Jump to content
FAS Goran

crnisale

Members
  • Content Count

    195
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About crnisale

  • Rank
    In Memoriam
  • Birthday 03/27/1973

Contact Methods

  • MSN
    crnisale73@gmail.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad

Previous Fields

  • Garage
    FIAT STILO 1.6 16V 2002,2004

Recent Profile Visitors

9352 profile views
  1. Sve i da daju,ako prodjete tehnicki na izduvne gasove sledece godine! Bojim se da je sve to uzalud i jos jedno prosipanje gluposti doticnog monistra! Sto se tice plina,izbacio sam ga i iz kuce!Vise ta sranja ne ubacujem u auto! Toliko o TNG i ustedama para i zivaca!
  2. Imas dva tantala kod mc33186.Proveri otpore prema masi 0.5ohm. Proveri visinu 128 pinova na dzekovima,treba da su u ravni.Koja je verzija ecu-a? Prve verzije T1 imaju problema sa vezama u stampanoj ploci.
  3. @Luka’s Zreo za remont. Neko je pokusao da ga popravi sa kontakt sprejom, ali bezuspesno.
  4. @Luka’s Samo ako je neko sipao ulje. Verovatno je neko obilato prskao dzekove sa WD-om,pa sada curi napolje. Ako radi dobro,ne diraj nista. Ako si ga tek kupio,nemoj na neki dalji put.
  5. Prvo resite motor.To se desava kada ima vode u ulju. Ako je los motor ,nikad ga necete podesiti da radi kako treba!
  6. E zulu nije to posao za mene,ali mislim da bi vecina resila problem resetovanjem map senzora i ponovnim ucenjem parametara klapne gasa. Sve to pod uslovom da je motor dobro uzupcen,dobrog stanja i cistih dizni. Kako se sta radi ima ovde sazvakano vise puta,da se ne ponavljamo vise. Iz iskustva svaki ecu koji programiram pre testiranja sa parametrima za moj auto(kod kljuca,mapa...) ,koji je ocitan sa ecu-a prilagodjenog na moju klapnu,ima takve simptome i trazi novo ucenje! Znaci los ler,muce prilikom ubrzanja,a onda poleti! Trza u nekim momentima kada se vozi na vrh gasa itd. Za reset MAP-a nisam nasao ovde pa evo linka za postupak https://www.fiatforum.com/stilo/291918-p0105-engine-cutting-off.html?291918=#post2947182
  7. Treba rastaviti i videti princip konekcije sa plocom.Tu prekida. Ja znam za tri vrste spajanja,a to su flat provodnik (cof) koji se lepi http://p1repair.com/blog/2013/05/30/lcd-repair-missing-lines/ Preko provodne gumice https://www.alibaba.com/product-detail/Different-types-silicone-conductive-connector-on_60102033347.html Mehanicki preko metalnih tzv. zabica https://www.aliexpress.com/item/581134127.html?storeId=112024 Neka me neko dopuni,ako se seti jos nekog nacina spajanja.
  8. Evo posle skoro 10 godina ima resenja za motorice! Potrebno je zameniti potenciometar-senzor polozaja motorica-klapne. Potrebno je zameniti i onu plastiku ,ako je polomljena veza izmedju motorica i mehanizma ventilacije. Posle obavezno aktivirati ucenje parametara klime. Potenciometre mozete naruciti ovde,a idu i za VW,Audi i jos neke. https://www.aliexpress.com/wholesale?SearchText=Automotive+Air+Conditioning+Resistance+Sensor+FP01&d=y&tc=af&initiative_id=SB_20190319023842&origin=y&catId=0&isViewCP=y&jump=afs
  9. Moguce da je los kontakt na samom konektoru.Materijal od kog su napravljeni je prilicno los.Da se ne bi vrteli u krug ,neka majstor odradi prvo konektor. U poslednje tri nedelje... tri stila ,a na dva je bilo bas ovo. Ja to radim sa dve pincete.Ova sa kosim vrhom je kvalitetna celicna.Sa njom se zavuce do unutrasnjih limcica i blago pritisne. Treba raditi pazljivo ili ces traziti drugi konektor. https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/40221-fiat-stilo-16-16v-problem-sa-leptir-gasom/&do=findComment&comment=1380485
  10. Mozda ovog puta nije ni jedno ni drugo vec konektor na klapni.Jesi li probao da ga upalis jos koji put?
  11. Uskoro cemo osetiti veeeliko povecanje.Tako da vec mozes da planiras.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...