Jump to content
FAS Goran

milancex

Members
  • Content Count

    128
  • Joined

  • Last visited

About milancex

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 11/12/1992

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Stara Pazova

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Bravo 1.9 JTD GT

Recent Profile Visitors

4228 profile views
  1. i meni se pojavljuje mala razlika, ali nista strasno, sve u svemu, jeftinije resenje nego nov protokomer
  2. Prijavljuje mi ECU gresku za air flow mass (protokomer), cistio sam ga pre mesec dana, i malo je bolje isao auto... juce, resim da skinem komplet crevo od filtera do protokomera, i vidim da na kucistu gde stoji protokomer ima mrezica, koja je bila 60% zapusena prljavstinom... skinem sve to, ocistim, vratim... auto kao nov, pre mi je palio overboost valve gresku i slabo je vukao i dimio je dosta... danas vozio do 180, extra povlaci, nema greske.. dok nisam cistio to, na leru mu dam gas do 2500 rpm, izadje crni dim , i to ne malo dima posle ciscenja... tek na 4300 obrtaja, izadje malo dima, jedva vidljivo
  3. Ma nemam ja nameru da skidam tu kapicu, samo me zanimalo cemu sluzi Vidim neka kola imaju xenon, i ubija koliko jako sija, bukvalno ceo far sija, baca kao dugo svetlo, ubija! A meni i sa kapicom sija previse dobro, tako da se nista ne dira. Mozda cu da menjam moje farove za mareine sa socivom.
  4. Kaze mi drug da ima u faru neka kapica, i kao kada se stavljaju xenoni, skida se ta kapica da jace sija... Je l' neko ima iskustva sa tim? Fiat Bravo
  5. Skinuo sam akumulator, i nikako ne mogu da skinem ono postolje na kojem stoji akumulator... nikako ne ide, odvijem svih 5 srafova, vuci, cupaj.. ne ide je l' ima neki trik ili? imaju dva neka creva, ali ona su metalna, i ima jos 2,3 creva koja su gumena, ali ne mogu da ih ispratim do ventila dok ne skinem ovaj drzac...
  6. Pre 2 dana sam skidao akumulator i nigde ne mogu da nadjem ta vakum creva i overboost ventil... ako neko ima sliku kako to izgleda i gde se tacno nalazi na Bravo 1.9 JTD bio bih zahvalan i da... ja ne znam gde se turbina nalazi kod mene na kolima
  7. onda necu ni da pokusavam da ga cistim, vozim ovako dok ne uzmem drugi... hvala na odgovoru
  8. Evo sta kaze fiatecuscan za protok vazduha, komp mu govori da pusta 367.8 mg/i, a prava vrednost koju protokomer pusta je 1713 mg/i... da li bih mogao da popravim to ciscenjem ili mora novi protokomer? Air temperature 12.8 celzijusa? napolju je 0 stepeni, i na displayu pokazuje 0 stepeni...
  9. Kada spojim kola na dijagnostiku, pokazuje mi greska mass air flow, znaci protokomer je, i zaista slabo auto vuce, u cetvrtoj na 80 mu dam pun gas, jedva se oseti neko ubrzanje... da li cu ista da dobijem ciscenjem protokomera ili je stvarno neispravan ako pokazuje gresku... ako se dobro secam, na FiatEcuScan pokazivao je da prima veoma visok (ili slab) signal od senzora protokomera... procitao sam celu temu, jedni kazu cisti kompresorom, drugi kazu stapicima za usi, treci kazu ni jedno ni drugo nego lagani potezi cetkicom, na ovom linku http://www.fiatboo.c...ics/maf/maf.pdf kazu da ipak cistimo stapicem za usi, i da stavljamo stapic u supljine... nisam pametan na auspuh mi baca crni dim kad ga stisnem malo jace, a kada raskacim protokomer sa ECUa isto baca crni dim, ali daleko manje nego kada je nakacen... na kraju ovog pdf linka, kazu da kola ponovo trebaju da nauce vrednosti za ocisceni maf senzor, sad ako ja dobro procitao, to se u FIATECUSCAN podesi, ceka se da auto dodje do radne i onda se vozi... kako ja da naucim kola za nove vrednosti maf senzora, kada mi ne radi termostat i kola ne dostizu radnu?
  10. Juce zamenjen desni homokineticki zglob (pucao je i krcao kao nenormalan), filter vazduha i filter goriva... na filteru goriva od dole ima neka plastika koja se kaci na ECU... to nije bilo spojeno, sada kada je spojeno, svaki put kad dam kontakt, upali se zuta lampica skroz desno na kontrolnoj tabli, sija 2 sekunde, i ugasi se... to je za detekciju vode u nafti? da ne zaboravim, oduvek me je nerviralo kada izadjem subotom i parkiram kola pored puta, sto ne mogu da ostavim upaljene pozicije bez kljuca... i pre neki dan saznam da onaj prekidac sto ima kod brave, pritisne se prekidac, okrene se kljuc jos dole, i to je parking pozicija kljuca, i sijaju i pozicije mozda nekom pomogne
  11. Sutra menjam oba homokineticka zgloba, pa cu taman da proverim senzor...
  12. Nista jos nisam uradio po pitanju te greske, isao sam danas sa drugom u novi sad (isti auto vozimo) u cetvrtoj na 80km/h njegov povlaci mnooogo bolje, posle toga, proverim, na svim brzinama, njegov auto duplo bolje povlaci, da li postoji mogucnost da je to zbog te greske, ili protokomera vazduha, jer i on pusta pogresne vrednosti, tj neispravan je?
  13. Hvala na odgovorima, ali, nema nikakve sanse da znam da li je taj ventil ispod akumulatora, ili onaj senzor na usisnoj grani? nemam 3500 da dajem za zamenu ventila ako vec valja i koja je cena tog senzora na usisnoj grani?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...