Jump to content
  • Info

    fb nalog 02.jpg

    Za pisanje na Forumu morate napraviti nalog, ili koristiti svoj FB nalog. Da napravite svoj korisnički nalog na Forumu (klik na Sign Up) i popunite polja.

    Za korišćenje FB naloga opet klik na ''Sign Up'', izaberite ''Sign In with Facebook'', izaberite da li želite na Forumu da koristite ime sa FB-a, ili želite neko drugo ime, i to je to. Sve ovo klikćete samo prvi put, svaki sledeći put Forum je to automatski upamtio.

    Sa nalogom možete da učestvujete u diskusijama, postavljate slike, video klipove, dobijate notifikacije kroz Browser (da, isto kao na FB-u :) ), šaljete/primate privatne poruke, ''tagujete'' druge ljude kako bi odmah videli Vaš upis... Kao da ste postali deo jedne veeeeelike FB grupe sa trenutno preko 17.000 ljudi sa kojima razmenjujete stavove. :) 

  1. FLCS Forum

    1. Fiat / Lancia / Alfa Romeo / Abarth / Maserati / Ferrari - Nasleđe

      Svet priča i događaja posvećenih starim automobilima Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati i Ferrari

      318
      posts
    2. 76
      posts
    3. 1
      post
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 28690
      posts
    2. 2201
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5241
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 171517
      posts
    2. 33522
      posts
    3. 73921
      posts
    4. 8428
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      13937
      posts
    6. 18772
      posts
    7. Uradi sam

      Korak po korak do rešavanja nekog problema...

      14482
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 7718
      posts
    2. 5240
      posts
    3. 3766
      posts
    4. 17067
      posts
    5. 28712
      posts
    6. 39695
      posts
    7. 3570
      posts
    8. 8404
      posts
    9. 2290
      posts
    10. 2444
      posts
    11. 274
      posts
    12. 5472
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      28433
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      15716
      posts
    3. 8604
      posts
    4. 92123
      posts
    5. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      306
      posts
    6. 7057
      posts
    7. 37468
      posts
    8. 3855
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 558
      posts
    2. 2169
      posts
    3. 17
      posts
    4. 2955
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (32126 visits to this link)

    2. Seat Klub Srbija   (17998 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 2
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 9280
      posts
    2. 20980
      posts
    3. 12571
      posts
    4. 2814
      posts
    5. 1875
      posts
    6. 14405
      posts
  • Our picks

    • Bolid C37 izgleda drugačije od prošlogodišnjeg modela C36 - jedan razlog jesu nove tehničke uredbe, dok drugi razlog jeste novi tehnički pristup tima. Kako sezona za 2018. godinu samo što nije počela, vođa tima Frederik Vaser (Frédéric Vasseur) rekao je: ''Radujem se početku sezone za 2018. godinu i tome što ću gledati Markusa Eriksona (Marcus Ericsson) i Šarla Leklerka (Charles Leclerc) na stazi. Uložili smo mnogo truda i napornog rada u model C37 tokom poslednjih nekoliko meseci i sjajno je što danas predstavljamo novi automobil. Siguran sam da su Markus i Šarl savršen duo, od kojih je jedan iskusan vozač, a drugi je naša mlada nada Imamo jasan cilj pred početak sezone za 2018. godinu: moramo da idemo u korak sa ostalima na ovom polju i da nastavimo da beležimo sve bolje rezultate tokom sezone.

      Povratak brenda Alfa Romeo u Formulu 1 predstavlja još jedan važan događaj u istoriji tima i ponosan sam što nas je jedan takav legendarni brend izabrao za svoj povratak ovom sportu. Sa nestrpljenjem čekamo početak sezone za 2018. godinu kao tim Formule 1 Alfa Romeo Sauber'', dodao je Vaser.

      Tehnički direktor Jorg Zander (Jörg Zander), objašnjava: ''Odlično je što smo danas konačno otkrili model C37. Izazivač za sezonu 2018. predstavlja rezultat napornog rada koji su svi u fabrici uložili u poslednjih nekoliko meseci. U pogledu modela C37, pristup automobilu razlikovao se veoma od onog za C36. Aerodinamični koncept promenio se značajno i C37 sadrži nekoliko novih odlika u poređenju sa svojim prethodnikom. Sigurni smo u to da nam novi koncept nudi više mogućnosti i da će nam omogućiti da se unapređujemo tokom sezone. Ferarijev motor za 2018. sezonu nam takođe pruža podstrek u smislu uspeha. Nadamo se da ćemo napredovati sa modelom C37 i da ćemo biti konkurentniji u takmičenju u odnosu na sezonu 2017.''
    • Porodica 500 upravo je postala još atraktivnija, a model Fiat 500X dostupan je i povezan sa svim vašim digitalnim nalozima putem novog sistema - Mirror.
      Već dobro poznati moderan dizajn porodice 500, primenjen je na savremeni krosover u potpuno novoj Mirror verziji. Sledeći potrebe ljudi koji idu u korak sa savremenim tehnologijama i čiji je urban način života neodvojiv od telefona, a biti ''online'' je nešto što se podrazumeva, 500X sada obuhvata i Mirror tehnologiju. Model Fiat 500X efikasno integriše savremene tehnologije putem sistema Mirror koji povezuje Vaš telefon sa 7'' Touchscreen multimedijalnim sistemom koji sadrži Apple CarPlay i Android Auto™ funkcije.

      Za one istinske ljubitelje urbane vožnje i stila, čiji je automobil odraz njihovog karaktera, iz ponude izdvajamo 500X Lounge. Ovaj najviši nivo opreme uključuje:

      17'' aluminijumske felne;
      Automatski klima uređaj sa dve zone;
      Parking senzore;
      Cargo box;
      Naslon za ruku;
      Lumbalnu podršku za vozača;
      Instrument tablu i retrovizore u boji vozila i još mnogo toga.
       
      Sve ono o čemu ste sanjali godinama, sada je pristupačnije nego ikad i dostupno po ceni od 14.990€. Iskoristite ovu jedinstvenu ponudu i postanite član porodice Fiat 500!
    • Alfa Romeo je predstavio Giuliettu u novoj Sport verziji koja je dobila livene naplatke od 17'' u stilu Giulie Quadrifoglio, crvene detalje na prednjem spliteru i stražnjem difuzoru, zatamnjena stražnja stakla, veliki udvojeni izduv i nova svetla za maglu. U ponudu je dodata i Misano plava boja, koja je do sada bila rezervisana za Giuliu i Giuliettu Veloce.

      Oprema enterijera odrazumeva kožnu upravljač, Uconnect multimedijalni sistem, i Alfa DNA selektor modova vožnje. Ova verzija je ipak više posvećena uživanju u vožnji nego performansama, pa se nudi sa 1.4 turbo benzincem od 120 KS, ili 1.6 litarskim dizelom iste snage, što je dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za 9.4 ili 10 sekundi za dizel verziju. Sport paket opreme cenom i nivoom je smešten između osnovne i Tecnica opreme.
    • Ovo je Lancia Ypsilon modelske godine 2018. sa minornim promenama za novu prodajnu sezonu.
      2018. Ypsilon je italijanskim kupcima dostupan u verzijama Elefantino Blu, Gold i Platinum, sa novim materijalima i bojama za unutrašnjost, bogatijom opremom, kao i novim dizajnom alu točkova. Takođe, tu su i novi digitalni radio, 5-inčni Uconnect sistem, a bogata je i ponuda za personalizaciju.
      Gama motora sadrži 1.2 litarski benzinac sa 69KS i TNG verziju, pa 0.9 litarski turbo Natural Power sa pogonom na metan, kao i 1.3 litarski Multijet dizelaš sa 95KS.
    • Neto dobit automobilske kompanije Fiat-Chrysler Automobiles (FCA) je skoro udvostručena prošle godine. Neto dobit je dostigla 3.5 mlrd EUR, što je duplo više u odnosu na 1.8 mlrd EUR iz 2016. godine, dok su prihodi iznosili 111 mlrd EUR, što je niže u odnosu na očekivanih između 115 i 120 mlrd EUR prihoda, navodi se u saopštenju FCA. Kompanija je, kako je i najavljeno početkom 2017, uspela i da gotovo prepolovi dug na 2.4 mlrd EUR.
      FCA je 2017. isporučio 4.7 miliona automobila širom sveta, što se poklapa sa podacima iz 2016. godine. Prodaja u SAD-u je pala za 8% na 2.1 milion automobila.
    • U duhu mladolikog 30-godišnjaka kakav je Fiat Tipo je da traži nove izazove, ojačan svojim uspehom u ključnom C segmentu u kome je Fiat oduvek bio lider. Fiat Tipo je debitovao 26. januara 1988. Ovaj model bio je naslednik automobila Fiat Ritmo, koji je prethodno zamenio Fiat 128. Još od modela 1100, Fiat automobili prevozili su ne samo italijanske porodice na putevima socijalnog, ekonomskog i tehnološkog razvoja po Italiji, već i po Evropi. Od samog početka, postali su savršen izbor za mnoge mlade profesionalce i porodice koje traže praktičan, moderan i elegantan proizvod. Pre trideset godina, originalni Fiat Tipo bio je zaista inovativan koncept. Inženjeri Fiata napravili su automobil koji omogućava odlično rukovanje, sa odličnim performansama, komforom i bezbednošću bez kompromisa na drugim elementima, sa fokusom na ergonomičnost kao nikada pre. Tipo se isticao zbog svoje precizne građe koristeći inovativne proizvodne tehnologije i materijale visokog kvaliteta kako bi garantovao pouzdanost i kvalitet. Ovaj automobil je cenjen zbog svoje funkcionalnosti, jednostavnosti i osobenosti.
      Te osobine nasledio je današnji Fiat Tipo, koji je u duhu svog prethodnika. U pitanju je jedinstvena mešavina tehnologije, robustnosti i upotrebljivosti, koja je osvojila C segment sa svojom praktičnošću. Tipo je rangiran među tri najprodavanija automobila u Italiji i bio je lider u C segmentu sa tržišnim udelom od 20.7% na godišnjem nivou. Ovaj automobil izbor je 180.000 vozača širom EMEA regije. Nadalje, već drugu godinu  za redom, ovaj automobil ima najveći rast u Evropi.
       
      Funkcionalnost i inovacija
      Na njegov 30. rođendan, osmotrićemo osobine Fiata Tipo iz 1988. koje se mogu pronaći i u današnjem modelu. Nije slučajnost, Tipo ponosno nosi ime svog prethodnika sa kojim deli isti duh i istu DNK. U pogledu dizajna na primer, Tipo ima jasne linije dizajna, inovativan je i poseban. Najbolji je u svojoj klasi u pogledu prostranosti...

      Kompletan tekst pročitajte klikom na sliku.
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

    • Heh..lepo sam ja gore napisao...samo da je neki dunster ne uzme . Nego neko ko voli i ima novac da je odrzava kako treba.
    • Budimo realni, ovo ce cekati nekoga ko bas zna sta kupuje, vecina koja gleda 159 na oglasima jedva pravi razliku izmedju crnog i belog auta.



      Sent from my iPhone using Tapatalk
    • Pojacivac ili korektor kocenja je peti kocioni cilindar ako se ne varam.    
    • U martu izlazi World of Tanks u verziji 1.0, i stvaaaarno izgleda ovako:      
    • A sta mislis dali sam ja u tom momentu imao C-Max 2011 koji je surak trazio? Posto nisam dobio sam zadatak da pogledam neke  pa sam isao i u Beograd  da gledam jedan u ful opremi a on  je zinuo na njega toliko koliko ja nisam jer auto je bio bocno havarisan i on je cak bez mene isao kasnije u ovlasceni servis gde su mu rekli da je kolevka menjana i desno rame sto je ocit dokaz da je auto imao tezu havariju. I tako nadjem ja njemu kod jednog uvoznika perfektan i savrsen primerak 2011  a koji sam kacio ovde na oglasu i koji je mirosao na novo u sta se Bumblebee sa ovog foruma i uverio. A zasto sam ga kacio na oglas kad je trebao surak da ga kupi? E pa zato sto se pojavila ona bolest i kod njega  da nije gledao auto nego su mu okice caklile na opremu  a posto moj auto nije bio u nekoj ful opremi njemu je smetalo sto nema naslon za ruku,parking senzore,alufelne  iako je dobijao auto po nabavnoj ceni od tadasnjih 7950€ a hteo je da da za one havarisane 9500. Kad sam video da on nece da ga kupi uzeo sam ga ja iz inata njemu i prodao ga za 8500 pa sam mu dokazao da je ono bila i dobra cena a i auto u neverovatnom stanju. Cak smo na jednog "perfektnog" isli u Kragujevac gde nas je lik izlagao samo tako jer je auto bio najgori od svih koje snmo gledali a on je okacio slike sasvim drugog auta na oglas  i tad je surak prsao i kupio nov Renault Fluence koji se pokazao ok ali je jednom prilikom branik pukao u voznji na autoputu i podplastika blatobrana se zavukla pod tocak koji ju je izbrusio. Jedva su mu priznali garanciju posle visenedeljnog natezanja.  Da ne preicam o tome  kako je taj auto ofarban jer svuda ima gresaka u laku a plus kako se sedi i vozi naspram C-Maxa. Tako je i Bumblebee isao logikom da je novo novo pa je otisao plivajuci zamajac  posle svega 1000 km a trebao je da kupi od mene Alteu sa kojom se odusevio a onda je sutradan kupio nov auto sto me je bas iznenadilo i onda je prosao kako je prosao.
  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. a1_clubpenguin
      a1_clubpenguin
      (43 years old)
    2. dejanratkovic
      dejanratkovic
      (26 years old)
    3. LAFEJIT
      LAFEJIT
      (52 years old)
×