Jump to content
FAS Euroauto Goran
djape1977

kako zavrsavaju fiati...

Recommended Posts

Ovaj vise nije ni za donatora organa.Jos malo pa ce da se razgradi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa gledam ga i trudim se da nadjem nesto sto valja.

idem ovih dana da pogledam onaj drugi za 300e

Share this post


Link to post
Share on other sites

Djape,ovaj izgleda ko da je Sale zavrsio s njim. :lol: :lol: :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mislis na saleta sa regatom? on je bio majstor za levu stranu, mada je udarac odprilike u isto mesto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim na Saleta 131.Po mom racunu od kad vozi 131,sad bi trebalo da je u ovom stadijumu. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

???? nije mi se hvalio.

video sam njegov plavi 131 1,4cl prosle godine, bio je citav. pomalo ofucan ali citav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci nije izaso iz ofucane faze. :lol: Uvek se zadovoljavao da auto radi,odma prestane da se trudi. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gledam nesto ovog odvaljenog 131 i radja mi se ideja...

odem da vidim onaj drugi 131, pazarim mozda i oba i onda vidim koji je pogodniji da se preradi u varijantu sa dvoje vrata i porucim od poljaka abarth stradale bodykit...

Share this post


Link to post
Share on other sites

jesam. idem sutra da vidim. oces sa mnom? mislim da znam koji je 131 u pitanju

Share this post


Link to post
Share on other sites

crvenog udarenog 131 sa slika odozdo danas kupih za 100e. ide u kobasice 90%

onaj za 300e sam bio da vidim, stanje isto kao i ovaj crveni samo sto nije udaren. truo svuda, radjen i to lose. raskantan enterijer. dobar motor ali 1300 OHV u prevodu nezanimljiv. ponudio sam mu 150e i ostalo je da se cujemo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polako postajes najveci kolekcionar fiat oldtimera u Srbiji :thumbsup:

edit: Ove felne ca crvenog jesu na prodaju ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

opracija zavrsena. ocerupao sam sve sto mi treba, ostatak pravac otpad.

pokoj dusi ovog 131, namucio se za zivota

image064c.th.jpg image065l.th.jpg RUNxJ.jpg image062yr.th.jpg image061ip.th.jpg

image059r.th.jpgimage058vw.th.jpgimage047.th.jpgimage046h.th.jpgimage044v.th.jpg image043y.th.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

na 132 i na ladi mi je elektronika. radi perfektno, 100 puta bolje od platinskog. komutator je 35e, razvodnik ti odgovara bilo koji sa dohc. u ladi mi je sad 2,0 iz 132 '77. a na njemu paljenje komplet od ritma 105tc '85. nov razvodnik sam platio 50e, bobina ide bilo koja za elektroniku, moze i od juga. gledaj da iskopas negde hladnjak za komutator, oce da crkava od pregrevanja ako nema hladnjak. izgleda manje vise kao hladnjak za procesor od kompjutera, aluminijumski sa vise ili manje rebara.

sve ukupno uzev, vredi truda da se pomucis. kad jednom montiras, nema vise zajebancije sa stelovanjem i zamenama platina. takodje, pali bez greske uvek, bez obzira na vlagu i slicno...

na 131 je platinsko paljenje, dupe mi je ispomeralo. jedna od stvari koja ce biti zamenjena u sklopu ove restauracije. na ladi sam prvobitno imao platinsko paljenje jer je bio motor 1,8 iz 132 '75. nikako nisam uspevao da nastelujem plin da radi lepo dok nisam ubacio elektroniku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nego, da nije ovaj crveni 131 sto ga rasturih u delove nekad bio tvoj? iz kragujevca je a i mesavina je bar 3 verzije mirafiorija, kao da ga je sastavio neko ko je imao puno dvoriste delova od 131

Share this post


Link to post
Share on other sites
na 132 i na ladi mi je elektronika. radi perfektno, 100 puta bolje od platinskog. komutator je 35e, razvodnik ti odgovara bilo koji sa dohc. u ladi mi je sad 2,0 iz 132 '77. a na njemu paljenje komplet od ritma 105tc '85. nov razvodnik sam platio 50e, bobina ide bilo koja za elektroniku, moze i od juga. gledaj da iskopas negde hladnjak za komutator, oce da crkava od pregrevanja ako nema hladnjak. izgleda manje vise kao hladnjak za procesor od kompjutera, aluminijumski sa vise ili manje rebara.

sve ukupno uzev, vredi truda da se pomucis. kad jednom montiras, nema vise zajebancije sa stelovanjem i zamenama platina. takodje, pali bez greske uvek, bez obzira na vlagu i slicno...

na 131 je platinsko paljenje, dupe mi je ispomeralo. jedna od stvari koja ce biti zamenjena u sklopu ove restauracije. na ladi sam prvobitno imao platinsko paljenje jer je bio motor 1,8 iz 132 '75. nikako nisam uspevao da nastelujem plin da radi lepo dok nisam ubacio elektroniku.

Ma meni je na auto elektronsko paljenje , ali nesto ne stima , ili me mozda jebe neki kabal.

nego, da nije ovaj crveni 131 sto ga rasturih u delove nekad bio tvoj? iz kragujevca je a i mesavina je bar 3 verzije mirafiorija, kao da ga je sastavio neko ko je imao puno dvoriste delova od 131

Taj crveni se vozao po KG negde do 2005 a onda je nestao , verovatno je tad i slupan . Znao sam coveka ciji je bio auto , a on ga je verovatno kada ga je slupao odvezao za Jarmenovce kod Topole. Ja sam u KG pocistio pet 131 za dve godine , tri su otisla u kobasice MK1 2kom. i MK3 a dva su u voznom stanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

onda te zezaju kontakti negde. matore buksne, lose mase, znas vec...

Edited by djape1977

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...