Jump to content
FAS Goran

hisd

Members
  • Content Count

    128
  • Joined

  • Last visited

About hisd

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 04/27/1988

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Republika Srpska

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Tipo
  1. Slazem se sa gore navedenim postom,takodje problem moze biti i u senzoru temperature rashladne tecnosti, da ne daje prave informacije pa ler brljavi...ugl. trebao bi prvo na dijagnostiku da pogledas da li izbacuje neke greske.Mislim da ima dzek za istu...
  2. Pa sada ako nema promjene kada otkacis konektor sa davaca onda bi trebalo da je do njega ili bar simptom da konkretno sa tim senzorom nesto ne stima.Ako imas multimetar najbolje bi bilo da ga premjeris a mislim da za taj senzor otpor treba da bude 290-380 oma na 80c zagrijanosti motora.To ti je najjednostavnija solucija ili dijagnostika, da ne kupujes bzv...
  3. Trebalo bi da je iza, na usisnoj grani ili negdje u blizini.Pretezno je plavi konektor.
  4. Bio sam kod majstora i utvrdio je da je ljevi amortizer otisao procurio a i vjerovatno lezajevi amortizera kao i solje pa me zanima pre nego sto to pocnem da radim da li moze to izazivati te simptome,tezak volan,pruzanje otpora u krivinama kao i nestabilan volan ljuljanje preko neravnina,bez stabilnosti ikakve...
  5. Vidjecu ovih dana,sada mi je auto na servisu zbog limarije imam neke radove pa cu to da sredim...ugl ako je imao neko slicno iskustvo neka napise kkao je rjesio.I ja jedino jos sumnjam na letvu ali prvo cu zadnje felge prebaciti na prednje da vidim hoce li biti promjene neke
  6. Ni meni nije jasno.Opet sam maloprije vozio isto se desava.Nekad tezak nekad lagan volan,nekad ne mogu smotam u krivinu pa moram usporiti malo...primjetio sam da se u mjestu kada malo volan okrecem prvo okrece felga pa onda guma krene...ne znam da li tako treba.
  7. Stajale su u podrumu od novembra u naelonu jedna pored druge.Dimenzija je 165/65/14 a fabricki se duvaju na 2.0 bara.Napominjem kada sam te gume uzeo proslog ljeta nove isto mi se desavalo posle montiranja,kasnije se smirilo...Nisu bile na felgama.
  8. To sam prvo uradio,gume su na 2.1 bar obje.Inace kada su stojale bile su skinute sa felgi pa su prilikom montaze morali duvati a nije proslo neko vrijeme da bih sumnjao da pustaju.
  9. Pa nisam siguran zasto se to desava,mozda je neko bolje upucen u tu problematiku,da li ima veze sa samim sacem i pritiskom izduvnih gasova pri vecim obrtajima ili..stvarno ne znam.Nije ta tromost toliko izrazena na velikim brzinama,samo malo duze treba da ubrza ali je skroz mizerno cak i nezamarljivo ako ne obracas paznju od starta na to.Kad bi me neko opet pitao da li da ga skinem ja bih isto uradio...
  10. Skinuo sam ja katalizator tj.povadio sve iz njega jer se je jedan dio sasuo skroz pa je zvecao dok je ostatak malo bio i zacepljen.Iskoriscen je isti lonac od katalizatora samo sto je otvoren i unutra je postavljena jedna cijev tzv.prigusnica radi zvuka.Sto se buke tice nisam primjetio nikakvu razliku,cak sticem utisak kada dam gas,malo bolje onako zuji motor,ljepse.U pitanju je isto Tipo 1.4 ie.Bolje vuce u nizim obrtajima,prohodniji je a potrosnja je ista.Jedino je malo tromiji pri visim obrtajima ali to je neznatno.Nece paliti nikakav check jer je sonda ispred kat.
  11. Da,bas je izrazeno i uopste nemam orjentaciju koliko treba smotati volan u odredjenim situacijama i kada ce ici tesko kada ne.Ne osjetim uopste tockove kako treba.Rotirao sam i ista stvar se desava,nista se nije promjenilo.Gume su ravnomjerno potrosene,ugl.jos su kao nove jer nisam puno presao sa njima.Godina proizvodnje je po dotu,maj 2013.Razlika u starosti guma je par sedmica.
  12. Skinuo sam zimske gume sa prednjih felgi i montirao ljetne gume koje sam vozio jednu sezonu i cim sam izasao iz servisa volan je postao jako tezak,kao da gume nisu uopste naduvane.nemoguce je motati i sa dve ruke.Napominjem da nemam servo i da su alu.felge u pitanju....vuce jako u ljevu stranu a u desnu tesko mota i posle nekog ugla okretanja smota lagano do kraja u desno....skroz cudan osjecaj za volanom.Posle krivina volan se nekada nece vrati u do kraja u srednji polozaj nego ga moram ja vratiti.Taj problem sam imao i kada sam prosle godine montirao nove te ljetne gume a prolem je posle nekog vremena prestao.Sa zimskim gumama nije bilo nikakvih problema.Pregledao sam trap,isao na centriranje,sve ispravno...balans guma dobar nisu deformisane. Da li je neko imao slicnih problema i kako ih je rjesio jer ne znam odakle da krenem kada je kako kazu sve u redu sa trapom a i felgama...Dimenzije su fabricke i zimskih i ljetnih guma.
  13. Trebalo bi da ima,opet zavisi od modela.Ja na tipu nemam klasicni filter nego neki precistac ispod maske brisaca a kod tempre se nalazi ispod suvozacevih nogu tj,kasete... Sto se tice pozadinskog osvjetljenja dugmica klime...imam isti problem,sijalice ispravne ali ne dobija komandu na dzek.Majstor mi je jednom prilikom rekao da je to do same rucice prekidaca svjetala jer se i ti osvjetljenje klime pali samim time.Da li je do toga,do kontakta ili ko zna cega nisam utvrdio.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...