Jump to content
FAS Goran

Vidankv

Members
  • Content Count

    54
  • Joined

  • Last visited

About Vidankv

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 07/03/1972

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Kraljevo
  • Interests
    ...to move in space with minimum waste and maximum joy!

Contact Methods

  • Skype
    vidankv

Previous Fields

  • Garage
    Tomos 3M
  1. Auuu kolega srecan rodjendan.Doci cu na koka kolu sutra.Sve najbolje ti zelim!

  2. ....a zašto mislite da je nemoguće da zakuje menjač?Popravka je moguća ali većina u tom slučaju pribegne "lakšem" rešenju-otpad....pozzzz!
  3. ........naravno da može da se nađe...ja sam ga menjao skoro(tačnije remontovao celu pumpu)....samo da te "obradujem" da košta 250 evra.....za sve dalje info na PP.........pozzzz!
  4. ...teško da je do brave.....moguće da je do senzora na zamajcu.Probajte dijagnostikom da isčitate greške kako bi manje lutali....i proveri sve mase...pozdrav!
  5. ....a zamisli onoga ko prodaje auto da ti kaže:"....vozio ga nadrkani klinac od 18 ljeta,nikad ispod 150 na sat niti ispod 7000 obrtaja".....sigurno bi pomisli kako se radi o extra očuvanom vozilu čiji je motor tek razrađen pa jedino sada ostaje tebi da ga voziš i uživaš u vožnji.....inače te priče preprodavaca mogu da budu tako spektakularne da bi ladno mogao da napišeš scenario za kakv film......prosto je neverovatno koju količinu gluposti i budalaština su kupci automobila sposobni da progutaju....svojevremeno,kada sam jednog preprodavca upitao "pa gde će ti duša?" samo mi je kratko odgovorio:"pa nisam ja našao njih nego su oni mene našli".........pozzzz!
  6. ....to je najlakše što možeš da uradiš-zameni filter klime......dijagnostika bi trebalo da prijavi kvar na toj klapni a moguće je ispitati actuator testom.....postoji još jedna opcija a to je osnovno podešavanje(Basic Setting) tih klapni....pozzzz!
  7. Ništa nije problem ukoliko postoji jaka volja......da je veliko cimanje-jeste,instalacija je druga i treba poprilično strpljenja da se sve poveže a da "fercera".......pozzzz!
  8. Prvo da razjasnimo:imaš li ti karburator ili monopoint ubrizgavanje?.......po priči rekako bih da je u pitanju monopoint....pozzzz!
  9. Niti se menja niti se čisti......po defaultu bi trebalo da je gorivo čisto pa samim tim i nema potrebe za filterom....e sad,kad se pređe sa ove strane te evropske zavese situacija i nije baš tako sjajna po pitanju goriva(a i svega ostalog) ali to onoga ko je projektovao auto baš i zabole......zato nije loše,barem jedan put godišnje,u rezervoar dodati aditiva za odstranjivanje vode iz goriva......pozdrav!
  10. Ono na šta prvo treba obratiti pažnju je sam isparivač tj membrana u njemu......i iz orginala teško da "preguraju" više od 50 hiljada km a još ako se auto većinom vozi u lokalu radni vek se skrati i na 30-35 hiljada km.....drugi,najčešći razlog tolike potrošnje je sam odnos plin/vazduh koji se u većini slučajeva poveća u korist vazduha a samim tim na štetu plina.....dakle DOBRO proveri da li negde ne falšira vazduh.....naravno i pre svega(a mislim i da nije potrebno napominjati) je to da filter vazduha i svećice moraju biti u perfektnom stanju....pozdrav1
  11. ..........najverovatnije....mada bi valjalo i bravu da proverite!.......pozzzz!
  12. Prvo: ako imaš problem SAMO na plinu nije problem u karburatoru nego u plinskom uređaju!.....inače,ti Weberi koji su se ugrađivali na Tipa (1.4 i 1.6) su savršeni. Naravno da tokom exploatacije zahtevaju reparaciju ali se bez problema vraćaju u gotovo fabričko stanje(pod uslovom da nisu mehanički oštećeni).....bilo koji drugi carb da staviš sigurno ćeš pogrešiti....zato nađi dobrog i dovoljno strpljivog majstora......pozdrav!
  13. .........još jednom napominjem:takve situacije je jako teško uloviti!.....na sličan način me je NAMUČIO Scenic koji je tresao samo u rikverc,1m pošto kreneš a zezao je gornji nosač motora.......postoji par "trikova" koji mogu da pomognu u lociranju problema:polazak pod ručnom u rikverc,proba u radionici koja ima malo duži kanal i sl.......druga stvar koja "bode oči" je podatak da problemi počinju posle zamene seta.....hmmmm,......mislim ne treba biti paranoik ali,iako je Valeo u pitanju,koliko si siguran u orginalnost ugrađenog seta?.......i da.....lepo ti je majstor rekao da "kod njega" nema reparacije menjača samo nije mislio na sebe već na menjač....veruj mi da greši-itekako je moguća reparacija menjača samo većinu mrzi(ili ne zna) to da radi pa je najlakše rešenje-otpad.Ruku na srce ta solucija ume i da bude jeftinija......pozzzz!
  14. ......ume da bude jako nezahvalno i teško tačno dijagnostikovati uzrok te vrste kvara......kako trese,gde,kojim intenzitetom??.....odgovora može biti dosta počev od svih nosača,poluosovina,zglobova,seta kvačila,možda i delova prednjeg trapa,itd....na kraju se ne isključuje i mogućnost da je i sam menjač riknuo tj njeka njegova komponenta.Delove za menjač(pogotovo Fiatov) je moguće naći pa postoji i mogućnost reparacije......na kraju postavlja se pitanje ko snosi troškove pogrešne dijagnoze?........pozzzz!
  15. Budi oprezan!....sve to može,u izvesnoj meri,da ošteti lak i boju.....možda ne odmah ali ume neprijatno da iznenadi posle par dana i par pranja auta....MilanLaki ti je dao dobar predlog(TurtleWax-Tar&Bug remove).Nikako ne koristi neke oštre sunđere i sl. a najbolje je da koristiš vunenu krpu ako već uz proizvod ne dobiješ namensku krpicu........pozzzz!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...