Jump to content
FAS Goran

skydive11

Members
  • Content Count

    225
  • Joined

  • Last visited

About skydive11

  • Rank
    ex nele11

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Pozarevac

Previous Fields

  • Garage
    Doblo1.9jtd

Recent Profile Visitors

3895 profile views
  1. Pre neki dan radio na Bravo-u mali servis(1,9mjtd) selenia 5w30 1530din litar Uskor treba i na Doblu(jtd) da radim mali servis,vidim da cu preci na Shell,dosta je povoljniji(hx7 4l 3000din,hx8 4l 3050din,ultra 4l 4000din)
  2. Ja sam uzeo polovan protokomer I možda za nijansu radi bolje nego stari (npr. Na dijagnostici stari nikako nije hteo da ide preko 50-60 mg a tražena vrednost je npr 800mg,ovaj drugi polovan ide do 200mg) Tako da mislim da je nov protokomer bolja opcija.
  3. Meni jtd jtd sve isto Ma ne tovarim ga uopšte, možda dva tri puta godišnje.
  4. Drugaru menjao na 147 jtd prošle godine Akronovu evo sad ponovo crkla.. Ja sam uzeo pre par godina ovde na forumu polovnu remenicu i radi bez problema (da kucnem u drvo)
  5. I meni nije jasno zašto su na dobla 1.9jtd (prva generacija) stavili tako kratak prenos da na 120km/h vrti se na 2800 obrtaja, na 130km/h tačno je na 3000 obrtaja što me užasno nervira. Bar da su proradili na izolaciji pa da se ne dere tako unutra Video sam npr na Punto 1.9jtd da ima duži prenos, ne znam da li je moguće da se prebaci menjač sa jednog na drugi?
  6. Odličan tekst o turbinama. Jedno pitanje, kakva turbina ide na 1.9 jtd 74kw?Pretpostavljam da nije turbina sa varijabalnom geometrijom?
  7. Vade I katalizatore, pogotovo preprodavci automobila. Tvrdim da 80% auta nema katalizator a ovi univerzalni ne vrše bas posao...
  8. Ali kod mene na turbini uopste ne vidim sipku akutora(nije ista turbina kao na primer na stilo jtd i na 147 jtd,kod njih se vidi akutor,kod mene ne,jedino da skinem onaj zastitni lim sto ide preko izduvne grane,da vidim da li nije tamo?(i feel stupid smile )
  9. Egr blokiran,map sam cistio i nikakvih razlika nema,pratio sam pritisak goriva preko dijagnostike u voznji , i on je bas kako i treba da bude(trenutni i trazeni pritisak su skoro identicni) Proveravao sam gornje i donje crevo interkulera i dobra su,proveravao sam ona tanka creva sto dolaze na overboost ventil i ona su cela. Provericu danas ako stignem overboost ventil da li cakce ili ne pa se javljam...I da,npr juce sam isao autoputem i terao ga bez problema 160-170,ali uopste nema ubrzanja kao sto je ranije bilo,pogotovo kada mu potopis gas sa 1500obrtaja pa da onako lepo povuce...Kod mene kada mu das pun gas u drugoj brzini sa 1500 obrtaja jedno sekund -dve ne reaguje pa tek onda polako krece da se dizu obrtaji.
  10. Doblo 1.9jtd 74kw Pratio sam i live podatke prilikom ubrzavanja i obične vožnje i bas nista ne izbaci od grešaka, što me jako nervira. Stavio sam polovan protomomer (čovek tvrdi da je ispravan ali ponovo to je polovna stvar) i isto se desava, čak i kada isključim protokomer isto se desava, možda za nijansu i slabije vuce. Da sam 100% siguran da je Maf sutra bih kupio nov, ali ovako mi se ne bacaju pare uzalud. Jedino što kada pratim dijagnostiku i vrednosti za Maf su jedno 10 puta manje u odnosu na traženu vrednost (čitao sam bas na forumu da neke verzije Ecu-a prikazuju takve vrednosti čak i kada je Maf ispravan)
  11. Da li moze da crkne overboost ventil a da ne prijavljuje gresku ? Meni se desava da jedan dan auto ide extra pa dva dana ne ide nikako,i tako u razlicitim intervalima,nevezano za temperaturu motora.Pogotovo jedva ubrzava sa manjih obrtaja,na vecim ide malo bolje.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...