Jump to content
FAS Goran

sawa

Members
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

  1. Izvinjavam se sto ponovo dizem ovaj topic ali citajuci sve ove vase postove u ovoj temi sam i dosao na ideju da i ja na mom punti MK2 1.2 8v odradim ciscenje kartera i poklopca ventila. Ono sta sam ja primetio jos prosle godine kada sam skidao kuciste filtera vazduha je da je oduska za iberlauf na poklopcu ventila bila skoro skroz zapusena kao i crevo koje se kaci na nju. Ocistio sam to medjutim i meni je bili sumljivo sta je unutra kada je takvo stanje na iberlaufu. Oci su mi se otvorile kada sam procitao ove vase postove. Doduse nikad mi se nije palila lampica za pritisak ulja dok je motor radio. Sa autom sam presao 10000 od kad sam ga uzeo normalno auto ko nov ispoliran unutrasnjost kao da nije vozen preso samo 120000 normalno +100000 sto sa i kasnije video u carinskom listu (221977). MIslim da nije zakucao jedino zato sto sam mu za to vreme cetiri puta promenio ulje i filter i to odmah kad sam ozeo pa posle 1000 pa na 3000 pa na 7000. Elem kada je majstor otvorio poklopac ventila to je bilo ono u stvari sto sa i sumnjao. Ugalj na sve strane. Karter takodje sito je uvlacilo ulje na mozda 1cm2 ili manje. odlucio sam da ne radim ispiranje motora i bio sa u pravu jer sa ovakvim naslagama sigurno bih napravio neku havariju. Sve je mehanicki ocisceno i ponovo namontirano nasuto novo ulje SELENIA KPE 5W40, normalno novi filter. A da svi semerinzi su otisli, pretvorili su se u kamen. Morao je da menja dihtun poklopca ventila, oring na bregastoj kod bobina, semering na bregastoj i radilice sa strane razvoda. Auto je bio mokar odozdole od ulja sve do zadnjeg mosta. I nije nesto preterano trosio ulje nesto ispod100g na 1000km. Ustvari to je curelo. Ostaje mi da naprolece, posto je i lamela na izdisaju, promenim set kvacila i semering na radilici do menjaca i bice top. By sawwa73 at 2012-09-18 By sawwa73 at 2012-09-18 By sawwa73 at 2012-09-18 By sawwa73 at 2012-09-18 By sawwa73 at 2012-09-18 By sawwa73 at 2012-09-18 Slike i nisu bas najboljeg kvaliteta ali vidi se o cemu se radi! Auto iz Italije sta reci. Ovo je generalni problem 99% automobila koji dolaze iz ove zemlje. Razlog neredovna zamena ulja!A da ovo nisam napisao autu je bio skinut termostat sto sam bio primetio prosle zime kad nije nikako mogao da postigne radnu temperaturu . Onda sam skinuo termostat bolje receno njegovo kuciste i imao sta da vidim. Gospoda Italijani su elegantno resili problem, pocupali su meh i sve ostalo je samo kuciste. Ugradio sam originalni BEHR-ov termostat i auto se preporodio! Preporucio bih svima koji kupuju auto iz ove zemlje da urade ovu intervenciju jer sa njom ce produziti zivot na svom autu bar za 100000 km.
  2. Ovo sa kod karticom znam ali postoji jedan problem, nisam je dobio pri kupovini auta, auto je inace polovan uvoz iz italije.
  3. Vec sam to radio jer kada sam stavio nov akumulator pocelo je sve isto da se desava. posle toga sam skinuo kleme i stajao je celu noc tako, ujutro probam isti problem. Akumulator je pun.Juce je bio jedan majstor prikjucivao ga je na komp i pokazuje gresku u kodu kljuca.Oba kljuca isto.Resetuje gresku ali se isto ponavlja.Nije nista uspeo da uradi. Cekam sutra drugog majstora pa cemo videti.
  4. Akumulator mi je bio na izdisaju. Pre neki dan sam zaverglao okrenuo je dva puta i nista. Sacekao sam 10 sec. i ponovio okrenuo je ponovo i odjednom su se upalila sva cetiri migavca sami od sebe i pocela je da se naizmenicno pali i gasi lampica kod kljuca. Mislio sam da je zbog slabog akumulatora. Zamenio sam i stavio nov ali sve se isto ponavlja. Migavci sva cetiri ne prestaju da rade motor vergla ali nece da upali i blinka signalna za kod kljuc. Auto ima naknadno ugradjen alarm. Ugradjivali su ga neki moji rodjaci i po njihovim instrukcijama posto su mislili da je do alarma iskljucio sam alarm izvadio sve djekove iz kutije da ga eliminisemo.Ali sve se nastavlja potpuno isto. Sta da radim. Da li ima neko slicno iskustvo.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...