Pozdrav,
Hoću da ugradim tempomat (cruise control) u auto koji to nikada nije imao kao dodatnu opremu (Multipla 1.9 JTD 2002.) Doduše, ne znam, mehanika i elektronika su dosta slični Fiatu Bravo, pa ako je Bravo to imao, možda je i Multipla. Često vozim auto-putem i to bi mi stvarno bilo olakšanje.
Nađoh na forumima da ljudi ugrađuju neke jednostavne uređaje, koji naravno nemaju sve osobine pravog tempomata (da drži zadatu brzinu bez obzira na opterećenje, uspon...) pa me zanima vaše m
Evo zasto volim za svaki slucaj da ubacim osigurac kod ovakvih stvari. Tako radim i kod dovodjenja napona na retrofit fabricku navigaciju, mada uglavnom ljudi to preskacu. Po meni, 'leba ne jede, a moze da znaci. Fabricki je osigurac za Cruise Control F35 od 7,5 A (sa pina 17 na Junction Unit). Kao sto znamo, na semi je H7 rucica tempomata, D4 konektor kod accu, M10 motorni racunar, B2 Junction Unit, a M1 Body Comp: Ostalo je vec sve objasnjeno, evo jos 2 slicice koje sam davno izvadio iz E