Jump to content
FAS Goran

ivzaga

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About ivzaga

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 10/10/1987

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Punto Classic 1.2 8v dynamic
  1. Kupljen decembar 2009. Alu felne 15-ce, gume Michelin 185x55x15 (slike kad budem postavio letnje gume), zimske gume Michelin 175x65x14, sa čeličnim felnama. CD Sony BT 3700.
  2. @fiat driver gde si to nabavio? Treba mi za zadnje točkove, sa alu felnama. @Podvarak Nije to dobro. Prednji točkovi moraju uvek pre zadnjih da počnu sa kočenjem ako ne u isto vreme. To obezbeđuje stabilnost. Pored toga kada zadnji točkovi počnu kočenje pre - samim tim se prednji kraj kola malo "podigne" a to znači da kontakt točkova sa podlogom oslabi i samim tim trag kočenja se povećeva. Problem je i stabilnost.
  3. Na žalost i ovakve stvari se dešavaju. Odakle je došla varnica? Eksplozija pri punjenju auto-gasom U eksploziji prilikom točenja plina na benzinskoj pumpi "Eko" na novosadskom Bulevaru Vojvode Stepe juče oko 17 sati oštećena su tri automobila, ali povređenih nema. Vatra je veoma brzo lokalizovana i ugašena. Na lice mesta došli su ubrzo i pripadnici novosadske Vatrogasne brigade, saznajemo nezvanično. Po rečima očevidaca, vozač "punta" novosadskih registarskih oznaka je stajao pored svog automobila kad je iznenada došlo do ekplozije. Plamen je buknuo do visoke nadstrešnice, a tom prilikom ispale su i neke svetiljke s nje. Na "puntu" je izgoreo zadnji deo, unutrašnjost je oštećena i popucala su bočna i zadnja stakla, Vozač "Be- Em-Vea" koji je bio metar iza, munjevito je pomerio vozilo desetak metara unazad, na sigurno. Ipak, oštećena mu je hauba i otpao prednji branik. I vozilo "Novus" taksija je pretrpelo oštećenja jer je u trenutku detonacija bilo s druge strane aparata za točenje gasa. – Nije mi jasno kako tom čoveku nije ništa bilo, meni je šajbna pukla, ušao mi je plin ispod nje, a on je bio bliži eksploziji – objašnjava vozač "Be-Em-Vea". Vatrogasci su ovom čoveku predložili da startuje svoj automobil dok su oni još tu, za svaki slučaj. Okupljeni ljudi su komentarisali kako se eksplozija jako čula u okolini, kao da je grunula bomba. Inače, ovo se dešavalo u vreme dok je pripadnik protivdiverzione jedinice izviđao situaciju na mestu gde su pronađeni avionski projektili u blizini, s druge strane ovog bulevara. Vozač "punta", zatečen situacijom, stigao je samo da nam kaže da mu nije jasno šta se desilo i potvrdio da je punio gas, i dodao: – Morao sam da platim gas, a auto mi uništen. Na brojaču oštećenog aparata se vidi da je iscurilo 31,5 litar, a u bocu mi staje 30. Gas je curio i pomagao vatri – prokomentarisao je ojađeni vozač "punta" Izvor: "Dnevnik" Novi Sad
  4. @banjo1990 Mnogo pogrešno!!! Letnje gume, na temperaturama nižim od 7 stepeni, gube svoja dobra svojstva (zbog materijala od kojeg su napravljene) i postaju "bukvalno plastične". Znači i kada nema snega na putu, a temperatura je ispod 7 stepeni, letnje gume su mnogo lošije i od najlošijih zimskih guma. Pored ostaih parametara koji su tada loši najgore je po pitanju dužine traga kočenja. U zavisnosti od prozvđača, brzine i td. trag kočenja se produžava čak i preko 30%. Evo jednog od uporednih testova letnjih-za sve sezone-zimskih guma.
  5. U pitanju je punto MK2 1.2/8v Nova preporuka Fiata i Selenije za motore 1.2 8V je sintetičko ulje Selenija KPE 5w-40: http://www.flitalia.it/en/fl/content/view/162/258/
  6. Ni za jedan motor, a i ostalu mehaniku, nije dobro da ne radi 5-6 meseci. Makar na klocne...Ostaje skidanje i stavljanje akumulatora svakih 10-15 dana. Naporno.
  7. Može li neko da "okači" dijagram motora punto klasik 1.2 8V - obrtaji/snaga? Hvala unapred.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...