Jump to content
FAS Goran

Lija JTD

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About Lija JTD

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 02/08/1992

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zavidovici BiH

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Bravo JTD 105

Recent Profile Visitors

1126 profile views
  1. da da na te prerade obavezno ide jedna momacka mapa,ovako to nebi imalo nekog smisla..Ona ce i bit najzasluznija za tih nekih 180 ak KS
  2. Dosta j i do sofera,a ovaj moj je posramio vecinu TDI vozila u gradu,turbo mu nije premali,zato ima odlicnu rekaciju na gas i drzi sve do 4500 rpm bez pada snage..JA sam uvijek za kvalitetno potezanje,kolone imamo uvijek hehe
  3. A nije to pravi remap,to sam ja zmjenio jedan eprom na ecu i auto ima full inox fi 60 ispuh,i gore je turbo od 59kw Stila IHI VL20,poteze sasvim lijepo gotovo bez tuurbo rupe,vec od 1500 rpm se osjeti taj udar,iako vecinu momenta baci kroz ispuh,jer je mozda i previse za ovu sada postavku
  4. Heh ma to su mahalske price,evo vozim 17 ke ljeti,zimi sam na 15 kama,i ako padne ovaj upgrade kocnica sto planiram,morat cemo na 16 zimi ici..A nasao sam jedne opasno dobre OZ ice Superllegera ali u 18 inca...Jedino pokusati sa ful niskim profilom 35 ali otom potom,i ovo je dosta lijepo..Hvala kolege
  5. hehehe istu ideju imamo,i u mene ide bijela linija sa abarth sa strane
  6. Slican je tvom na avataru,ako imas vecu sliku salju u PM,svidja mi se ta ideja sa IC-om u braniku..Hvala vam kolege
  7. Hvala kolege,moramo radit normalne stvari,prosla su vremena brzih i zestokih heheh..Bravac je odlicno auto,JTD je motor nad motorima,samo sto to narod tesko prihvata..Samo vjeruju u Golfa TDI heheh
  8. A branik nije bas stopostotno dobro legao,ali malo improvizacije i skoro da se i neprimjeti..A felge sada idu u mat bijelu boju,pa cemo da vidimo kako ce tek onda ezati,uz par bijelih detalja na vozilu
  9. Fiat Bravo, 2000g oprema ona klasika,klima,el.paket,Airbag,itd... Sto se tice auta,hmmm svakim danom sam sve sretniji,majku mu ali ide,klasu bolje od Megana mog,netrosi skoro nista,sa 10eura uradio 120km nimalo babske voznje..Vec nabavljene,felge,otvoren ispuh,samo zadnji lonac neke marke nemam pojma,Plinski amortizeri i opruge (nisu namontirane) i distance po 2cm OMP... Evo stigao malo poslikati pilu,da je u nekom bum stanju nije,ali za cijenu od oko 1700eura dobio auto,4 alu felge,4 celicne felge sa zimskim gumama,4x OMP distancera po 2 cm,4 plinska amortizera i sportske opruge,zadnji lonac marke ragazzon cini mi se,reg do 2 mjeseca,i pola rezervoara goriva..Morao sam ga kupiti Prvo sam ga rasklopio,i onda otisao na laksi ofroad snjim,u gljive xD Pa smo onda raklapali, peglali brusili, kitovali, opet brusili zasticivali jednom rijecju patili se Pa sam onda otisao po boju,i kad mi je covjek izvalio 5 spilova 2k crvene boje htio sam odustati,ali brzinski odabarao TOP 3 kartice,i zmireci odabrao boju i ispalo je da sam odabrao Porsche LP3G vermelho flash ,sad sta mu to znaci zabole me,bitno je da je boja ispala sasvim OK Ostavili 24h da se susi,iako se realno moglo za 5 sati sklapati,jer boja je susila abnormalno i skroz slabo pokrivala sto je malo cudno za 2k..Ispalo je sasvim ok bez curaka i sa dobrim odsjajem,prasine isto skoro da i nije bilo,jedno obicno poliranje je skoro sve rijesilo,stim da cu cjeli auto preci 2500 vodobrusno i ponovo polirati detaljno... To Do lista: - Farovi sa lecom - Pofarbati 17 ke felge i nabaciti 205/40 gume - Otici po sjedista od Coupea - Uradit mali servis na motoru - Zamjenit lafete,amortizere lezajeve,nabaciti opruge koje cekaju u garazi - Rijesit klimu koja je prestala da radi - Rijesit ABS koji ne radi od zimus, oba prednja senzora Danas se ubaci u trosak Novi prednji lafeti, nazad prelazak na disk + tokarenje prednjih diskova i nove plocice i abs senzori Maf senzor +chip sjedista od coupea (nisu kozna ) novi volan (isti samo ful ocuvan ) poklopac suvozacevog airbaga i to naravno opet nije kraj,sa Fiatom nikad kraja haha Eto da predstavim i ja svog konja za utrku,kopirao sam sa drugih foruma,bilo mi je mrsko opet sve ispocetka pisati..Uglavnom neke stvari sa popisa su vec uradjne neke ne,ali polako bit ce vremenom.. Imam plan da napravim najbrzg dizela u BiH,ici ce gore veci turbo,dizne,porting glave,map do 3 bara,pojacano kvacilo itd,gore je vec full inox fi 60 ispuh od downpipea do zadnjeg lonca Ragazzon i neka trenutacna mapa,auto ide dosta dobro..GOre je trenutacno turbo od Stila,Punta 59kw Ihi VL20..
  10. Kazu ako nemate hobi kupite fiata..Problemi poceli prije jedno 5 mjeseci,jednostavno se desi da auo nece da upali,zaverglam on se samo malo javi i nastavi verglati,ostavim ga 15 ak minuta on pali i ide normalno,mozes na mjesec vozit on nit ce se ugasiti nit trzati nit ista..I nekad ce kad ga ugasim normalno paliti sve normalno raditi,i et desi mu se nekad i nece..OK krenuo sam redom bio prvo senzopr radilice,prvo polovan ista stvar ajd nov opet ista,isao dalje,senzor pritiska goriva,ista stvar,regulator ista stvar..Onda nadjem dijagnostiku spojim ga i pored maf senzora i blokiranog egr-a izbai gresku P1320 nepodudaranje senzora bregaste i radilice,Ok vodim se mislju senzor radilice je ajmo rec nov,narucim senzor bregaste raskopam sve stavim novi,auto vergla nepali,onda upali i cjeli dan radio normalno..Jue ponovo upali lampicu injektora ja ga ugasim i ponovo samo vergla ponekad se javi i to je to...Ostavim ga par sati dodjem auto upali radi normalno..Tako da ispade jos jedino da dizne promjenim jer ih dosta cesto dijagnostika neprijavi,posto se taj kvar desava samo ponekad..Vise me izludio al hajd barem mi nije dosadno
  11. Pozdrav Armin Lisic,vozim Fiat Bravo JTD 105 ,javljam se iz Zavidovica iz Bosne,nadam se lijepom druzenju

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...