Jump to content
FAS Goran

boskicthebrain

Members
  • Content Count

    44
  • Joined

  • Last visited

About boskicthebrain

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 11/05/1985

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    NS
  • Interests
    trcanje

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Multipla 1.9 JTD

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Naravno da mozes relativno jeftino (10ak jevreja cini mi se) da napravis obicnu kopiju, al to ti je cisto bacanje para. Ja sam dobio takav kljuc uz auto i nicemu mi ne sluzi. Ima nas mala armija, cekamo da Dovla istestira Ja bih voleo kad bismo se skupili pa da kolektivno kupimo te blanko kljuceve, ako nista da platimo manju postarinu za njih, a svakako cemo ih na istom mestu morati preuzeti - kad budemo kopirali i kodirali kljuceve...
  2. http://www.alibaba.com/product-gs/355755122/T300_Car_Key_Diagnostic_Tool.html
  3. Probao sam da prikljucim aparat na moju Multiplu (JTD 2001 god.) i tražio nam je petocifreni pin kod. Budući da sam kao totalan dunster kupio auto sa samo jednim ključem i bez kodne kartice i pin koda, da li mogu taj kod nekako drugačije da saznam? Da li je moguće to otkriti po broju šasije ili tako nekako?
  4. Sjajne vesti I ja se javljam da učestvujem! Istina, tek za jedno tri nedelje dolazim do Beograda...
  5. Pozdrav, mogu da kažem da sam se totalno prepoznao u ovoj priči! Takođe me auto koštao 3800e + sređivanje i popravke -> za oko 5k sam dobio auto u vrlo dobrom stanju. Takođe je JTD i zaista sam prezadovoljan. Prešao sam 2000km na godišnjem odmoru bez i najmanjeg peha sa autom. Vozio sam se Bosnom i Hrvatskom po brdima i po nešto autoputa, i prosečna potrošnja je bila 5.3 l/100km. Ovo je po mom mišljenju VRLO dobro! Ja sam isprva bio vrlo zabrinut što me to početno servisiranje toliko koštalo, i veliki servis me takođe koštao 360e, tako da sam se sad pomalo utešio da nisam totalno odran Što se CNG-a tiče, takođe mislim da je vrlo interesantno rešenje, ali sam se ipak odlučio za JTD varijantu zbog (ne)dostupnosti goriva... Jednostavno na ovim prostorima ima premalo pumpi, pa šta mi vredi ušteda na tom gorivu ako nemam gde da ga sipam?! Jedina mana u preglednosti ovog auta bi bila od naslona za glavu prednjeg i zadnjeg srednjeg sedišta, a to se lako rešava spuštanjem oba kad nema potrebe za njihovim korišćenjem. Udobnost je neverovatna. Nisam mogao da verujem da je ovo Fiat... Od sledećih ulaganja mi treba rezervni ključ i letnje gume
  6. Kad stiže sprava? Zna li neko koliko košta blanko ključ b356 2?
  7. Ja sam za obe varijante, mada bih iskreno radije da kopiram i daljinsku bravu... Ajd da se jave zainteresovani pa da vidimo sto nam je ciniti
  8. Ja sam kontaktirao lika u Šapcu i rekao mi je da nema daljinac ključeve, već da je kopiranje običnog kodiranog 6k5... Ja sam iskreno više zainteresovan za aparaturu nego da dajem 100+ evra za kopiju jednog ključa... Ako bi se udružilo nas par sa ovog foruma, to bi moglo da bude i više nego isplativo, ako možemo da nađemo uređaj
  9. Kad sam se vracao s posla sve normalno. Nikakvih problema ni cudnih zvukova. Verovatno cu sutra posetiti majstora prevencije radi... Ovo je moj dosije x i samopopravljanje kao sto je Dovla imao
  10. Jutros kad sam isao na posao, najnormalnije krenuo i nista se nije culo sve do jednog mesta gde imam siroku krivinu na levo. Posle krivine samo odjednom pocinje da se cuje brujanje kod zadnjeg desnog tocka, ali samo ako dodajem gas! Ako pustim, sve normalno. Izlazim smesta da vidim sta ne valja, sve izgleda ok (a sta i mogu tako da vidim?!) Nastavljam dalje, a ono i dalje bruji i tako do prvog semafora. Kad sam stao osetim da smrdi nesto, kao na topljenu plastiku, ne znam bolje da opisem miris. Opet stajem sa strane, navezem auto na bankinu desnim tockom, pipam gume, nista nije vruce, plastika se vise ne oseca. Nastavljam dalje, auto opet isto. Bruji kad dam gas, i tako sve do novog skretanja u sirokoj krivini na levo. Posle tog mesta zvuk opet prestaje - ili ja vise nisam siguran da li ga cujem... Sta to moze biti? Zadnje lezajeve sam menjao pre zime. Sneg koji se zaglavi u blatobran ne sme da napravi trenje od kog bi smrdila plastika, kocnice najnormalnije rade, auto normalno vuce. Kakve veze ima ubrzavanje sa zadnjim tockovima?!
  11. A koja je onda tacno ova oznaka cipa? (osim sto znam da je druge generacije...) Radije cu da potrazim aparaturu kao ti nego da dajem nekome 10k+ dinara.... Koliko nasi deraci koze s ledja traze za kopiranje ovakvog kljuca? Zna li neko?
  12. Pozdrav! Isto pitanje kao i vecina ovde. Jedan kljuc imam kodiran, sa daljinskim, nemam cip karticu. Rezervni kljuc nije kodiran pa nicemu ne sluzi. Auto je Fiat Multipla 1.9JTD 2001. godiste. Na kljucu pise B365, i na plasticnom kucistu EC. Slike kljuca @Dovla Mozes li molim te proveriti da li mozemo kopirati ovaj kljuc sa tvojom aparaturom? Koja je procedura sa kupovinom blanko kljuca?
  13. Sta, sad ne sme devojka vise da vozi moj auto?! Pfffffff... A sta ako se ozenis, pa se mozda i razlicito prezivate? Svejedno joj treba ovlascenje?
  14. Ili bar da mozemo da koristimo pozicije umesto oborenih svetala...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...