Jump to content
FAS Goran

zoranbr1

Members
  • Content Count

    111
  • Joined

  • Last visited

About zoranbr1

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Čačak

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo 1.6 16v - CNG
  1. Čitam postove i nije mi baš jasno. Kvačilo ima dva cilindra - Master kabinski cilindar odnosno onaj na pedali i onaj koji se nalazi na samom menjaču - slave cilindar. E sad sa kojim vi imate problema? pošto je dosta konfuzno objašnjeno ne znam jel se radi o master ili slave cilindru. Imam isti problem, zamenjen set i pedala se ne vraća...
  2. Pa, meni je bio crkao regler alternatora, sam alternator teško crkava... međutim sa početka tvog posta — loose conection greška ti je neki prekid komunikacije u samoj kablaži, veruj mi može biti i tako banalno... veruj, nije uvek komp, a svi krenu od njega... alternator svakako proveri.
  3. Posle dužeg istraživanja, ja sam moj problem konačno rešio. Dakle, posle "Swap"-a bobina, svećica, klapne sa ćalovog stila 1.6, ništa nisam rešio. Čišćenje klapne gasa x-puta. Podešavanje pozicije klapne preko examiner-a, takođe. Iz italije moj auto je došao sa Landi Renzo uređajem Omegas. Došao je bez Timinig advance processor-a (one male stvarčice koja vraća ugao paljenja) što je mom majstoru bilo čudno, iako je sam uređaj, navodno, ugrađen u Viccenci u Italiji kod ovlašćenog Landi servisera. Pomenuti uređaj (misli se na T.A.P) je naknadno ugrađen te 2012. godine, ovde u Srbiji. Da li je on bio ugrađen u Italiji ili ga je neko "iščupao" iz auta - ne znam. Znam da ima i neki LANDI omegas+ koji ima u ecu-u, navodno, opciju da sam vrši vraćanje stepena paljenja, bez navedenog T.A.P, međutim, u jednoj firmi iz KG, koja se bavi sa LANDI RENZO-uređajima kažu da na 1.6 i 1.8 mora T.A.P u svakom slučaju da se instalira. E sad, posle ugradnje, auto se mnogo bolje ponašao, manje trošio, ali režim rada motora na leru nikako nisam mogao da rešim. Vozim po gradu treća, mali gas, ispred krivine druga i on mi crkne i tako x-puta. Iskreno, poslednjih dana sam razmišljao da prodam k.... i da kupim nešto drugo. Sati i sati na internetu. Sve dok nisam došao do uputstva za instaliranje i korišćenje (podešavanje) T.A. Procesora COBRA marke A.E.B. tip 510N. Dakle, problem je bio u T.A. procesoru, konkretno te 2012 god., pored povezivanja istog na senzor radilice, nije izvršeno povezivanje i na senzor položaja klapne gasa (trottle position sensor) - jedna mala plavo-žuta žica koja ide na, mislim roze-belu sa klapne gasa. Sve te T.A. procesore pravi renomirana firma A.E.B iz Italije, kod mene je ugrađen LANDI STAP-100, a to je u stvari A.E.B. 510N tzv. COBRA T.A.P. Dakle, na stilu 1.6. i 1.8 ko nema ugrađen ovaj uređaj, bilo plin ili metan imaće velike probleme sa ler gasom i sa potrošnjom goriva. Vrlo često prilikom instalacije novih uređaja nije retkost da vam navedeni uređaj neće ugraditi jer uglavnom nije deo "paketa" za ugradnju. E sad, ja ne znam da li je isti obuhvaćen elektronski u nekim savremenijim kompijuterima (čitaj ECU) od LPG(CNG) uređaja novijih generacija, ali ko ima landi renzo omegas u svom fiat stilu isti mora imati. Pošto sam posle dve godine zaključio da možda ovaj TAP nije povezan kako treba, a za elektriku sam "totale" laik, gore navedena plavo-žuta je povezana po uputstvu za povezivanje. E sad nije samo povezivanje, ima i podešavanja. Pošto ja nisam mogao da ga podešavam preko računara, morao sam da primenim opisanu proceduru za ovu COBRA-u i istu sam primenio. Dakle ja sam za moj stilu izabrao krivu od 12' vraćanje ugla paljenja, sa interneta sam zaključio da je to otprilike ok, ali to nigde ne piše i to vam niko neće reći. Uputstvo na engleskom za COBRA A.E.B. 510N u pdf-u može se preuzeti sa interneta. Nije nikakva nauka podesiti ovaj uređaj, samo pratite uputstvo. Ostaje samo da se podesi aktiviranje ovog "varijatora" na leru, za koju vam je potreban precizan šrafciger i da motor radi na leru na TNG/CNG-u. Procedura je stvarno laka, da je sad ne opisujem u detalje, ako je neko zainteresovna ili ne može da nađe uputstvo, objasniću pvt. Danas, posle podešavanja, sam vozio i prešao oko 45 km po gradu, komšije me gledaju ko da sam lu..., testirajući auto baš po gore navedenom režimu - treća druga, krivina - ni jednom mi se nije ugasio. Da ne ureknem, pu, pu... Ne znam da li sam nekome pomogao, probajte...
  4. Dakle, molim forumaše da se izjasne i da podele iskustva koje uređaje-kombinacije za TNG/CNG koriste u svojim autima, po mogućstvu, vlasnici stila sa 1.6. 16v motorom (a i drugi), jer me interesuje koji uređaj da ugradim na svoj auto?
  5. da nije senzor na radilici, meni se tako ponašao kad sam imao prekid na kablu pomentog senzora
  6. jel mora da se slomi ova bela plastikica kako bi se prišlo skroz u senzor ili je to u ovom slučaju se desilo...? Ovo deluje prilično za....no! Bojim se da e sje..m ovaj klizni deo. Možeš li mi u dve rečenice pojasniti na koji način da ga demontiram. Dakle sa ove frontalne strane ja vidim neku malu strelicu i neko malo udubljenje - da li tu treba vući ili sa suprotne strane??
  7. Naime, prilikom čišćenja snega mi je zimus spala oznaka broja 6 (16V) sa desne zadnje strane auta. Čime (kojom trakom) je najbolje zalepiti oznaku, imajući u vidu da je bila zalepljena nekom vrstom duplo lepljive trake? Stilo 1.6 16v
  8. Što se tiče kilometar sata negde sam pročitao da je blinkanje kilometraže posledica manipulacije sa kilometražom, ali, napominjem da sam to negde pročitao i ne znam da li je 100% T. A što se tiče tog "zujanja", nije isklučeno da (ako imaš automatsku klimu) je jedan od motorića pokidao osovinicu za pokretanje klapne, pa ne može da nađe svoju poziciju i konstantno "vrti" i zuji. Moguće je i da motorić za otvaranje ulaska spoljnog vazduha takođe, kad je u poluotkazu, ima iste simptome. Proveri, pa javi...
  9. Druže, moraš da razlikuješ trenutnu od prosečne potrošnje...
  10. Neša je upravu, menjaj majstora jer na dijagnostici mora da je identifikovana neka greška koja bliže definiše problem koji imaš...
  11. @v.petrovic - bojim se da nije zaglavio nego još gore - da je polomio plastičnu osovinicu...
  12. Prvo, da li si vršio pregled preko dijagnostike i da li se tom prilikom detektuju neke greške? Uvek postoji rešenje, tačno je, u slučaju fiata uglavnom su to "sitnice" koje dosta znaju da "zagorčaju život", ali za sve to postoji logično rešenje. Dakle kreni od dijagnostike i nemoj menjati sve stihijski (zato što ti tako majstor kaže), već prvo moraš da detektuješ problem. Sve ti pričam iz ličnog iskustva - današnji majstori (čast izuzetcima) ne žele baš mnogo da se bakću sa stvarima koje im ne donose novac, odnosno ne žele da potroše mnogo vremena na nešto što ne mogu da naplate. O mojim iskustvima sa ovlašćenim servisom - bolje da ti ne pričam!! Ne znam da li ima logike da proveriš onaj, kako se zvaše, ako ne grešim - senzor radilice, onda, da li je motor uzupčen kako treba itd. Dakle, za sve ima rešenje, ne gubi nadu, samo dok ga ne nađeš, usput se izgubi malo živaca...
  13. pa baš to, mnogo kilometara na auto putu na dnevnom nivou - oko 300 dnevno. Računica je po meni na mestu, samo imalo je (bar po wikipedia-i) i serijski ugrađenih šestostepenih u 1.6. E sad...
  14. u principu da, stim što i u gradu retko kad i dođe do radne. bude blizu pola, ali retko kad se baš tačno na pola, uvek ispod.
  15. Interesuje me da li je neko razmišljao i uradio nešto slično. Naime, interesuje me da li je moguće da se izvrši zamena menjača sa recimo 1.2 i 1.4 modela stila (koliko znam svi ili skoro svi su 6-stepeni) na stilo 1.6 ili neki drugi motor i da li je to zamena po principu "šaf na šaf". Negde sam pročitao da ima 1.6 stilića sa fabrički ugrađenim 6-stepenim manuelnim menjačem sa ciljem povećanja ekonomičnosti tj. smanjenja potrošnje. Interesuje me da li je neko možda ovo već uradio i enevntualna iskustva?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...