Jump to content
FAS Goran

chila

Members
  • Content Count

    498
  • Joined

  • Last visited

About chila

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 06/16/1977

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Kos.Mitrovica

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Palio 1.9D

Recent Profile Visitors

6373 profile views
  1. What's on your mind?

  2. Cao drugari e, ovako, opet isti problem. Malo hladnije i lampica engine check ostaje upaljena posle startovanja motora. Prvih 30ak sekundi motor radi kao na 3 cilindra, trese se i radi neravnomerno. Posle toga izjednaci rad i smiri se, s'time sto lampica i dalje gori a ni pedala gasa ne funkcionise. Obrtaljka stoji na 12om podeoku i kad pritisnem papucicu gasa, do kraja, nekih par sekundi nema nikakve rakcije onda blago primi gas i to je to. ugasim i upalim opet sve se pogasi i sve je normalno. Bio na dijagnostici i nije prijavljivao nikakav kvar ili gresku. Majstor mi je reako da ga ostavim neki dan kod njega pa da ga on nakaci na komp dok mu gori ona lampica i da tad vidi sta se desava. ako ni tada ne pokaze nista kaze morace da se krene pesaka stavka po stavka, nemam pojma sta mu to znaci. Da napomenem da su postavljeni novi grejaci. Pricao sam sa jednim drugim majstorom i on mi kaze da je ili neka dizna ili pumpa, u principu nije nista strasno za sad jer se manifestuje samo kad je hladno. Isto tako kaze da to moze da bude posledica losseg goriva , da pumpa nema dobro podmazivanje i da neki segment na hladnoci zaglavi prilkom starta a da se kasnije normalizuje. Takodje kaze da moze da je i dizna! Ja sam redovno sipao eurodiesel, mozda stvarno nema dobro podmazivanje? Jel neko ima neko iskustvo sa ovim? Procitao sam neke postove na ovu temu ali eto, rekoh da pitam, mozda neko ima nesto novo da kaze uradicu ponovo dijagnostiku pa vam javljam sta je i kako. pazdrav svima
  3. chila

    Vicevi 120%

    Zamljotres Bio zemljotres u Saraj'vu preko noci i izjutr pita Mujo Fatu: "Bona Fato jesil' ga ti osetila sinoc:? Fata odgovara: "Jesam bolan Mujo, crkla bi da je bio jos malo duzi".
  4. Kao sto je neko vec napisao, to je koncept izrade motora takav i jednostavno trosi ulje a sto je i napisano u prospektima. Medjutim ovo mi izgleda malo previse jer ispada da nikad ne mora da menja ulje, nego samo da doliva. Bas me zivo zanima sta ce da ustanove u servisu! Kad smo kod portosnje, znam sigurno da Toyota 4 runer 3D trosi izmedju 0,5 i 1 litar ulja na 5 hiljade km. doduse radi se o obicnom, mineralnom ulju za dizele. Takodje znam i da su ti motori ne unustivi jer ima vozila koja su stara i po 15 god i motori su i dalje perfektni a kilometraza imm je oko 500 hiljada,a ne mozete da zamislite sta su sve preziveli!
  5. Obicna voda stvara kamenac i to je zato i ne treba je cak ni dodavati u tecnost za pranje vetrobrana, ali i one tecnosti za pranje vetrobranskog stakla od 150 rsd za 5 lit nisu bas najbolje, znaju i od njih da se zapuse brizgaljke.
  6. Onda ti nije do kvacila! Pogledaj salter ili kako vec neko rece, a ako nije ni to onda je sa menjacem i vrlo verovatno ces morati da ga skidas! neki lezaj, sihron ili... to bi veterani sa foruma trebali da znaju koja mu je slaba tacka u menjacu!
  7. Pa nisam bas sigsuran u to dal' displej ima nesto sa merenjem brzine? Na displeju se ona samo ocitava a ne meri! Mozda mozes da se pozoves na to da je usled pada ili cega vec sto je izazvalo ostecenje displeja doslo do poremecaja mernih instrumenata, mada opet, ne verujem da bi neko takav radar stavio u upotrebu! Radi se o skupoj napravi i taj koji je ostetio kao i sam radar su sigurno bili predmet istrage a i radar je sigurno testiran da se utvrdi jel ispravan i koji je stepen ostecenja. Ako je tako, to sto se na displeju ne vidi brzina, ti je losa uteha jer je ona zabelezena na snimku zajedno sa svim ostalim! Srecno na sudu, ali mislilm da su ti sanse slabe!
  8. Ozracivanje je ispustanje vazduha iz sistema za hladjenje! Mislim da imas ovde negde, neko je pisao o tome gde i kako se to radi kod puntise !
  9. Pa jos se moze reci da si dobro prosao! Nije to boljka kod puntica, verovatno je motor pregrevan, pogotovu u ovo poslednje vreme kad ti se temperaturaa ponasala "cudno"! Zato sam u prethodnom postu napisao odmah kod majstora jer moze da bude zeznuto!
  10. Pa iz tvoje price, koliko mogu da primeti to se desava na istom broju obrtaja? Proveri u mestu dodavanjem gasa jel se isto desava ili samo u pokretu?
  11. Samo sa ovim poredjenjem D2 i ED ti se nece bas svi sloziti, a i malo je skakljiv teren
  12. @ l@ki Kao sto je miki napisao, vazduh u sistemu a moze i termostat u nekim slucajevima. Meni ovde vise mirise na vazduh jer koliko sam mogao da zakljucim iz postova, da dolivas vodu, tj. da gubi vodu, ako sam lepo skapirao? u tom slucaju odmah kod majstora, jer kao sto je miki rekao uzroci/posledice mogu dabudu prilicno nezgodne! Moze da bude dightung glave pa ta voda mozda ide u izduv, a odatle i vazduh u sistemu za hladjenje! Ako ti se desava da su creva naduvena i stvara pritisak odmah kod majstora! U svakom slucju ne bi trebalo tako da vozis jer i ako nije dightung glave, onda ces ga ti sagoreti i iskriviti glavu! @ Bojanchampiion Po ovome sto si napisao ne moze se nista zakljuciti konkretno. Ako si vozio po gradu, kreni stani, malo agresivnije, mozda si ga zagrejao, ventilator je odradio posao i smanjio temperaturu. To variranje pokazivaca moze da znaci i da je ona ampula koja u stvari daje signaal pokazivacu temp na cajgeru vrisnula! Proveri termostat, jel otvara, zatvara, nivo tecnosti, zgrej ga i isprati sta se desava, jel pali ventilator i sacekaj da vidis kadse ugasi jel pada temperatura na pokazivacu.
  13. @ Hyperboy Sve ovo sto su ti do sada napisali moze da bude razlog tvojih problrma, alil ni jedan nije resenje, posebno jrr ti se neki problemi gomilaju i nekako umnozavaju, zato, pravac majstor! Auto moze da vuce u stranu kada auto nije u reglazi, kada ugao nagiba na tocku nije koji bi trebalo da bude ili je tocak zakosen za odredjeni ugao! Takodje moze da bude i ako je guma na toj strani ispumpana. Nisam bas siguran, a iskren da budem, nisam ni cuo do sad da auto moza da vuce u stranu zbog amortizera. Mislim da auto svojom tezinom dovoljno obezbedjuje taj kontakt izmedju gume i puta i da tu amortizer ne moze da utice.
  14. Mislim da ima jedna tema koja obradjuje isti problem ali za Palio 1.9D. Ja imam isti problem samo iz prve, navikao sam se i nigde nisam proveravao nista! Pogledajaj ovu temo koju sam pomenuo!
  15. Lezaju bruje, ali ne vuku u stranu! Odradi ti i reglazu!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...