motori koriste nesto gusca ulja, odnosno prijaju im gusca ulja, posto su temperature unutar motora vece ulja se vise razredjuju... 

 

to ti je ovo ulje... 

 

cxca15860.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...