Jump to content
FAS Goran

milekzr

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About milekzr

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Zrenjanin

Previous Fields

  • Garage
    Stilo 1.6L
  1. Probaću kako predlažeš. Mada, npr kada prilazim autu (dakle, motor ne radi) i kliknem dvaput otključavanje da mi sve otključa na autu, gepek lepo radi - čim pipnem senzor/"kvaku" on otvori. Jedino što neće dok motor radi. Ključ je u pogonu i ja kliknem dugme gepeka na ključu i ne ferma. Ne radi. Inače, radi savršeno kad je van brave. Da nisam slučajno neki safety uključio u opcijama? Tipa da ne otvara gepek dok motor radi? Proveriću opcije. Važi - probam čim pre. Hvala!
  2. Kako se otvara gepek iznutra tj. iz kabine? Stilo nema nikakvo dugme za ovo, kao ni za poklopac rezervoara. Rezervoar mi je jasan - otključan je kad je auto otključan. Međutim, meni gepek nije otključan kad je auto otključan. Sedim u autu, motor radi, ortak izađe da izvadi stvari iz gepeka - ne može. Onda ja gasim auto, izvlačim ključ iz brave i stiskam dugme za gepek. Video sam opciju u meniju koja pominje nesto "ind. booth", a booth je gepek na engleskom, mada je nisam čačkao.
  3. Da, naravno - ne očekujem da se ne pomera nimalo. Ali ova moja se baš baš vidi da trza i vidi se iz aviona da ne treba toliko da se pomera. U 2-3-4 brzini ne može da se vidi golim okom bilo kakvo pomeranje, oseti se malo pod rukom. Pošto je mašina na velikom servisu + sijaset drugih sitnica sređujem, posebno sam napomenuo majstoru da mi to pogleda (nosače motora). Hvala na pomoći.
  4. Kolege forumaši, Imam Stilo 1.6 i problem sa ručicom menjača koja "trza" u 1. i 5. brzini kad dodam/smanjim gas. Kako dam gas, tako trzne (ne iskače iz brzine, samo trza). Isto je i kad skinem nogu s papučice gasa. Pretpostavljam da se radi o nekom od nosača motora. Menjač mi je bio vrisnuo pa je komplet zamenjen, a ovaj problem sam imao i pre i posle zamene istog. Da li je neko još imao ovaj konkretan problem? Pozz
  5. Ja naučio na sopstvenoj gluposti. Crn auto i mat fleka 7-8cm u precniku kod rucke na zadnjim levim vratima... A hteo upravo smolu da skinem, jer mi je auto pun fleka. Takođe zbog sopstvene gluposti i parkiranja pod borovima usred proleća...
  6. Meni je potpuno neverovatno da se NIKO u ovoj zemlji ne buni zbog toga. U stvari, nije mi neverovatno... da budem iskren. U prethodnoj firmi smo imali Chrysler Minivan sa 3.0L motorom -- 3000 evra je registracija! U normalnim zemljama, recimo u Kanadi, gde sam ziveo, registracija je $75 (oko 7000 din, na plate koje su 8-9 puta vece od nasih). Svejedno sta vozis -- Ficu od 750cm3 ili Challengera od 5800cm3. Tamo je prosecna kubikaza 3000cm3 i to su, zaista, najobicniji porodicni sedani (npr. Golf je tamo standardno sa 2.5L motorom). Sa takvim globama, covek bi ocekivao da je svaki cm asfalta u Srbiji kao staklo ali... Ovde se i dalje kaznjava "luksuz" kao, recimo, Stilo Abarth. Zar nije logicnije da registracija bude % vrednosti automobila, ako vec hocemo da oporezujemo luksuz? Ovako se dolazi u apsurdnu situaciju da vise platis za 10 godina starog Stilo Abartha nego za mnogo novijeg Audi 3 sa 1.6L motorom npr.
  7. Ja upravo menjam komplet prednji trap, zadnje silen blokove, lonac, centralni nosac motora, kvacilo i lamelu, hladnjak i ulje+filter. 75000 sa rukama (novi delovi). Isao sam prvo u ovlasceni servis u ZR-u koji necu imenovati i trazili su mi 120.000. Auto je 2002. god, 140k km. Ja sam ga kupio jula 2011 sa 109.000km. Malo je falilo da ga stavim na dobos za male pare i odem da kupim novi auto. Nadam se da vise nece biti ovakvih iznenadjenja... vec sam potopio u njega 500e za plin i 250e za 4 Dunlopke. Placen je 3000.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...