Jump to content
FAS Goran

sasko1

Members
  • Content Count

    54
  • Joined

  • Last visited

About sasko1

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 07/24/1973

Contact Methods

  • Website URL
    http://tamil@sbb.rs

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Kraljevo
  1. Aha kapiram te,a Meni je lik u prodavnici na kompu,nasao dimenzije zadnjeg lezaja Tempre,imaju neki program za to sta li,i na licu mesta premerio sublerom, kecev lezaj koji sam kod njega i kupio,sve se slaze..znaci tu predamnom! Ja uzeo,otisao kod majstora,isti dan,koji ga je takodje predamnom i ugradio..bas sam gledao!! Znaci nemoze biti uverljivije od toga!! Eto..jos jedno iskustvo, provereno,i duplo jeftinije..
  2. Danas kupljen i zamenjen lezaj zadnjeg tocka na Tempri 1.6 sx i.e 55kw karavan,bez abs-a!! Odgovara kao sto je neko ovde i rekao, u milimetar,a i u parama duplo jeftiniji!! A nije bas malo, Lezaj novog tipa keca!! Hvala na informaciji i na pomoci dragim forumasima,nije iskustvo mala stvar,i ja ga prenosim takodje!! Zivi i zdravi bili !
  3. Aha..a ja sam ovih dana gledao oba lezaja sa glavcinom naravno,i kecev i temprin..aman nema razlike..rekao bih,osim u ceni,duplo..kecev 1400,temprin 2800, a ovde procitah da se slazu u milimetar, sad nisam pametan!!
  4. Postovanje drugari,negde sam procitao,mozda je i ovde nesecam se tačno,da za zadnji lezaj na Fiat Tempri 1.6, paše lezaj od novog tipa Keca,ako uopste i moze da se nadje..pa me zanima da li je neko od vas mozda isto cuo,ili cak mozda ga i menjao na Fiatu. Pozdrav, Sasa, Kraljevo!!
  5. Kvar resen!!! Jos jednom Hvala Gorane!!! Tvoje iskustvo i rad...na Fiatu, zlata vrede!!!!
  6. Pozdrav za drustvo. Od pre neku nedelju imam problem sa ispadanjem rucice menjaca iz brzine 1.i 3. mada i iz ovih ostalih sam primetio pak da teze ulazi..ali glavni problem je to ispadanje. vozim Fiat Tempru 1.6ie Karavan,monopoint,dgt..SW..motor 8 ventila,1993.god. I za ovih pet godina me je stvarno dobro sluzila koliko je imam Molim da mi neko kaze u cemu je problem sa ovim ispadanjem rucice menjaca iz brzine, zna da bude neprijatno u voznji! Hvala i Veliki pozdrav!!!
  7. Pozdrav Nesho..nemogu da otvorim tvoj odgovor..ovo sto si mi poslao,vraca me na moj post!!
  8. Evo me opet,Prijatelji..taman sam mislio da sam resio problem,kad ono..oces... Elem, sada imam problem sa automatskim sauhom.posto na ovom autu je automatski...naprosto ga nema..ler je u redu,ali aut.sauha nema. To se najbolje vidi ujutru na prvom paljenju,tj kad je motor hladan, u prethodnom kvaru sa ler gasom koji sam imao,sam zamenio klapnu,step motor,a sada i onu tzv plavu sondu tj davac temperature motora koja je u vezi sa kompjuterom na kolima, i nista.. kada startujem motor ono ujutru...kad je hladan nema povecanih broja obrtaja motora,ranije je bilo to oko 1200 1400obrtaja, pa kako se motor zagreva polako obrtaji padaju..i dolaze na nekih normalnih 800-900,sto tako i treba. Toga sada nema vec moram da drzim gas jedno par minuta na vise obrtaja.dok se auto malo ne zagreje ,pa da krenem, a i dok to radim on nema bas stabilan rad u mestu..kao da radi na 3 klipa ,ali cim se malo zagreje ustali rad,vec pocinje da me nervira polako,a i ne znam kako cu zimi bez sauha, nisam pametan sta je sada u pitanju!! .Ako je neko imao ovakav ili slican problem neka pomaze.. Hvala i zivi bili!!
  9. Kvar resen, bar zasad, racunar ispravan,zamenjena klapna na monopointu, nastelovana je i mehanicka poluga koja regulise gas,a i ler gas, auto sad lepo radi na leru!! Hvala!!!
  10. Hvala Vam drugari na savetu, promenio sam step motor i to ne jedan nego dva,bili ste u pravu,ne crkava on tako lako,i klapnu sam stavio drugu, termodavac(plava sonda) na izd.grani je dobar, ostao mi je taj zazor jos da proverim na senzoru monopointa, i onda ostaje kompjuter na kraju, vise nema sta, ovih dana idem na dijagnostiku,i javljam sta sam uradio,hvala jos jednom, zivi bili!!!
  11. Vozim vec skoro 5 godina ovaj auto,inace je 1993.godiste, i da se pohvalim,nisam imao nekih problema sa njim, redovno odrzavanje i on me je stvarno sluzio,,i jos uvek da tako kazem. Medjutim zadnjih nedelju dana mucim mucim muku, sa ler gasom. Naime desava se da nekad radi normalno na leru, i ujutru kad je hladno i posle kad se vozi tj motor zagreje, a isto kad stanem na semaforu on se naprasno ugasi,,i onda nema lera nikako..pa posle voznje malo, ler se opet pojavi i tako vec par nedelja. Ja sam malo citao, ovde pratio postove, sta ljudi kazu po ovom pitanju, i to je sasvim ok.. i tako ja uradim par stvari sto sam ovde nasao da sad ne davim sta, i na kraju zamenim step motor za ler gas, doduse skinem ovaj moj i ugradim drugi polovan naravno. Sada se desava da ujutru kad upalim i posle u voznji auto dobije 3000 obrtaja na leru, motor bukvalno urla, u vecini slucajeva,,tako, pogledam i vidim da onaj regulator iz step motora .. znace ko se bavio s tim,sto deluje na leptir gasa ostane zaglavljen, i zato motor ima na leru 3000 obrtaja, skidao sam i kleme sa akumulatora.cistio klapnu na karburatoru..motor je inace monopoint 8 ventila...i nista, a desava se da ujutru kad upalim on ne dobije onaj jaci ler jer ima automatski sauh, od oko 1200-1300 vec nekih 600 obrataja,,kao da je vec zagrejan motor, a posle u voznji dobije onih 3000 obrataja. Sto se tice vuce i voznje,to je sve u redu ali 3000 obrtaja. Nisam pametan sta je..da li je komjuter, da li je opet step motor pojma nemam.. Izvinjavam se na dugom objasnjenju ali hteo sam da detaljno opisem stanje.Ako neko zna nesto vezano za ovo, neka pomaze..Hvala i svako dobro zelim!!!
  12. Resen kvar napokon!!!! ipak pumpa za gorivo u rezervoaru,nedovoljan pritisak goriva, kupljena nova i to je to!! Hvala drustvo na savetima Zivi bili!!!
  13. Izvinjavam se,nisam stigao zbog poslovnih obaveza da se javim,jos uvek nista nisam uradio u vezi ovog mog problema,teknsam skinuo pumpu goriva,i saljem je na ispitivanje pritiska,a posle cu da proverim gumice na monopointu, zbog fals vazduha,kao sto rece kolega ALBoom, ali da sacekam prvo pumpu,ako ima jos nesto javljajte,veliki pozdrav za sve clanove kluba.
  14. Evo nasao sam neke slike na netu komplet usisne grane sa monopoint diznom od fiat tempre 1.4 ie ,potpuno je ista kao i kod mene na 1.6 ie, pa moze da posluzi za bolje razumevanje,tj resavanje problema. http://www.kupindo.com/Automehanika/18257493_FIAT-TEMPRA-USIS-GRANA-MONOPOINT Naravno Petre slazem se u vezi merenja pritiska, to je jasno, hvala za sliku nisam siguran da sam nesto takvo primetio,ali opet cu pogledati. I ovo sto rece drug Alboom! Proveriti taj fals vazduh i te gumice.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...