Jump to content
FAS Goran

ostres

Members
  • Content Count

    121
  • Joined

  • Last visited

About ostres

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 06/01/1979

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zemun
  1. I ja imam preporuku za jagodinca iz prve ruke, kvalitetno, povoljno i u roku
  2. Pozdrav drustvo, Nije me bilo neko vreme, posto sam se motorizovao kod drugog proizvodjaca, ali nadam se da necete zameriti i da ce te mi pomoci Treba mi za matorog neki auto, pa mi je u skladu sa budzetom Sei iskocio kao neka optimalna varijanta. Koliko vidim po forumu nema nekih tipicnih problema, tj. da neki deo na svakom primerku brzo strada. Autic bi prelazio max 5-6000 godisnje. Jedino sto me muci je da ce autic morati da podnosi malo prilicno loseg puta u selu, jeste svega par km ali ima dosta losih deonica, pa me zanima da li iko ima iskustva koliko mu je vesanje otporno? Ja sam radije za fabricki putnicku varijantu ali mozda Van verzija ima drugacije, tj. jace vesanje? Upravo zbog ovoga sam vise naklonjen Palio, koji je prakticno i pravljen za lose puteve, ali koliko sam procunjao po oglasima tesko da cu naci normalan primerak za 1600 koliko je neki max budzet.
  3. Navteq je izbacio mape za Grcku za neka vozila, tako da ce verovatno biti uskoro i za Lybru.
  4. Koga da ukinu - BF Goodrich? Sta radi korporacijsko poslovanje. Goodrich je bio dobrano uhodan na trzistu kad je Michelin nastajao.
  5. Ako je pod 2 tacna izjava, kada onda treba raditi ovo pod 4? Ako susac sluzi samo da skupi vlagu koja se zatekla u gasu prilikom punjenja, zasto onda sve fabrike savetuju da se on periodicno menja i na potpuno ispravnim sistemima.
  6. Glavni razlog sto sam je prodao je nedostatak dobrog majstora. Nasao sam jednog matorca, ali njemu je polako posao preko glave, tako da se zakazuje na nedelju dve, ali kad nesto uradi uradio je. Covek se zove Dane, servis mu je iza Killer auta 063/340-133. Svakako bi trebalo da odes do njega da resi to sto imas trenutno od problema i usput pregleda auto. Ako je limarijski zdrava, isplati se da je sredis, Croma je inace odlican auto.
  7. Vidi, ako karter nije kriv onda treba da menjas majstora, a i ako je kriv onda opet treba da menjas majstora jer to ne vidi. Prosto je, samo treba da stavi karter na ravnu povrsinu i pregleda. Da nije ostecen neki saf? Na Cromi se karter steze safovima sa granicom - odnosno steze se dok moze, ako majstor to ne zna pa steze na neko kilo moze doci do problema, ili ako je saf kraci (ostecen, nije originalan, ...). I meni je tako jedan majstor menjao dihtung pa je curelo na sve strane dok nisam otisao kod majstora koji poznaje Cromu i on mi je rekao to za safove, tako je i uradio i vise nije curelo. Mada dihtunzi su nesto sto je pametno kupiti u Delti. Ja sam menjao dvaput dihtung poklopca ventila, dok nisam treci put narucio u Delti. Bilo je par stotina skuplje ali je problem resen, s tim sto mi je dihtung kartera bio dobar i iz Ap sporta.
  8. Mozda je u ovom slucaju pametnije da posetite majstora, ako ste vec izmenjali dosta delova i niste resili problem to moze da ode u nedogled. C5 ima posebne kompjutere za razlicite delove vozila koje opet objedinjuje jedan centralni, tako da ovo moze da bude i brljotina u razmeni informacija do koje dolazi usled nekog loseg kontakta na samom senzoru ili u instalaciji.
  9. Lancia obnovi gradivo 2.5 V6 160 konjica - ozbiljna zverka.
  10. Imas na forumu okaceno uputstvo na ruskom - ima dosta slika tako da ne moras da znas ruski. Koliko se secam skida se cela tabla, ali kod nje to i nije neki problem samo treba vremena i strpljenja.
  11. Ne moze saf na saf, a pretpostavaljam da si na to mislio. To znaci da ce prebacivanje da kosta. Kompletna instalacija, senzori, kompjuter, menjac,..., pa plus za ruke nekome ko to zna da uradi sto ce mnogo da kosta, ili malo da kosta da platis nekome ko misli da zna to da odradi, al ce onda da kosta kasnije... Jel te muci potrosnja ili registracija? Ako je potrosnja, bolje ugradi plin nego da sakatis auto. Ako je rega, sta da ti kazem,... Greota brate u svakom slucaju, od raketle da pravis kociju.
  12. Kad se skida karter mislim da mora da se raskaci senzor radilice i lambda sonda, pa eto teme za razmisljanje.
  13. Ja isto smem da potpisem da je cista sabotaza u pitanju. Nek mi ameri posalju svoje Toyote i ja cu da ih vozim bez problema Salu na stranu, ugrizli su ogroman komad trzista i sada to mora da se suzbije, jbg.
  14. Pa vidi 1.6 je sa sitnim nutom a 2.0 sa krupnim nutom, ali moze da se ubudzi Salim se, naravno da moze da se spakuje bez problema ali prebacujes sve iz motornog prostora. Menjac bi trebalo da odgovara s tim sto su za 1.6 kraci prenosni odnosi pa ces dobiti bolje ubrzanje a nizu max brzinu i verovatno ce preko 140 km/h biti previse bucna jer ce vec uci u visoke obrtaje. Mislim da mozes da dogovoris sa bilo kojim placem polovnih delova da ti prebace motor. Mozda cak i pristanu da uzmu tvoj motor za neku cifru.
  15. ostres

    Gde izvaditi novi pasos?

    I kako to izgleda - moras da stojis u redu sve vreme ili ima gde da se sedne a ljudi pamte kako ko dolazi? Ja isto treba da vadim pasos pa me muka hvata na samu pomisao. Dodje mi da zaboravim more ove godine, valjda ce se do sledeceg leta smanjiti guzve, ipak nas ima konacan broj u zemlji

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...