Jump to content
FAS Goran

humungus

Members
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

About humungus

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Pancevo,Srbija

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Idea 1.3MJT 66KW

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Da odgovorim u jednoj poruci bez "quote"-ovanja: - nema nikakvog seckanja, ni na plinu ni na benzinu, nakon zamene svecica auto radi mirno i ujednaceno -turbinu nema, atmosferac je - kardan nije skinut vec je na preklopniku za biranje vrste pogona ukljucen samo 2WD Na katalizator sam prvo posumnjao, ali zar onda ne bih to video na dijagnostici ? Druga lamda sonda tada pravi problem i odmah pali "check" lampicu...u greskama se tada vidi da je problem katalizator. Ili mozda ima varijanta kada je stavrno problem katalizator a da se greska ne prikazuje? Inace auto je presao 200.100km...."realnih" ili realnih, ne znam. Znam samo da se vuce po putu i troši preterano
  2. Pozdrav svima, pre tri nedelje postao sam vlasnik Sedicija, 1.6, 4x4, 120KS, 2009. Imam Zavoli Alisei N sekvent plin, gomilu nedoumica i pitanja. Odmah nakon kupovine zamenio sam: -svecice, dijagnostikom iscitana greska missfire na 3-em 4 -om cilindru (intermittent), stavljene Denso IKH20TT, (bile Bosch FR7NII33X) - filter vazduha - sve 4 Zavoli PAN dizne, neka ili neke su bile lose pa je sve zamenjeno sa crvenim valtekom (nisam ja radio vec plinadzija) - zamenjena oba filtera za plin - bice jos ulaganja po svemu sudeci... Problem je sto mi se cini da auto lose vuce i na benzinu i na plinu, nekako je kao mrtva konjuzgara (pogon 4x4 ugasen, prebacen na 2WD), slabo puni u obrtaje i trosi u proseku malo vise od 10L (10.5-10.7) !!! Ekonomajzer u tabli je manje vise uvek oko 10l. Po fabrickim specifikacijama ovo bas i nije normalno, ali ne znam....mozda i jeste , ali ja previse ocekujem od ovog automobila. Ima li neko ideju sta pogledati i pregledati ili gde oterati auto da se vidi ko je u zabludi, Sedici ili ja. Imam svu neophodnu dijagnostiku i nije problem sam da probam da sredim neke stvari. Takodje me interesuje gde dostelovati plin, upali check engine lampicu (P0171 system too lean, intermittent) iako imam dijagnostiku za Zavoli , ovo ne zelim da radim sam.... previse vremena oduzima stelovanje po onoj tabeli. Elem, ako bi recimo izbacio Zavoli isparivac i ECU plina i ugradio nesto tipa AC Stag, da li moram na reatest ili na ponovni atest? Boca je nova, nema ni 20 dana kako je zamenjena i dobijen atest. U tom slucaju jel mogu da odradim atest/reatest u AMSS-u na zrenjanincu direkt ili kako vec ide? Svaki savet dobro dosao...
  3. Izvinjavam se sto upadam u temu, evo naseg auta clana RasaJTD (moj rodjeni brat)...auto je stvarno odlican. Redovno odrzavan. Ako nekog interesuje, javite se....sad cu da stavim oglas u pravi odeljak. http://www.polovniautomobili.com/oglas3934533/fiat_grande_punto_13_multijet/ Jedini razlog prodaje je......hoce covek Alfu 156 restyling sa JTD ili JTDm motorom (pitacu ga posle za cene delova, registraciju, ali njegova volja).
  4. Pogledaj moje privatne poruke upucene tebi : 04 February 2013 - 11:58 13 May 2013 - 17:17 Poslao sam ti link na nas sajt gde se nalaze svi brojevi telefona, adresa i sl....sve ti je objasnjeno. Prijavljena smo i legalna firma (radno vreme 9-17h, subotom 9-14h). Svako ko je zeleo da popravi tjuner ( ali STVARNO ZELEO) mogao je da se javi privatnom porukom i dobije sve detalje. Ne postavljanjem broja telefona izbegavam nepotrebne dijaloge tipa, da li se to isplati, jel` moze niza cena (u cenu je vec uracunat forumski popust), `ajde da se nadjemo tamo i tamo (subotom u 18.35 !!! ili nedeljom, spavam do posle podne pa cu ti se javiti kad ustanem...) i jedan od bisera (poziv u 01.30 da proveri da li je dekodiran uredjaj). Ko zeli dacu mu moj user name i password, neka se uloguje na moj nalog i proveri koliko ima pitanja i podpitanja za opravku stilo tjunera - od toga realno sa foruma 4 coveka je doslo da popravi uredjaj. Sad se stavi u moju poziciju gde cu imati pored postojecih jos gomilu poziva... Nase je da ponudimo sta mozemo da uradimo i da kazemo cenu, sve ostalo je na vama... Ali, posto je Skile vec postavio broj samo da ga potvrdim 060/7411114 Pozdrav!
  5. Pozdrav, nema nikakve bojazni niti razloga za to....popunjen je profil tao da sada imate dodatne informacije. Za sve dodatne informacije obratite se na PM.
  6. Za sve clanove foruma koji muku muce sa Stilo tjunerom neka se jave privatnom porukom, cena radova iznosi 2700-3000 dinara...garancija 6 meseci (zakonski minimum), realno probleme necete imati minimum 5 god . Pozdrav.
  7. Pozdrav Vojo, slazem se sa vecinom gore navedenog...samo malo ga pretera sa cenom ...sa xx42H moze i jeftinije, za Citroen modele sa xx48H donekle O.K. Ovako pravis "medvedju" uslugu sebi i drugim kolegama (zato se i javljam), ljudi cuju cenu bace OA/OB model u kontejner, kupe blendu i dovidjenja...
  8. Evo covek sa iskustvom : http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=37952&view=findpost&p=750929 Skoro sam tamo bio da bih video onu Lanciu Y-ku...pogledaj sliku bolje (polomljena plastika iznad volana), uzivo kada sam pogledao obrtomer stoji zaglavljen na par hiljada obrtaja (naravno ugasen auto). To mi je bilo dovoljno, vise nisam ni zagledao auto...taj dan sam obisao gomilu placeva u tom reonu Kraljevo, Cacak, Kragujevac...dobre Y-ke nema, bila je samo jedna O.K. na placu Dajoni ali nije imala opremu koju sam zeleo. Odustao sam od Y-ke a auto nikad vise necu kupiti na placu, samo na nase tablice. (imam predjasnja lepa iskustva sa placevima). Tesko je na nasim placevima naci dobar auto, tacnije nemamo mi para za dobar auto. Evo svezeg primera, bio sam da pogledam auto, nije me mrzelo : http://www.polovniautomobili.com/oglas1429963/fiat_punto_13_mjet/ http://www.polovniautomobili.com/oglas1429997/fiat_punto_12_ben/ Tapacirung je menjan kod mjet-a (benzinca nisam zagledao), navodno zena vozila kerove. Bilo mi je sumnjivo zasto je zadnji deo sedista rdjav i u motornom delu metalni delovi su poceli da korodiraju, na oba Punta...ima toga jos ali da ne smaram. Kazu so, rizla jer je iz Nemacke. Dobro, covek je prodavac i moze da prica sta hoce. Moje je da dobro gledam. Mislim da je pravi razlog sledeci: Nemacka registracija HD na oba Punta (dakle iz istog grada), http://licenseplatemania.com/landenpaginas/duitsland.htm HD - znaci Heidelberg. I posle malo googlanja, naleteh na Youtube-u (evo jednog linka, ima ih ukupno 11) Flooding on 28 February, 2011 : http://www.youtube.com/watch?v=6wTS4684R6M&NR=1
  9. O.K. hvala Neso !! Po svemu sto sam do sada procitao meni vise odgovara 8V motor jer se motor bolje "vrti" po gradu...102Nm na 2500rpm-a. Sad samo da nadjem dobru "vencanicu" i zenim je ....nemam nameru da je kasnije prodajem, bice vozena dok se ne raspadne.
  10. Jeste ima 1189 i 1190 ali logika je sledeca, - slucaj za 1189, hteo da napise 1198 ali je permutovao mesta ciframa 8 i 9 - slucaj sa 1190, prosto zaokruzio na 1190 Da je u saobracajnoj 1242 kubika, nema sanse da napravi ovakvu gresku. Dakle pitanje i dalje stoji, da li postoji podverzija 1.2 8V motora od 1198 kubika?
  11. Gledam oglase, citam po forumu i internetu i jedna stvar me zbunjuje. Naime Lancia Ypsilon 2002 i 2003 godiste sve imaju motor 1242 kubika (tako bi i trebalo), dok 2001 godiste neke 1242 neke 1198 kubika...u cemu je trik? Kakav je to motor 1198 kubika 60HP? Gledao sam na wikipediji i takav motor se nigde ne spominje: http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Punto http://en.wikipedia.org/wiki/Lancia_Ypsilon Evo par primera pa bih molio da mi se objasni.Jel` ima neka podverzija motora 1.2 8V ili su svi 1242 kubika ? http://www.polovniautomobili.com/oglas906585/lancia_ypsilon_12_i/ http://www.polovniautomobili.com/oglas1372905/lancia_ypsilon_12/ http://www.polovniautomobili.com/oglas1387920/lancia_ypsilon_el_rosso/ http://www.polovniautomobili.com/oglas1167552/lancia_ypsilon/
  12. Trenutno ti deluje neprakticno i iritirajuce samo zbog navike. Nakon par dana (a mozda i nakon par sati) voznje bice ti prakticno kao i na svakom drugom automobilu. Trenutno vozim Twinga i ista je stvar, nije to nikakav problem veruj mi.
  13. Sam sebi da odgovorim: http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=37952&view=findpost&p=750929 Znaci zaobici u sirokom luku...jos jedan zadovoljni kupac u klubu "na ime kupca". Ako neko naleti na nesto interesantno neka postavi ovde. U obzir dolazi i verzija Lancia Y sa 1.2 8V 60KS motorom, objasnili mi ljudi da je za grad bolja zujka od 1.2 16V...na otvorenom je nebitno.
  14. Pozdrav, sta mislite o ovoj Y-ki: http://www.polovniautomobili.com/oglas1121546/lancia_ypsilon_elefantino_rosso/ Pise da je benzinac, na slikama se vidi da ima neku vrstu plina. Zvao sam ih i kazu da je sa metanom, zaboravio sam da pitam jel` ima upisano u carinsku deklaraciju...nisu bas preterano ljubazni ni pricljivi. Od mana naveo je samo da je polomljena neka plastika kod ablendera. Cenu spusta samo za 50EUR Jel` uzimao vec neko nesto od njih, plac Autosystem D.O.O. Kraljevo? Najvise me brine to na ime kupca jer sa time nikada nisam imao srece, tj. vecina vozila su nasminkane olupine...bar takvo je moje iskustvo.
  15. Pozdrav svima, zamolio bih vas za pomoc. S obzirom da ste kompetentni, zanima me vase misljenje. Imao sam dosta pehova i totalnih promasaja s kupovinom automobila (cuveno na ime kupca ) i sada moram da se posavetujem. Auto mi treba za uglavnom po gradu i eventualno 1 puta godisnje da odem negde na odmor. Znaci ne interesuje me nikakav skup auto, ekskluzivan, samo da je sto jeftiniji, relativno povoljan za odrzavanje i relativno pouzdan. Mesecima vec gledam sajtove sa polovnim automobilima i mislim da mi je Lancia Y (oko 2001-2 godista) resenje. Povoljan je, ako sam dobro shvatio motor od Punta je unutra i ne trosi previse. Citao sam ovde na forumu i na internetu da nije los auto (ako sam dobro shvatio!) i da je relativno komforan. To je to sto mi treba, cena za kasniju prodaju me ne interesuje (video sam da su jeftine zato sto se tesko prodaju i nisu bas popularne) jer cu da je vozim dok se ne raspadne!!! Ali bukvalno, ako treba i 20 godina! Molim Vas dajte savete, recite sta da gledam, koja su boljke, na sta da obratim paznju i sl. Svaki savet, sugestija i primedba su dobrodosle! Moja pitanja: - motor 1.2 16V 80KS, voleo bih njega da imam. Misljenja? - motor 1.4 misljenja? - razlike izmedju 1.2 i 1.4 i koji preporucujete? Volim da je motor zivahan i startan, ali brzina nije bitna, preko 120 ne vozim! - da li je i trap kao kod Punta ili ne? - gde mogu da vidim on line cene delova za Lanciu Y? U AP-Sportu sam gledao, nesto ih bas nema ili nisam video - ako mozete navedite mi cene recimo svetlosnih grupa i retrovizora? - mozete li orijentaciono da mi kazete cenu velikog servisa za neki od motora? - koji servis u Beogradu preporucujete za odrzavanje vozila? Izvinjavam se za veliki broj pitanja! Unapred zahvalan! Dejan.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...