Izvinjavam se sto ponovo dizem ovaj topic ali citajuci sve ove vase postove u ovoj temi sam i dosao na ideju da i ja na mom punti MK2 1.2 8v odradim ciscenje kartera i poklopca ventila. Ono sta sam ja primetio jos prosle godine kada sam skidao kuciste filtera vazduha je da je oduska za iberlauf na poklopcu ventila bila skoro skroz zapusena kao i crevo koje se kaci na nju. Ocistio sam to medjutim i meni je bili sumljivo sta je unutra kada je takvo stanje na iberlaufu. Oci su mi se otvorile kada sam procitao ove vase postove. Doduse nikad mi se nije palila lampica za pritisak ulja dok je motor radio. Sa autom sam presao 10000 od kad sam ga uzeo normalno auto ko nov ispoliran unutrasnjost kao da nije vozen preso samo 120000 normalno +100000 sto sa i kasnije video u carinskom listu (221977). MIslim da nije zakucao jedino zato sto sam mu za to vreme cetiri puta promenio ulje i filter i to odmah kad sam ozeo pa posle 1000 pa na 3000 pa na 7000. Elem kada je majstor otvorio poklopac ventila to je bilo ono u stvari sto sa i sumnjao. Ugalj na sve strane. Karter takodje sito je uvlacilo ulje na mozda 1cm2 ili manje. odlucio sam da ne radim ispiranje motora i bio sa u pravu jer sa ovakvim naslagama sigurno bih napravio neku havariju. Sve je mehanicki ocisceno i ponovo namontirano nasuto novo ulje SELENIA KPE 5W40, normalno novi filter. A da svi semerinzi su otisli, pretvorili su se u kamen. Morao je da menja dihtun poklopca ventila, oring na bregastoj kod bobina, semering na bregastoj i radilice sa strane razvoda. Auto je bio mokar odozdole od ulja sve do zadnjeg mosta. I nije nesto preterano trosio ulje nesto ispod100g na 1000km. Ustvari to je curelo. Ostaje mi da naprolece, posto je i lamela na izdisaju, promenim set kvacila i semering na radilici do menjaca i bice top. By sawwa73 at 2012-09-18 By sawwa73 at 2012-09-18 By sawwa73 at 2012-09-18 By sawwa73 at 2012-09-18 By sawwa73 at 2012-09-18 By sawwa73 at 2012-09-18 Slike i nisu bas najboljeg kvaliteta ali vidi se o cemu se radi! Auto iz Italije sta reci. Ovo je generalni problem 99% automobila koji dolaze iz ove zemlje. Razlog neredovna zamena ulja!A da ovo nisam napisao autu je bio skinut termostat sto sam bio primetio prosle zime kad nije nikako mogao da postigne radnu temperaturu . Onda sam skinuo termostat bolje receno njegovo kuciste i imao sta da vidim. Gospoda Italijani su elegantno resili problem, pocupali su meh i sve ostalo je samo kuciste. Ugradio sam originalni BEHR-ov termostat i auto se preporodio! Preporucio bih svima koji kupuju auto iz ove zemlje da urade ovu intervenciju jer sa njom ce produziti zivot na svom autu bar za 100000 km.