Jump to content
FAS Goran

nicke

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About nicke

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    pančevo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Druže, čitao sam tvoj post 

     

    Fiat 500L 1.4 - problem sa prvim jutarnjim paljenjem

    iz 2014., ne znam da li si još uvek aktivan na foorumu. Imam identičan problem sa mojim 500L, kupljen u junu 2015. Auto već četvrti put ostavljam u servisu i svaki put ista priča, bez rešenja. Prolazim kroz agoniju kao i ti. Nisi pisao kako si rešio problem i da li si ga uopšte rešio, da li da se nečemu nadam.

    Bilo kakva informacija bi mi pomogla.

    Pozdrav

     
  2. Felne su nove novcijate, vožene samo 2000km, nisu krive, udarane, havarisane... Hteo bih isključivo zamenu za iste felne sa crnim obodima, bez ikakvih doplata, bez guma i u istom stanju da su netaknute kao ove. http://www.kupujemprodajem.com/Alu-felne-500L-16-ISKLJUCIVO-ZAMENA-11343270-oglas.htm
  3. Auto je u servisu od prošle srede, juče su javili pošto izostaje paljenje 1. i 3. cilindra da su testiranjem ustanovili da je fabrički neispravna bobina. Videćemo da li će se rešiti problem sa tim, ali ja sam mišljenja da je i dalje zamazivanje očiju i da ne mogu ili ne znaju da identifikuju kvar. Kako god, kada preuzmem auto uradiću za početak ovo što je dusko.anicic napisao voziću samo na benzin pa ću time isključiti mogućnost siromašne smeše. Drugo pitanje je za Mijailović P. - na koje delove bi ti sveo problem sa dotokom goriva pošto i ja delim tvoje mišljenje da je u tome problem, da li neka od dizni, leptir ler gasa ili ecu? ili nešto sasvim peto? šta bi ja ovde mogao da uradim sam da bi eventualno identifikovao do čega je?
  4. Nemojte da ste takvi, što odmah osuđivanje, što si? zašto si? kako nisi? itd... Nameste se čoveku okolnosti, ne budeš svaki put u situaciji da momentalno reaguješ, poklope se situacije pa ispadne ovakva situacija kakvu imam. Prodavac je i ovlašćeni servis, predložio mi je prilikom ugovaranja kupoprodaje ugradnju plina, što mi je odgovaralo... auto sam preuzeo i u tih 15ak dana vožnje bez plina ovaj problem se pojavio svega 2 puta koliko se sećam, ne više od toga, pa i ta dva puta kad se dogodilo nisam povezivao da može biti neki fabrički nedostatak, pa i euforija novog auta pa prosto ne veruješ tek izašo ispod čekića a već možda nešto nije kako treba... Nakon toga je ugrađen plin i otišao sam na duži put pa ni nisam bio tu skoro mesec i po dana, kada je to uzelo maha i postalo sve učestalije i kada sam ja bio u prilici reklamirao sam nedostatak i od tada traje ova saga. Ja ih upućivao da je nedostatak bio i tih 15 dana pre plina oni to zaobilazili pa misleći da je do plina uradili su podešavanje sa bogatijom smešom od prethodne, međutim nedostatak je i dalje tu, što je i potvrdilo da je problem do benzinskog sistema i eto to je taj scenario... Hvala ljudima koji su ostavili konstruktivne predloge za ovakav scenario.
  5. Dovla koji ovlasceni servis preporucujes?
  6. Zdravo svima. Od kako sam kupio auto u Maju 2013. imam problem samo kod prvog jutrnjeg paljenja. Motor je 1.4 benzinac. Problem je da samo kod prvog jutarnjeg paljenja auto upali, varira rad ler gasa od 500 do 1300 obrataja i ugasi se, ili ako se ne ugasi pri tom variranju obrtaja motor pocne jako da se trese i podrhtava i blinka lampica check engine. Primetio sam da i kada se ne ugasi i ostane tako traljavo da radi i trokira iz auspuha se oseti miris zivog nesagorelog benzina, pri tom kada dodam gas kao da proguta dodatnu knedlu, udavi se do pred samo gasenje nakon cega podigne obrtaje na 1300 i uspostavi normalan i miran rad, nakon 10ak sec obrtomer pocinje normalno da opada... Moja predpostavka je da je fabricki neispravan neki deo sistema za ubrizgavanje i sagorevanje, ili bombina, ili dizne, ili leptir ler gasa ili ECU... ne znam da li bi jos nesto moglo biti? Na dijagnostici jedino sto pokazuje je greske za izostanak paljenja 1 i 3 cilindra, ali nista konkretno po tom pitanju nisu uradili ni preduzeli posto je servis verovatno iz fazona i sa tim moze da se zivi i vozi. Napomenucu i ovo, auto ima i naknadno ugradjen plin, koji sigurno nema veze sa svim ovim posto je ovaj kvar imao i pre ugradnje plina... Na plinu radi perfektno, normalno prebacuje, normalno vuce i radi i normalno trosi, tako da bih ja ovo potpuno iskljucio kao moguc problem ali sam napisao za svaki slucaj ako neko moze da nadje neku vezu i sa ovim... Auto sam u servis do sada vozio SAMO 5 puta jel nekako sam se iz ocaja saziveo sa tim ali sada je vec prevrsilo svaku meru jako me nervira i mnogo mi smeta, posto sam nov auto kupio bas da ne bi imao ovakve fantomske kvarove, i cvrsto sam odlucio da istrajem u tome da se to resi pa makar po cenu tuzbe prodavca i servisera kad vec nece ili ne znaju da rese problem, ali posto i sami predpostavljate kakve su tek to muke zamolio bih sve clanove koji znaju sta bi moglo biti ili su imali slicna iskustva da pomognu savetom i preporukom. Pisao sam i FIATu direktno ali tek oni peru ruke od toga da je resavanje reklamacija u nadleznosti prodavca tj. servisera. Hvala i pozdrav.
  7. Zdravo genca. Da li su čelične felne i dalje u ponudi?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...