Jump to content
FAS Goran

salem

Members
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

  1. Hvala na odgovoru, naime, nasao sam centralu, povezao je i sada, kada je auto na kontaktu, na sekund - dva se izbrise airbag greska sa table a onda se opet pojavi (sto pre nije bio slucaj jer je sve vreme drzao upaljenu lampicu). Kapiram da treba da se preko softvera skine greska ili vec nesto tako....
  2. Posto su mi rekli da je nemoguce popraviti moj airbag computer, koji je crkao kada je mali hladjnak iscureo na njega, resio sam da kupim novi t.j. polovni, medjutim skoro nigde na nasim otpadima nisam nasao jedan sa identicnim "serijskim brojem" kao kod mene 46408349 pa onda u produzetku E5238800-00. Moje pitanje je koliko je i da li je bitno da se ti brojevi podudaraju ili mogu da uzmem bilo koji kompjuter identicnog oblika kao moj.... (posto se za ranije modele razlikuku i po obliku, ne samo po broju) Hvala na odgovorima unapred. Sale
  3. Samo da podelim sa vama svoje odusevljenje servisom GORAN u Zemunu! Ljudi su pravi provesionalci, onakav treman nisam doziveo. Neki doktori ne pregledaju onako pacijente kako su oni pogledali moj auto. Ljudi svaka cast! Bolje je sada uzupcen, ali dalje nije to to, ali ono sto me je odusevilo kod njih je to sto se nisu time zadovoljili i nisu rekli tako je kako je, vozi, nego zele da auto ide kako treba da ide, i nisu me terali da menjam 1000000 delova da bi time otklanjali sumnje, nego su trazili kvar. Realno sam vec zaboravio sve ostale servise... Ipsilonku cu da teram samo tamo! Svaka cast ljudi jos jednom i puno hvala.
  4. Aha... Au... A jel postoji sansa da se to cudo ostetilo pri velikom servisu ili radjejnu dihtunga? Hvala jos jednom izvinite na mom neznanju.
  5. ^^^ U AP sportu gledao majstor, al mogu da vidim i kod drugog...Da, da napomenem da su i svecice nove, NGK. Primetio je da je i kvacilo visko, pa je posumjnao ka lamelu, ali ja nisam primetio proklizavanja lamele na obrtometru... moracu malo bolje da obratim pazjnu i na to... za svaki slucaj. Hvala jos jednom...
  6. ^^^ koliko ja znam, ne. sto se tice velikog servisa, full servis kajsevi spaneri vodena pumpa, sto se tice dihtunga glave, kako kaze majstor gornji set. termodavac + obrada glave... eto toliko znam.
  7. Sve dobro uzubljeno, step motor i klapna gasa ocisceni, al ne primecujem nikakvu drasticnu razliku...... :wallbash:
  8. Hvala puno ljudi! Javicu sta se desava, mozda jos nekom bude od koristi. Pozdrav
  9. E ovako, najpre je uradjen veliki servis a par dana posle toga i dihtung glave. Dok sam na ravnom vozio pa i uzbrdo dok sam bio sam u kolima, cinilo mi se sve ok , medjutim prvi put kad je selo jos dvoje ljudi, primetim da auto drasticno losije prima gas nego ranije, iz trece sam morao da vracam u drugu, a na putu za Carapicev brest na Avali sam cak morao i u prvu?!?! veceras sam ga malo "razvukao" sa jos 2 ljudi u kolima na auto putu i definitino nesto nije uredu jer sam morao u petoj da drzim papucicu za gas do poda a ubrzavanje je bilo toliko minimalno da sam se zaista zabrinuo. U ap sportu gde sam radio glavu mi rekose da zamenim svecice i da ce biti brukica, sto sam i uradio, stavio NGK, ali bukvalno sve isto. Ne znam da li ima veze sa ovim ali i kad usporavam pred semafor, auto krece da se trese malo i obrtaji padnu ispod 500. jos se nije ugasio u takvim situacijama ali me malo sve to vec nervira. Ukoliko neko zna sta bio mogao da bude problem, neka javi posto ocigledno neki majstori krecu metodom ajde da otklanjamo deo po deo pa cemo vremenom da nadjemo sta se desilo... HVALA NAJLEPSE POZDRAV Sale
  10. eto samo da javim sa malim zakasnjenjem da je sve odradjeno i izvadjen ceo sadrzaj iz hladnjaka, znaci ako se nekome, ne daj Boze desi nesto slicno, OBAVEZNA GURKA BEZ PALJENJA MOTORA do prvog servisa i vaddjenje hladnjaka i ispiranje istog, da se ne bi nesto zalepilo za ivice. cistim ispustanjem tecnosti kroz donji otvor necete nista dobiti. skidanje i vracanje hladnjaka je otprilike oko 15e. pozdrav
  11. Jasno, hvala!!!! tek je odradjen veliki servis, bila bi greota!
  12. Nisam siguran da cu moci sam to da izvedem, jedino da pozovem nekog majstora na parking, ja sam zapravo mislio da skinem donje crevo i probam da iscackam ako mogu nesto sa dna... Nisam pametan, od kakve gluposti koja komplikacija....Najgore je sto cu morati kinezima da dam opet 150 din da vidim sta mi je tacno upalo u hladnjak, da ne ostane nesto neindentifikovano
  13. Uh, malo me je sramota, ali sta je tu je, dakle sta se desilo.... Prisao sam autu da vidim koliko tecnoisti imam u hladnjaku, posto je posuda neprovidna, a bio je mrak, prisao sam s baterijskom lampom da vidim, otvorio cep i kako sam upalio lampu i nagnuo je ka dole, ceo sadrzaj lampe se prosuo u posudu... led diode, baterije, staklence... sve. u ruci mi je ostalo samo metalno kuciste lampe.... A da, auto nije bio upaljen, tj nije radio kad se to desilo, i naravno, nisam ga od tada palio.... Sta mi je ciniti ljudi? Hvala.
  14. Ljudi, dakle 3 put idem u sup po saobracajnu, prvi put su napisali samo FIAT pa su vratili na ponovno stampanje, a svaki sledeci put sam pokusaovao da im objasnim da moj auto nije TIP fiat, MODEL lancia. MOlim Vas, vlasnici Lancie Y, sta vama pise u saobracajnoj? HVALA
  15. GLP Hvala bice dobar i bez daljinca......... vazno da otkljucava i pali makinu

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...