Jump to content
FAS Goran

raske14

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About raske14

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Bgd
  1. Svaki put je bilo isto samo sto mi i dalje nije jasno zasto?
  2. 1. Svecice NGK sa dva pipka( kupio u prodavnici za moj tip auta,obcno kupujem u AP Sportu) 2. Ok 3. Pa valjda je majstor proverio 4. Ne znam (kupio majstor) 5. Sliku ne znam da postavim!
  3. Sta mislite sta majstor nije uradio a trebao je? A za menjanje nije problem lako cu promeniti majstora
  4. Na svu moju muku nasmejah se Majstor rece da hidro podizaci se ne podesavaju i da je to to .Cinjenica da do gorenja ventila dolazi zbog njegovog nepotpunog naleganja pa prilikom sagorevanja zbog velike temperature dolazi do ostecenja. Nije mi jasno zasto ventil kada je na probnom stolu sve je kako treba a kada se sklopi "izgori" P.s Osim ventila izgoreo je i moj novcanik Plin je sekvant ali vozim ga vec tri godine a problem pocinje od prosle godine.
  5. Da svi koji su bili losi su zamenjeni a ostali podeseni,bar je majstor tako rekao Ajd ponovo...ima plin i pretezno se vozi na plin. Prosle godine u julu izgoreo ventil u prvom cilindru(ne znam da li je usisni ili izduvni). U februaru je izgoreo ventil u drugom cilindru,otvarana glava i zamenjeni osteceni ventili.Pre dva dana ponovo kompresija na prvom cilindru nula iako su ti ventili promenjeni pre 10 000km. Majstor sumnja da je ponovo izgoreo ventil!!! I sta sad da radim?
  6. Da li je moguce da za sest meseci dva puta izgori ventil ,prvo u prvom,zatim u drugom cilindru.U pitanju je fiat marea 1.6 16v 1997.god U cemu je problem?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...