Jump to content
FAS Goran

gile smederevo

Members
  • Content Count

    2637
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

gile smederevo last won the day on May 15 2019

gile smederevo had the most liked content!

About gile smederevo

  • Rank
    Oficijalni prevodilac za italijanski jezik u FLCS
  • Birthday 05/31/1981

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad

Contact Methods

  • Yahoo
    gilesd81@yahoo.com
  • Skype
    igor_sd_81

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Idea 1.4 16V 6marce GPL

Recent Profile Visitors

8852 profile views
  1. i ja bih rekao. Mozda i Ford Ka MK2 - sa Fiatovim motorom 1.2 8v 68k? Sta znam. Tast je za 5 god presao skoro 100000km i nikad nista vanredno nije resavao, osim uloska pumpe goriva u rezervoaru jer je imao plin. Doduse, ima samo 3 vrata, ako je presudno. Twingo je neko spomenuo 1.2 16v 75ks. A sto da ne i 1.2 Tce ako naleti. 100 ks je 100 ks. C1, Peug 107 i Aygo sa kraja produkcije su takodje ok, mada malo kantasti u smislu finisa. Verujem da za iste pare moze da se prodje bolje ako se ne ide na Up jer je kao i svi drugi VW precenjen. Sve je ok osim te potrosnje..mada realno i 1200ccm kad se potera, trosi 8l. Je l ima plivajuci zamajac? Mislim da ona od 105 ks ima.
  2. K2 Roton - odličan, a jeftiniji od Sonaxa. Njime bar jednom mesečno. Za ostala pranja- može i obično sredstvo za pranje felni, obično je to neka blaga kiselina. Roton i slična sredstva imaju vezivac gvoždja u sebi. Kad felna "prokrvari" znači da je sredstao vezalo gvožđe za sebe. Gvožđe iz diskova, pločica... Pranje guma- može i Akra , sredstvo za pranje motora. Nakon toga , zaštita guma nečim je obavezna, pošto izgleda "posno".
  3. Meni je lično onaj od 120ks ok. Naravno preduslov je da dobar i da nije već preživeo pregrevanja. Ako nije , sve novo na PK strani, nov termostat i blagovremene kontrole i redovno servisiranje.
  4. Apsolutno tačno. Plus što za neke automobile iako su jeftini, nema svrhe da se kupe jer ih kupci neće (najčešće zbog balkanskog sindroma) . Ili zbog toga što je isuviše egzotičan u pogledu agregata, opreme ... boje... Sećam se kad sam 2017. God prodao dva C3 Picasso i to oba benzinci. Ljudi u okolini nisu mogli da veruju prvo kakve sam rugobe kupio za preprodaju, a onda kad sam ih prodao u roku od 3 nedelje, nije im bilo jasno ko je kupio.
  5. Da nema velikih para u uvozu Euro 3 4 i 5, odavno bi ih smakli sa liste auta koji mogu da se uvoze. Ovako...teraj dokle može. Kao u onom vicu kad su ljudožderi uhvate trojicu i nude im ili smrt ili zunga. Pitali šta je zunga- to je da se celo pleme izredja na njima. Prva dvojica tražili zungu, treći ponosno kaže : JA ĆU SMRT! Onda zunga do smrti! - reče poglavica. E, nekako smo mi , običan narod ovaj treći, ponosan, a državni aparat, ljudoždersko pleme.
  6. +1 Poslednji ekser u taj sanduk s poskupljenjem su zakucali sa eko taksom za polovnjake. Sad umesto da tih 150-200 eur auto bude jeftiniji (možda ne znači puno, ali je to solidno da se uloži u nešto osnovno u polovnjaka) , poskupeli su za 300-400. Čist domino efekat. Što je za C segment iz 2010. Npr , trebalo oko 3000eur sad je 4000. Da stvarno kupiš dobar primerak. Oni koji su i pre prodavali loša kola, i dalje to rade - samo što je isti "kvalitet"skuplji. 95% auta koje kupim u CH imaju manje od 200k km i imaju dobru osnovu da se srede u dobrog polovnjaka. Tako radim od početka i ne menjam modus. Trenutno od 100 oglasa, ima otprilike 3 koja razmatram. Toliko o mogućnostima da se nadje auto koji će sve da zadovolji. Moj cilj je minimum 10% na uložen novac. I u tih 10% je sav moj trud, sredstva za sredjivanje, neki sitan garažni materijal... struja, voda. Sve preko 10% zarade na uloženo je milina. Daću primer : Clio 3 2010. 1.2 tce, 5vrata auto 1800 dovoz 600 carina sa eko taksom i AMSS 800 (nekad bila 400) 3200 EUR ako nema nikakvih ulaganja ( skoro pa nemoguće jer 1800 EUR ne garantuje ništa) start prodaje na 3800 jer hoćeš da budeš u zoni normalnih cena. bilo ko da dodje da pogleda i ponudi 3600-3550 , daću ga za te pare. I do koliko smo stigli na kraju? 350-400 EUR zarade. To je onih 10% i malo preko. Svima super. Samo kad bi takvih auta bilo češće, bilo bi odlično, ali i tih, iz najpopularnije kategorije cena od 3-4000, su sve redji a da ne koštaju ( u CH konkretno) isuviše da bi njihova cena ovde bila normalna.
  7. AutoScout24.ch Anibis.ch Ricardo.ch (licitacija)
  8. Ovo je Type S (Sport). U nekoj zamalo Executive opremi (nije full koža). Kao daily driver, verovatno će biti skroz ok. Da, sklapa se u Swindonu i nije sa 3 vrata. Sigurno da nije pravi JDM,ali za motor znam da 100% jeste 100% Japanac R type EP3 (kodna oznaka modela) u dobrom stanju košta preko 5000eur, što odmah ispada iz mog budžeta za neki auto igračku.
  9. Evo precice do najboljeg motora. Mozda sam auto nije najbolji...ali , K20 je K20. Upecah je na nekoj licitaciji u CH.
  10. OEM 16ke za Clio 3. Morala je dobra priprema , gitovanje, šmirglanje ...na kraju korak manje jer sam se odlučio za boju spremnu za alu felne. Ima nešto laka u sebi, pa je finiš sasvim prihvatljivo sjajan.
  11. Plaća se dodatno utvrdjivanje da je auto E5. Kao što je skoro kolega za Mitsubishi Pajero 2001. EUR 3 platio dodatno da se potvrdi da je zaista EUR 3. Da je datum proizvodnje posle 01.01.2002. automatski se priznaje da je eur3. Analogno tome, za sva auta starija od 01.01.2011. Radiće se dodatno utvrdjivanje. Da, da. Si ti zaboravio gde živimo?
  12. Ne ostaje. Danas mi spediter javio, Samo E5 i navise. Dakle od 01.01.2011. Moze i malo stariji E5, ali ce morati homologacija , tj dokazivanje da je E5. Hvatam zadnji voz za Type S MY2005 i kolega za Merc A210 iz 2003. I to je to od dvehiljaditih. Sad ce kultni automobili iz tih godina da poskupe kod nas.
  13. Vest koju sam pre neki dan dobio od špeditera. Dakle na sve što se plaća državi , sada i ovo.
  14. Info oko dobijanja tzv AMSS potvrde, tj homologacije za polovnjaka. Pregled pri uvozu je kod AMSS-a poskupeo za 5000din, pa sad ukupno iznosi oko 16500din. Takođe svež info oko tzv pusovanja- cena (bar u NS) je oko 18000din, a može i za 9000 ako se sam upustis da ganjas koga i gde treba. Drugar na Astri J 2015,god mora da pusuje broj motora. Inače je cena carinjenja skočila u SU i NS . Razlog je više za krimi hroniku nego za javno iznošenje...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...