Jump to content
FAS Goran

del-boy

Members
  • Content Count

    44
  • Joined

  • Last visited

About del-boy

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 08/11/1986

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.delic.in.rs

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115 KS
  1. Odlično, hvala na odgovoru. 1000 dinara nije strašno, a ne volim baš budž varijante, skraćivanje šrafova i to za tako sitnu uštedu. Original će i biti Nekad zatrese pri gašenju, pri paljenju mnogo ređe, ništa strašno, tako da ga verovatno neću dirati, ali ću prepustiti majstoru odluku, ali zato pošteno trese volan na leru i malo - malo pa se pojavi novi cvrčak . Nosač menjača je novo ime, to je ovaj što sam linkovao, "levi", taj ispod akumulatora? Praktično isti što sam linkovao, samo za JTD, je l' tako?
  2. Ljudi, je l' o ovom nosaču pričate, vi što kažete da ste u JTD-a stavljali nosač od 1.8 benzinca: http://www.ap-sport....roduct_id=32680 Liči mi sa slika postavljenih ranije, ali da proverim da budem siguran! Takođe, ne mogu da nađem na AP sajtu ovaj isti nosač samo da je baš za 1.9 JTD 115 KS, pa me zanima zašto baš ovaj uzimate? Bolji? Jeftiniji? Koliko para je ovaj isti nosač ali za JTD (ili mi dajte link, ako nije problem, pregledao sam, ali ne mogu da ga nađem)? Moja logika je da bi benzinski motor trebao sam po sebi da bude mirniji, tako da bi dizel motoru trebao "jači" nosač, pa ne kontam zašto je ovaj od benzinca bolji... Čeka me ova avantura sledeće nedelje verovatno, pa da budem siguran šta da uzmem i šta da kažem majstoru (čitao sam da ima malo cimanja oko šrafova ako se uzme ovaj nosač od benzinca). Edit: E da, sad se setih... Pošto hoću da smanjim vibracije što više, a nisam pri nekim velikim parama - iz ovih postova sam skontao da je najbolje da promenim bar levi nosač motora, ali me zanima koliko je centralni bitan, pošto je on baš jeftin (oko 1.500 dinara, čini mi se), pa kad već radim da zamenim i njega. Ostala dva su malo skuplja, pa će čekati neka srećnija vremena, a i koliko vidim obično nisu problematični. Dakle, pitanje je da li se isplati menjati i centrali pored levog kad je auto već kod majstora, s obzirom na njegovu cenu?
  3. Znam šta mu je uloga i generalno kako radi, ali i meni je ovaj klip objasnio neke stvar jer je stvarno na lep i dosta plastičan način objašnjen princip rada diferencijala. I cool stvar je što je video negde iz tridesetih godina. PS: Slobodno premotajte na 1:50, sve ispred toga je neki uvod.
  4. Lično moj prvi auto je Chevrolet Kalos. Kupio sam ga pretprošle godine, prodao prošle, 2007 godište. Pre njega sam se navozao tuđih auta, najviše tetkinog juga (mislim da je '87 godište bio), pa kad je njega prodala onda Ibize. Prešao sam sa ta dva auta bar 30k km. A vozao sam solidno dok sam radio preko leta i Reno 4, neku Feliciju karavana, ponekad neki VW kombi (nemam pojma koji)... Praktično sve što mi je palo pod ruku
  5. Ja zamenio termostat pred zimu (tačnije u desetom mesecu). Temperaturu dostiže bez problema, kad je malo iznad nule bukvalno nakon par stotina metara vidim kako krene da se penje kazaljka, kad je neki debeo minus traje malo duže, ali dođe do radne bez problema i drži je bez obzira koliko brzo idem, ali obara temperaturu kad uključim grejanje blizu maksimuma i ventilator na 2 (na primer) pri ~2000 obrataja. Ako malo povećam broj obrtaja ili smanjim temperaturu nije toliko izrađeno, ali mislim da veću ulogu igra temperatura koju postavim nego brzina ventilatora (mada možda i grešim, retko ga držim na preko 3, minut - dva stoji na 4 ako su zaleđeni prozori, pa da odledi, pa još koji minut na 3 da ugreje i onda ostavim na 2 da dogreva ). Termostat je sigurno ispravan, ali na debelim minusima džaba. Poslednjih par dana se ovo ne dešava od kad se temperatura popela iznad ~ -5 stepeni, drži skalu na sredini stalno. Kontam da je to jednostavno tako i da mu nema leka, bar ne u nekom razumnom cenovnom rangu.
  6. Što se tiče ove zime u periodu od 29. novembra do 8. januara mi je prosečna potrošnja bila 5,68 na uzorku od 1386 km. Kad je krenulo malo hladnije vreme skočila je i potrošnja, odnosno u periodu od 8. januara do 18. februara potrošnja je 6.24 na uzorku od 1156 km. Ovi datumi su datumi kad sam sipao pun rezervoar, a pošto svako dosipanje evidentiram tad sam mogao da napravim presek. Bar 80% ove kilometraže (a možda i više, to je više odokativno) je na otvorenom putu. Nije auto mnogo radio u mesto (fazon da se pola sata čisti sneg dok auto radi ). Inače je ukupna potrošnja od kad sam počeo da evidentiram tačno 6.09 na uzorku od 9.608 km, a tu ima i gradske vožnje i otvorenog puta a i autoput-a. Auto je Stilo 1.9 JTD. Možda je bitno da napomenem i da sam uglavnom sam u autu, eventualno je tu i suvozač, tako da verovatno i to igra ulogu. PS: Kad kažem gradska vožnja tu mislim na Novi Sad, tako da nisu beogradske gužve, ali ponekad se desi zaglavljivanje
  7. Putni računar? Držiš Trip dugme duže, dok ne ispiše da je resetovan!
  8. Pa ovu što piše na satu Ako je sve kao što kažeš i auto se stvarno ponaša kao da je prešao 75k km to i napiši i gotovo. Ja kad sam uzimao auto nisam ga ni kačio na dijagnostiku. Iako sam neko ko nema dovoljno znanja da proceni stanje auta dovoljno dobro (zato i nisam išao sam) čak sam i ja mogao da vidim jasne razlike između auta sa istom cifrom na satu. Na kraju sam uzeo jednog koji je izgledao najbolje, provozao ga malo i to je to. Imao je "klasičnih" 140k km na satu (kažem klasičnih jer ih 80% iz uvoza ima od 130k do 160k km). Kilometražu sam proverio kad sam radio servis nakon nekih nedelju dana i dijagonostika je u tom trenutku rekla da ima 206k km, što mi je sasvim ok (a računam da nije više od toga, jer da su je vraćali i tu kontam da bi uskladili sa ovom na satu), jer se auto dobro ponaša, nemam nenadanih kvarova, očuvan je. Kad ga budem prodavao napisaću ono što piše na satu, tako sam ga i ja kupio, a ako kupac hoće da proveri niko mu ne brani ili ako me pita reći ću mu otvoreno kakvo je stanje i to je to.
  9. Ja ima suprotna iskustva. Sipam uglavnom na MOL-u i radi eksperimentisanja sam otišao na EKO dva puta (sipao po 2000 dinara u razmaku od dan - dva, Novi Sad, pumpa u Vojvode Stepe). Auto je bio dosta bučniji i pomalo slabiji. Kad sam potrošio to sipao sam za 3000 na MOLu i bukvalno kako sam krenuo sam video razliku (na bolje, naravno). Tako da se sad držim MOL-a i dalje.
  10. Ja zamalo nisam platio kaznu zvog ovoga (a nisam je platio samo zato što sam na kraju "častio"). Išao za kamionom koji nije išao više od 20 na sat nekih 100 metara, jer je bilo nepregledno i kad sam mogao da vidim nekih 500 metara napred da nema nikog ja ga obiđem. Započeo na punoj, završio na isprekidanoj i naravno patrola bila na 100 metara ispred mene. Kaže 20k dinara, 6 bodova, 3 ili 6 meseci (zaboravih već) ode dozvola. Lepo mu kažem da je išao sporo i da je i on to video pa da se to vodi kao obilaženje, a ne preticanje ali njegov komentar je bio "ma ti si prešao punu liniju, zovi to kako hoćeš, ja pišem kaznu". Možda bih se još raspravljao, ali nisam ni adresu u vozačkoj promenio (a to je još 15k dinara kazne, ako nekog zanima, pokazao mi čovek na licu mesta pravilnik) dam mu crvenu na piće i produžim.
  11. Ja sam uzeo ove: http://www.radkapne.com/radkapne_15%22/ Napomeneš da hoćeš plavi fiat znak i to i stave. Nisu nešto kvalitetne, ali pošto nisam imao nikakve računam da mi izdrže ovu zimu i dosta za te pare. A i neću žaliti mnogo ako ih neko ukrade (a kontam i da ih neće baš nešto krasti ).
  12. ^ Upravo to se meni desilo, samo na Stilu. Držim flašu vode iza vozačevog sedišta (nikad ne znaš kad će zatrebati) i ona se zaglavila ispod sedišta, verovatno pri nekom žešćem kočenju i nisam mogao da pomerim sedište dok nisam skontao da je ispod flaša. Kako sam je izvukao - sve ok.
  13. @yarhead 5.300 (što mu dode oko 53€ +- koji €, ne znam koji kurs je tacno) moj placen pre nekih mesec dana. Ne znam koji je (majstor kupovao, majstor ugradio, ako nešto ne valja sve na istom mestu reklamiram ), ali je za isti auto kao što ti piše u profilu. E sad, gde je kupio, ne znam, ali cena ne bi trebala više od par eura da se razlikuje od prodavnice do prodavnice, što je opet dosta uštede u odnosu na cenu kod tebe.
  14. @neshaoct Nisu bili kao ovi prvi, imali su "puna leđa", ali malo drugačiji mehaniham od ovih koji su naručeni. Ne sećam se prethodnih, ali ovi trenutni su mi oni kojima se skida ovaj deo sa natpisom, tablica se ugura od dole, pa se natpis vrati. Ima dosta rupa, kao i ovaj ram što je stigao, ali kako god da ga postavim ne mogu sve četiri rupe da potrefim. Možda su meni na autu pomerili rupe kad su ih bušili pa ne podležu nekom standardu U svakom slučaju ću sačetaki da neko proba kod sebe, pa ću naručiti onda. Ne zbog para, više zbog cimanja oko preuzimanja i to. @podvarak Tek to mi je zajbavanje, ako mi ovi ramovi ne budu odgovarali probušiću tablice i neću razmišljati više o tome
  15. Nazad nije na braniku, nego na gepeku, morao bih lim da bušim, a to mi se ne radi baš. Pre bih tablice probušio.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...