Jump to content
FAS Goran

Joker

Members
  • Content Count

    185
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Joker last won the day on July 10 2018

Joker had the most liked content!

About Joker

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 09/24/1962

Contact Methods

  • Website URL
    http://jokerstraps.etsy.com

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Garage
    Kamiq Ambition 1.0 TSI DSG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zaista nema potrebe nikoga ubeđivati da treba da kupi paket pomoći na putu. Najbolje da nikada ni ne treba. imao sam svoju šlep službu 4 godine, i znam koliko šlep može da košta i da to mogu da budu ozbiljni iznosi. I naravno onda kreće a da sam platio paket pomoći to me sad ne bi koštalo toliko .......itd. Prethodni post se odnosio na to da pomoć na putu (naravno) važi i za saobraćajnu nezgodu, tako da nema nikakve veze što je auto nov, održavan sve tip top. Može da se naleti na odron, probiješ karter i nema dalje vožnje. Moj savet je da treba uplatiti. Ja to posmatram kao sastavni deo registracije vozila. Ali naravno svako uradi kako misli da je za njega najbolje.
  2. Da li se pomoć na putu odnosi samo za kvar ili i kod saobraćajne nezgode? Šlepanje vozila koje je oštećeno u saobraćajnoj nezgodi 200-300km košta dosta.
  3. pratim ja temu, Potpuno je isto. Kupio si vozilo kojem je uvećana cena lažiranjem kilometraže.
  4. Znači ne bi te tangiralo ni da ti u salonu platiš novo vozilo a dobiješ vozilo koje je prešlo 20k km i vraćeno na nulu, pošto je sve u redu?
  5. A ima i drugih sistema da se navuče kupac. U oglas napišeš manju kilometražu, na primer. Po meni je i to prevara.
  6. Ja sam neki dan primetio da mogu da kreiram digitalni sertifikat u nalogu na skoda connect sajtu.
  7. Interesantan tekst, pogotovo ovaj deo, pošto neki članovi foruma tvrde da se vraćanjem km ne ostvaruje veća zarada Kada kupite automobil sa lažnim očitavanjem kilometraže, preplaćujete (približno 25 odsto). Na kraju ćete platiti još više za popravke. Znači ništa od onog sve je već promenjeno i sad samo sipaj gorivo i gas Koje zemlje imaju najveći procenat automobila sa lažnom kilometražom? Statistike pokazuju da obično provedemo tri do pet godina vozeći isti automobil. To znači da postoje dve ili čak tri prilike da nas prodavci prevare u jednoj deceniji. Dakle, koliko je danas zaista rizično kupiti polovan automobil? Ispostavilo se da odgovor zavisi od zemlje u kojoj živite, piše Carvertical. Za početak godine, ovaj sajt je odlučio da otkrije kako učestalost vraćanja kilometraže varira od zemlje do zemlje. Tako je sproveo istraživanje, posmatrajući približno 900.000 izveštaja o istoriji automobila prikupljenih tokom 2021. Konkretno, baltičke zemlje kao jedinica imaju najgore brojke na osnovu otkrićaovog sajta. Letonija je na prvom mestu, sa preko 24 odsto proverenih vozila koja pokazuju znake neovlašćenog otvaranja odometra. Ne zaostaju ni Estonija i Litvanija, koje zauzimaju treće i četvrto mesto. Doduše, baltičke zemlje su malo tržište. Kada je reč o velikom broju vozila sa ovom vrstom prevare, trebalo bi da se pogleda dalje na istok i jug, na zemlje poput Rumunije (drugo mesto), koja ima stopu vraćanja kilometraže od skoro 20 odsto, kao i na Rusiju i Ukrajinu. Takođe se ističu Poljska (12 odsto) i Mađarska (14 odsto), kao i Češka, Slovačka, Slovenija, Hrvatska i Srbija, gde oko 10 odsto svih automobila ima vraćenu kilometražu. Ovaj problem je manje rasprostranjen u bogatijim zapadnoevropskim zemljama, gde ljudi imaju tendenciju da kupuju novije automobile. Ipak, problem je i tamo učestaliji nego što većina misli. Koliko je skupa prevara lažne kilometraže? Problem kod prevara kilometraže je što je to "tih", ali skup problem. Prema podacima Evropske komisije, prevara sa kilometražom uzrokuje štetu od oko 9,6 milijardi evra godišnje. Mnogi polovni automobili u istočnoj Evropi dolaze sa tržišta Nemačke, Francuske, Belgije, Holandije i Italije. Čak od 30 do 50 odsto ovih automobila koji se prodaju preko granica imaju lažnu kilometražu. I dok je ekonomsku štetu teško izračunati, mehanizam je prilično jednostavan: - Kada kupite automobil sa lažnim očitavanjem kilometraže, preplaćujete (približno 25 odsto). - Na kraju ćete platiti još više za popravke. - Biće vam zaista teško da prodate automobil u budućnosti. Kako izbeći automobile sa vraćenom kilometražom? Nažalost, nema osnova da se veruje da će prevara sa odometrom postati manji problem u 2022. godini i kasnije. Ovaj vid prevare je teško kazniti, kako zbog toga što je krivce teško pronaći, tako i zbog toga što kazne nisu baš česte. Ovde, opet, vidimo razliku između zapadne Evrope, gde je pomeranje brojača kilometara unazad ozbiljan zločin i vlasti su sposobnije da ga sprovedu, i istočne Evrope, gde to jednostavno nije toliko strašno. Zbvog toga, najbolje za kupca je da uradi proveru istorije automobila. Ako pogledate broj šasije bilo kog automobila, možete videti kako se njegova kilometraža menjala tokom vremena. Ovo će vam pomoći da izbegnete prevarante i izaberete samo automobile sa stvarnim očitavanjem brojača kilometara. S obzirom na nedostatak čipova koji muči proizvođače automobila, tržište polovnih automobila će verovatno biti popularnije nego ikada, pa je dobro biti spreman na sve trikove koje vam prodavci mogu pripremiti. Preuzeto sa: www.021.rs
  8. Sa DDORom znaš na čemu si, tj. kolika ti je vrednost vozila u momentu zaključenja osiguranja. Ta vrednost svakim danom je manja. Kod Dunava ne znaš koja je to vrednost, da li je milion dinara, da li je više ili manje. Ako rade po katalogu AMSS možda radi neke orijentacije da vidiš koja je trenutna vrednost u katalogu tvog vozila.
  9. Upravo to. Svako drugo menjanje radi u ovlaštenom, a skine 20k km na 20k km odradi kod majstora na 40k km skine na 20k km odradi u ovlaštenom itd. A ti imaš servisnu istoriju
  10. Davno je odgovoreno, ali eto reklamna kampanja je ponovo krenula na forumu, ide leto možda bude novih članova. Pa da citiram odgovor od pre dve godine
  11. Da, zato i uzimam AMSS. 150€ u inostranstvu je jako malo za šlep službu. I za Srbiju 80€ neka računa samo km kada je auto natovaren to je max 100km (ne znam tačno cenu km koju obračunavaju)

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...