Jump to content
FAS Goran

ljube-kugla

Members
  • Content Count

    65
  • Joined

  • Last visited

About ljube-kugla

  • Rank
    Regolari

Recent Profile Visitors

2827 profile views
  1. ...imam ovakve 4x100 i bez problema su na 4x98: http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=50051 Ovde su letnje gume 195/50/15 i 205/50/15 steta bi bilo voziti ih zimi zbog soli jer bi matirale brzo. djuture sa solidnim gumama ih cenim 250e bez guma 200e
  2. prodajem ili menjam polirane felne sa mog auta,''WSL'' 7Jx15'' 4x100 centralna rupa oko 65mm a prsten je 58.5mm, sa gumama Hankok 195-50-15 napred i Maxxis 205-50-15 pozadi, gume su solidne Zimi nisu vozene,sad su malo zamucenog sjaja mada ovakvima ne treba nikakvo odrzavanje samo cistom krpom se prebrisu,za visoki sjaj mora svakih par dana da se polira sa filcom,brusilicom i belom kredom. Interesantno je da su felne izuzetno jake,za dve godine nisam ni jednu iskrivio a vozilo se. Vozene su i prilicno brzo,mnogo preko ogranicenja i nisu tresle. Radje bi se menjao uz neku skromnu doplatu za neke 16'',mozda 17'',morao bi da probam kako stoje i dal ima dovoljno mesta,isao bih na varijantu otvorenije petokrake ili slicno sa 7.5-9J,moze sa gumama ili bez cenim ih oko 250e, nije fiksno info na telefon 063/7787-197 ili pm
  3. sto bi plako,pa dihtung kosta 1500din,ravnavanje glave nije vise od 2000din,i ako radis sam dz,a ako nadjes nekog priucenog majstora pa zateze glavu pistonjem i pocupa srafove,12x1.25mm sa torex glavom,onda kosta mnogo vise
  4. mislim da ti nije problem do menjaca nego do poluga,ne stoje dobro pa prilikom vibracija izbacuje,na mom bivsem unu su poluge menjaca sa gornje strane i na letvi ima prenosni mehanizam sa tri kugle i dve sponice,a kod tebe je sa cini mi se dve poluge i teflonskim biksnama,sto bi trebalo da moze napraviti bilo koji metalostrugar,ali se mora sve povaditi i odneti zbog mera
  5. ma novi bravo im tako neke perverzije sa komprsorom i turbinom kao i novi golf 5.-e generacije 1.4ccm sa 170ks
  6. ne znam koliko si tacno dobio ali ja posto sam malo staromodan i mislim da za takvu pripremu motora ne ide taj tip ubrizgavanja nego dizna za svaki cilindar ili sto ja vise volim dvogrli weber sa nekog cudovista,sto sam i uradio na unu 1.0 fire,stavio sam medju plocu na fabricku usisnu i dvogrli weber 32dmtr sa fiata 128,dobio sam daleko bolji start i vecu krajnju brzinu sa 145 na 155km/h,sad moze i da se potpise sa 185-50-14 gumama i na plin,to sam isto radio i na corsi ali je bila daleko veca priprema glava je isla 2.5mm niza sicovana remenica bregaste za idealno zupcenje i dvogrli weber 28-36 iz 70-ih godina,start sa potpisom u prve tri brzine,obraje do 9000rpm ali sa cudnom bregastom 5-om ide do 7000rpm
  7. pa pocni da radis sam i ja sam malo po malo i sad pored trapova radim i friziram motore i menjace na svojim automobilima ali mogu ti reci iz iskustva da su se neki delovi kao sto je recimo set kvacila na opelu bolji polovan sa stranca neko onih 14. lamela i 3.korpe sto sam zamenio za manje od 2. godine,a isti problem sam imao i sa cromom a sad i na unu
  8. ...to je sto je. Tocak otisao nazad to moze biti i da je kriva i glavcina ili sasija gde se kaci viljuska a moze biti i amortizer. Ono sto ti kucka sa zamenjenom viljuskom je glavcina definitivno, ali bi bilo dobro pregledati glavcinu ili je uporediti sa drugom da nije kriva pa tek onda preduzimati dalje mere. Zadnji most nije skup ali je macka u dzaku, moze biti ekstra i da traje a moza biti da je losiji od tvog,to najbolje povedi nekog iskusnijeg majstora ako se ti bas ne razumes dovoljno oko toga ili uzmi ali sa dogovorom ako ne valja da ga vratis. Znam sigurno da je komsija kupovao za musteriju te lezajeve za zadnji most oko 2000 dindzi po komadu ali to im je deficitarno savet : ne zaleci se napamet, i na lepu rec
  9. ako ti je auto bio udaran ili je imao neki jaci udarac u tocak, desava se da razbije glavcini ( to je ono gde se spaja viljuska i glavcina ispod kinetickog). To je princip sedista na biciklu,osovina ili stablo kugle ulazi u rupu i preko ide sraf koji steze dve usice,a kad se razbije rupa ne steze celom povrsinom stabla kugle nego samo u dve tacke i ljulja se i to je ono sto se cuje kao sitno kuckanje. Resiv je problem. Glavcina se razbusuje na veci precnik i po njoj se pravi nova kugla bude van standarda ali se spase mnogo toga,provereno na trkama gde su uslovi katastofalni,detaljnije na www.serviskugla.co.sr ili pm,a sto se tice zadnjeg trapa on tu ima neke lezajeve u viljuskama i nisu skupe nove,moze da se vozi ali je malo ruzno i nestsabilan je auto i naravno pravi buku,lupa
  10. Dejan Surcin ima i japance i koreance i naravno fiate 064/112 41 43 nije skup
  11. imas u Batajnici amortizer servis i daju garancuju od godinu dana,meni su na corsi radili prednje koje sam skracivao za 2.5cm da kad podizem auto treba 10cm i tocak se odvio od asfalta,vozim vec nekih dva meseca i ponasaju se perfektno

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...