Jump to content
FAS Goran

kokot007700

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About kokot007700

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 09/20/1991

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Danilograd - CG

Previous Fields

  • Garage
    FIAT BRAVA 1.4 12v
  1. E ovko ako mogu da dam predlog, kad već dovodiš + i - onda ti grijač nije neki veliki problem. Kupiš onaj set za reparaciju grijača (ono tečno srebro) i samo nacrtaš grijač sa unutrašnje strane i eto ga.
  2. nezustavljiv, misliš li na crijevo koje služi za topli vazduh, kači se na onaj limeni pokrivač izduvne grane? Jesi li to crijevo okrenuo ka naprijed?
  3. Uradio sve. Svi rade, potrošio sam cijelu bočicu onoga srebra, bilo mi je oko 30tak prekida i to su neki bili po 10 cm. Ali uspio sam to sve da sredim .
  4. Mislim da ću Wurth prije nać' ođe u Podgoricu, nego taj drugi. a znam da neću pogriješit, ali pitah pošto vidim mahom svi gore koriste Loctite. Možda zbog cijene jer je Wurth daleko najskuplji što se tiče hemije, ljepila, ulja, itd.
  5. Vidim da je tema stara oko godinu dana, puklo mi zadnje staklo i morao stavit polovno, ali na njemu sve niti isprekidane , bih opet da ih povežem. Sve ste gore lijepo objasnili, samo imam pitanje koje sredstvo da uzmem Wurth ili Loctite? Mislim ima li ko da mi kaže koje je bolje, jer ja inače koristim Wurth hemiju i ovo što sm do sad koristio bilo je OK, pa me interesuje je li Loctite bolji. Pročitah neđe gore da je to isto samo drugo pakovanje. Hvala unaprijed
  6. Ne svijetli mi lampica od elektronike. Moguće da ga nije dobro nazubio jer taj nije mehaničar nego električar, pa je neki njegov drug popravljao moga FIATA (od tada ima oko godinu i po dana). A pored ovoga što mi troši, ujutro kad ga upalim (da ne diram gas) onda jedva da radi na ler, samo što se ne ugasi, a kad mu dam gas i puštim on na ler radi na 2000 rpm i kad se ugrije ne padaju obrtaji , a kad otkačim ono plavo termotijelo od suha ono ista stvar . Najrdije bi a zapalio da znam da ga nemam . Ako neko zna što da radim neka pomaže.
  7. Imam Fiat Brava 1.4 12v '96god. , imam dosta problema sa ovim autom, kad kažem problemi mislim na potrošnju, neravnomjeran rad motora i sl. Auto je vozila majka a ja sam ga od skoro uzeo pod svoje. problemi su počeli kad je auto bio kod nekog nazovi majstor koji je makao katalizator a usput mu je i prezubio zupčasti, od tada auto više nije isto i troši kao ludo, 12-14 litara na 100km. Moje mišljenje je da je zbog nedostatka kataliztora lambda ne može da šalje ispravne podatke, i da je smješe u cilindru prebogta. Inače do ovg kobnog odlaska kod majstora auto je bio odličan, i trošio oko 8 litara(lokal), 6litara (otvoreno). Dosta sam čitao o varalici lambda sonde, mislim da bi mi to pomoglo, samo ne znam kako da dođem do nje. Ako neko zna neka kaže.
  8. sipao sam prah, ali davno ima više od 2 god, gledao sam to crijevo, i nije bilo začepljeno nidje.
  9. bila crkla pumpa od vode. to je bio problem. a sad imam još dosta nekakvih problemčića, koji NISU uzrokuovani kvarom pumpe za vodu. polako ih rešavam, ima da napravim malu formulicu od mog fiata.
  10. Nije hladnjak uopšte problem, to što curi više manje nije bitno jer ovako vozim evo skoro 2 godine, i nije potreban novi hladnjak, Mislim bilo bi dobro da riješim to, a viđeću to za taj šaraf dolje ima li ga. To ću sve pogledat sjutra pa se javljam. Hvala vam puno svima . laku noć
  11. Majstor mi je rekao da mi ne otvara termostat, i da zbog toga nabija pritisak. Daj Bože da bude to. Ne sipam česmovaču nikada, destilovanu uvijek. Kako da ga odzračim? Ima jedan šaraf na hladnjaku (u lijevom gornjem uglu), i jedan takav na crijevu koje ide ka radijatoru za grijanje, pa na koji od ta dva? probao sam da ih otvorim dok motor radi ali ne izlazi voda . Mislim trebalo bi da izađe vazduh, i kad počne da izlazi voda da zatvorim , ali ništa od toga.
  12. Tečnost za hlađenje (u mom slučaju ovog ljeta voda), curi na hladnjaku jer je pukao neđe malo, i nedjeljno dosipam pola litra do litar, ali danas mi je skroz iscurela, i to kroz cep, onamo gdje se voda i sipa. Sad kad ja hoću da uspem vodu, a nema je u onim crijevima (vidio sam kad ih stiskam da nema u njima ništa), ona neće da prođe već samo stoji u onoj posudi, a kad upalim auto ona počne da preliva cep, a temperatura motora stalno raste. Što da radim zna li ko? inače auto je BRAVA 1.4 12v.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...