Jump to content
FAS Goran

gotoo86

Members
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

  1. imao sam isto iskustvo kao i ti, dijagnostika je ukazivala na ventil visokog pritiska nakon sto su se sistemom eliminacije zamenula pumpa precistilo sve, itd problem je ostao da bi na kraju mjenjanjem obicnog filtera za goriva problem bio resen
  2. sad sam proverio sta se desilo Ovo gumeni prsten sto sam naznacio strelicom je ispao, i papucica se jednostavno odvojila od cilindra ja sam sad vratio papucicu na cilindar bez tog, zavezao zicom smao da stoji do provg majstora? a sta mi je za raditi, da li asd trebam uzeti komplet cilindar zbog ovog ili?
  3. Evo upravo mi se desilo to da mi je propalo kvacilo do kraja! Vracam se malopre kuci, i kako je mrak dok sam menjao brzinu, pustio kvacilo normalno, lupnulo je nesto kod papucice. Naravno mislio sam da sam pustio papucicu onako brzo pa je lupnula od nesto! Nakon par stotina metara pokusavam da stanem ali nemogu da nadjem kvacilo WTF, ugasim auto i pogledam da se papucica zalepila skroz dole, pokusam da je vratim ide bez problema al u drugu krajnost, jos malo da udari u volan! Nema otpora nikakvog ni u jednom smeru! Set kvacila sam nameravao menjati ima vec neko vreme ali eto nisam stigao! Da gora stvar bude sutra je nedelja nista ne radi, voleo bih da cujem neko vase misljenje sta je moglo da bude?
  4. Evo ovako pocele su muke vec 5 dana, pa da krenem od pocetka da opisujem sta se izdesavalo. Presao put od nekih cca 100 km, sve normalno parkirao i ugasio; Dosao za 2 sata i auto nma sanse da upali, vergla i neposustaje ali znaci nikkve naznake da ce da upali. Dodju mi neki satro majstori i jedva ustanove da neradi pumpa niskog pritiska u rezervoaru ( otisao onaj prekidac u slucaju prevtanja auta da zaustavi dotok goriva u motor) Skinu ga i spoje direktno te dve zice, auto upali iz prve. Da napomenem da im je 2 dana ato stojalo dok nisiu to skontali, inace zaustavio sam se u jednoj provinciji pa me nepitajte za majstore i diagnostiku I krenem ja sav sretan nazad kuci, da dodjem i do prvog pravog majstora da provjeri to sve, ali nakon nepunog kilometra auto se ugasi i upail onu crvenu lampicu dizne :/ Upalim auto malo teze i nastavim, ali to e pocelo desavati bez pravila ili 2 puta na sto metara ili jednom u 5 km Jedino sto sam skontao da kada se ugasi ne mogu ga upaliti dok ne iskljucim kontakt, i dok se ne cuje neki relej kako kucne u djelu oko kasete auta Dodjem do sledeceg majstora koji ima cak i neku bosh diagnostiku, koji ga skopca i ispise mu hrpu greska sto su ov prethodni napravili, posle brisaja greska koja ostane je sldeca 1. upucuje da jedan grijac nije uredu, sto asm i sam skontao jer u zadnje vrijem blinka ona lmpica grijaca 2. Regulator pritiska dizela 3. ERG - koji je inace i blokiran Zamjenimo regulator pritiska, probamo auto i sve islo ok, dodjem do kuce cca 100 km ostavim auto i za par sati krenem niz neko brdo i opet se pocne gasiti, i svaki put se upla lampa dizne. Odem u ovlasteni fiatov servis, oni skopcaju na rg fiat diagnostiku i opet izabcje iste greske Zamjenuli su filtere, ocistili senzore zraka, pritiska i ne znam ni ja cega jos nisu, provjerili kontakte sad sve ok Skopcamo diagnostiku vozim 15.20 km sve ok, krenem kuci sam opet se auto ugasi, ali jako rijetko, najcesce se gasi dok je hladan i dok idem niz brdo Izvnjavam se zbog ovolikog posta, ali sam na ivici samoubistva a vlasnik sam fiata tek 3 mjeseca Sta mi je za raditi?? surta pet idem kod masjtora ostavicu ima auto pa da vidim sta ce biti!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...