Jump to content
FAS Goran

Tex

Members
  • Content Count

    119
  • Joined

  • Last visited

About Tex

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 03/01/1963

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Belgrade

Previous Fields

  • Garage
    FIAT Stilo 1.9JTD
  1. . Pozdrav svima. Ne znam da moj Stilo JTD ima ovaj grejac, ali sam siguran da grejanje radi veoma dobro. Citao sam ovu temu jutros, pa sam pratio grejanje i posle kolikog predjenog rastojanja se oseti da greje. Dakle ovako, kada startujem hladan motor, cuje se kliktanje otprilike iz upravljackog panela klima uredjaja, i svetlo treperi u ritmu kliktanja, dok je motor na praznom hodu. Kada auto pocne da se krece kliktanje prestaje. Jutros kada sam krenuo termometar spoljne temperature je pokazivao 6.5C. Posle predjenih 800 metara (mereno) grejanje se vec pristojno osecalo, a posle predjenih 1800m bilo je veoma ubedljivo. .
  2. Da, na te parametre sam mislio...ne mogu nista da podesim, samo mogu da udjem u Menu i izadjem iz njega, svi oni parametri koji su se ranije javljali su nevidljivi. Nije mi to bilo uopste bitno, to ce se srediti kada sredim airbagove ovih dana. Ono sto je bilo bitno je da sam vozio normalno bez nerviranja sto ne mogu da vidim potrosnju goriva, predjenu kilometrazu i ostalo.
  3. Pokusao sam, postupak je pravi....display radi kako treba...nema punu funkcionalnos (ne mogu da se podesavaju parametri), ali pokazuje sve sto je potrbno za voznju. Mnogo, mnogo hvala za savet!!!
  4. Mnogo hvala, probacu za par sati kada krenem!!
  5. Pozdrav svim clanovima foruma. Molim za malu pomoc u vezi airbag problema. Naime, danas (nedelja) je pocelo da mi se pojavljuje upozorenje "Airbag Failure....", a sutra rano ujutro krecem na put. Ici cu u serivs cim se vratim sa puta, ali posto ovo prilicno nervira, jer se cuje zvucni signal, a i ne mogu da se vide podaci sa display-a koji su obicno tu (kilometrza, prosecna potrosnja goriva itd.), pokusavam da otkrijem nacin da iskkljucim zvucno upozorenje i da vratim display na normalno ocitavanje, a ne uspeva mi. Zna li neko kako mogu ovo da ucinim (nije mi poslo za rukom da pronadjem to u postovima na ovoj temi)? Unapred hvala.
  6. . Cuvajte se onih kamera za snimanje saobracaja ako idete u Austriju, kazne su astronomske. .
  7. Tex

    Vazduhoplovstvo

    OK, ali nasi, uprkos tome sto jos uvek imaju mali broj ruskih aviona u naoruzanju, u akciju idu samo sa ozbiljnom opremom, pa i u Siriju.
  8. Tex

    Vazduhoplovstvo

    Nisu, vidis da su ruski avioni.
  9. . Nadam se da je dozvoljeno zadovoljnim musterijama da okace fotke i komentar. Farovi mog Stila su reparirani i ugradjeni su projektori za H1 sijalice. Na zalost, nemam fotke snimljene pre reparacije. Izvinjavam se sto je auto ovako prljav na fotki, ali nisam imao priliku da ga operem pre fotografisanja.
  10. Jedno iskustvo u vezi automatskog A/C-a u Stilu: hladjnje je bilo osetno slabije na suvozacevoj strani. Osim toga, najniza temperatura vazduha na izlasku iz otvora na sredini bila je oko 12C. Prema preporuci, otisao sam do Saleta u Bitoljskoj ulici (ili Trgovacka, sve jedno) i problem je bio resen za manje od pola sata. Odradjen je servis, dopunjen krug i sada sve radi ravnomerno, a temperatura vazduha na izlasku iz centralnog otvora koju sam izmerio je 8C.
  11. . Pre nekoliko dana mi se pojavio neobican problem, i danas se ponovio. Auto "sam od sebe" otvori sve prozore dok motor radi, i oni ne mogu da se zatvore komandama na vozacevim vratima. Da bih ih zatvorio, moram da zaustavim motor i zatvroim ih daljinskim upravljacem na kljucu. Pored toga, vrata ne mogu da se otkljucaju komandom na vozacevim vratima, vec isto kao i prozori - daljinskom komandom. Ima li neko ideju kako da resim ovo?
  12. Tex

    Vazduhoplovstvo

    . Koliko vidim, vojna komisija ima slicne zakljucke: "Odgovornost za nesreću snosi vođa posade helikoptera" http://www.politika.rs/rubrike/dogadjaji-dana/Odgovornost-za-udes-helikoptera-primarno-na-clanovima-posade.lt.html
  13. Pedala postaje tvrda kada je ventil za rasterecenje u MBC (Master Brake Cylinder) zatvoren ili zaprljan, pa ne moze da dodje do izjednacenja pritiska, tj. da se visak kocione tecnosti vrati u rezervoar.
  14. Proverio sam i u pravu sam. Citat iz udzbenika masinskog fakulteta u vezi ugla uspona: "...Ova veličina zavisi od poloţaja teţišta vozila, koeficijenta trenja točkovi – kolovoz, broja i mesta pogonskih osovina (prednji/zadnji ili pogon svim osovinama)".

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...