Jump to content
FAS Goran

viktor mx

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About viktor mx

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 03/08/1976

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad
  • Interests
    Fiat automobili, KTM motorcikli, MX, SM, OFF ROAD...

Previous Fields

  • Garage
    Fiat novi Bravo 1.9 mjt (pre njega: FIAT Tipo, FIAT Bravo 1.8 GT, FIAT Doblo 1.9)
  1. Pozdrav Ima razloga za sumnju zbog mekšeg aluminijuma i ja sam se malo pitao iskreno da kažem. Zarad uštede na težini da kompromitujem sigurnost, u pravu si. Jedino ako nađem kvalitetan dur aluminijum onda ću se odlučiti za njega u protivnom čelik i bromiraje, šalim se bruniranje kao zaštita od korozije. Što se tiče konstrukcije ponavljam video sam ih na prodaju mislim da je neka Italijanska firma tj. njihov sajt u pitanju gde ima više vrsta u zavisnosti od debljine itd. Prednost im je da kad ih jednom montiraš ne moraš da ih skidaš već samo ide dole točak. Princip sa dužim šrafovima da idu kroz distancer mi se lično ne sviđa tj. primenio bih ga na manje debljine i to je pitanje. Princip sa duplim otvorima je dobar zato što je svaki element povezan za svaki i ne razmišlam dal negde (u ovom slučaju između šrafa i rupe u distanceru)ima zazora pa da vremenom stvori još veći zazor pa to da se odrazi na vožnju a na kraju i na sigurnost. U svakom slučaju hvala na sugestijama.
  2. Pozdrav Naravno prsten je u sklopu distancera tj.nije nezavisan element u slučaju da jeste on bi izgubio smisao poziciranja točka kod montiranja. Kad distancer spojim sa glavčinom on postaje sklop koji ne diram pri skidanju točka. Točak se vezuje za distancer preko novih četiri rupa na distanceru. Ima slika na nekom drugom forumu ili sajtu neke firme koja ih pravi (ima ih više, nije to neki specijalan distancer već uobičajena konstrukcija) ali Bog te pita gde je to, nisam zapamtio. Ako nađem pomenute slike postaviću ih. Poz...
  3. Pozdrav Četiri rupe za vezivanje distancera za glavčinu su bez navoja sa konusom pri vrhu a novih četiri otvora sa navojem bez konusa (konus je na felni)za spajanje točka sa distancerom. Naravno planiram prsten za pozicioniranje točka da stavim iako on ne trpi nikakvo opterećenje, neće škoditi. Kod gumi defekta će biti od pomoći pri montiranju točka pre zavrtanja šrafova. Za sve rupe se koriste isti konusni šrafovi za pozicioniranje i za veću kontaktnu površinu. Lepak za šrafove će mi poslužiti za čvrstu vezu glavčine i distancera da kad ih jednom stegnem na određenu kilažu ne dođe do njihovih otpuštanja usled rada. Za sad je sve to još samo skica u mojoj glavi a videću dal će biti nekih usputnih korekcija, već unapred razmišljam o jednoj n.pr. originalni konusni šraf će garant štrčati u odnosu na ravan distancera tako da ću u tom slučaju koristiti konusni-upušteni imbus ili upust i obični imbus sa niskom glavom za povezivanje glavčine i distancera ali otom potom. ovih dana ću se pozabaviti time. Poz...
  4. Pozdrav oktopode Puno hvala na odgovoru, pomogao si mi puno oko odluke s tim što sam dosta razmišljao oko najbolje varijante montiranja i odlučio sam se za sličnu varijantu kao sa skice ali sa malom izmenom. Pored konusnih rupa na distanceru za montiranje na točak uz pomoć originalnih šrafova dodaću i četiri nove rupe sa navojima za montiranje točka na distancer. Za čvrstu vezu distancera i glavčine koristiću neki od lepkova za šrafove, najverovatnije plavi loctite i tu nema odvrtanja bez zagrevanja elemenata, sigurno 100% znam zbog motorcikala. Jedino ću još videti dal mogu da koristim originalne konusne šrafove za povezivanje glavčine i distancer zbog debljine distancera od 15 do 20 mm. Možda će biti potrebni novi duži šrafovi ali otom potom. Materijal će biti Aluminijum, možda dur ako nabavim a debljina neće ići preko 20 mm zbog opterećenja ležajeva. Neko je u prethodnim obraćanjima pominjao sile i momente nek zna da je u pravu. Strugara imam extra tj. najverovatnije će to odraditi na CNCu. Sve to mogu odraditi za relativno male pare al nije ta peripetija zbog neke uštede već zbog toga što u ovoj zemlji čovek mora da se dovija umesto da lepo kupi gotov proivod i motira. Za novi Bravo još nigde nisam čuo da ima neko distance. Jel možda pašu od Stilo, time bi sve uprostio? Pozdrav
  5. Pozdrav oktopode Imas li nekih slika tih distancera pošto ih ima par vrsta u zavisnosti od debljine pa me interesuje koji su. Sta radi sa srafovima, pravi duže il je fazon duplih rupa, četiri rupe za zavrtanje distancera na glačinu a novih četiri sa navojem za točak? Hvala unapred
  6. ...pozdrav narode! Interesuju me distanci za novi Bravo, gde se mogu nabaviti, koliko koštaju, koja je idalna mera i šta da očekujem od njih osim izgleda? Viktor MX
  7. Pozdrav narode. Da vam se predstavim, pošto sam nov na ovom forumu. Zovem se Viktor i iz Novoga Sada sam. Dugogodišnji sam ljubitelj i korisnik Fiatovih vozila a od nedavno sam se obradovao novim modelom Fiat Bravo. Naglašavam novim pošto stari model sam posedovao i služio me hvala Bogu Ok al bilo pa prošlo došao je na red novi. Da ne dužim, ako imate neke sugestije oko održavanja, mogućih nedostataka na koje bi trebao da obratim pažnju, bilo šta rad sam pročitati. Unapred se zahvaljujem na njima. još nešto da ne zaboravim ako neko ima iskustva sa ksenonim za taj tip vozila slobodno neka mi piše sugestije a i chip bi mi lego možda ne odma al...Gde, kako, zašto. Još jednom unapred hval i toliko o mom prvom prestavljanju.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...